Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel GT si Manta
  • capris

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cam asa ceva ! Rosu ... ca Scufita ... sau bleu ! Dupa gust !
Skip ads

  • Dan56

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Scuzati indiscretia: pe haionul Capriului e cumva o sigla de Aston Martin? Intreb si io...Nu-s prea multe branduri pe-o singura caroserie?
Uite un GT care a vrut sa ramana "doar" un GT:
Pozele le-am facut acum 2 ani, la o splendida parada a masinilor de epoca in D (langa Wolfsburg). Am vazut peste 100 de masini restaurate, dar NICIUNA n-avea pe ea decat sigla specifica ei... Au fost si Forduri, incepand cu celebrul "T", dar toate au avut demnitatea de a ramane Ford.
  • Szabados Antonela

  • Mesaje scrise: 444
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Dan56 ,omul are parada acasa ,nu se lauda cu masini care le-a vazut nu stiu pe unde! Am vazut destule Vw cu jante de Mercedes,asta e doar un exemplu si nu le-am vazut in Romania Cool
Eu tot mai astept pe aici un Opel GT de pe la noi(daca are cineva) Embarassed
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ne inclinam in fata fordului Capri, cand eram copii, erau si jucarii de plastic romanesti, recunosc ca despre opelul GT mai nimic nu se stia.
Eu m-am indragostit de Opelul GT care era intr-un garaj la piata Amzei si era de culoare galben in 1982.
Skip ads

  • capris

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am absolut toate piesele necesare pentru a fi cotata derpt originala : Masca fata , bare protectie , etc !

Bricolajul imi apartine si imi asum designul actual !

Daca iti place mai mult asa ..... fata originala .... O.K. !

Emblema spate este de FORD !


  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu se poate vorbi de o rivalitate intre cele 2modele deoarece fiecare masina este tributara perioadei de creatie a ei.opelul gt este tributar sfarsitului anilor 60 adica perioada de fabricatie a fost 1969-1973 si cu designul sticlei de coca-cola iar fordul capri este tributar inceputului anilor 70 si inceputului anilor 80 cu designul micsorat al mustangului american, atentie asta in acceptiunea mea si nicidecum a unui grup sau altor persoane.
pot spune ca m-am dat cu capri MK1 cu motor de sierra si cutie in 5 trepte cu injectie si cu GT cu injectie motor de 2.2E si performantele sunt subiective deoarece Capriul este mai confortabil la suspensie iar GT-ul este mai rigid spre caruta, de asemenea GT-ul are directia mai imprecisa si Capriul are directia mai buna, la demaraj Capriul este mai lenes in linie dreapta dar GT-ul din cauza directiei are o manevrabilitate scazuta in viraje, insa are nevoie sa aiba rezervorul de carburant plin deoarece este mai usor pe spate fiind balastat doar de cei 90litri de carburant, pe cand capriul are portbagaj care exercita o presiune mai mare si implicit o aderenta ridicata.
Ma opresc aici cu comentariile deoarece nu doresc sa deviez discutia.
Cu stima
  • capris

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 diesel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ford Capri MK I - cu motor de SIERRA si cutie de viteze cu 5 trepte ? = Strutocamila ! Nu se poate asa ceva , e o distanta de cativa ani buni intre ele ! Crying or Very sad

A stricat masina ! SORRY ! Nu!

Un fel de ......... I.M.S. cu motor de MB . Exclamation
  • nicu rares

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1970 1.2sr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
merge mai bine cu motorul de sierra decit motorul original pentru ca era 4V de cilindree mica si masina abia se ducea pe ea, poate ca s-a schimbat ceva din originalitatea masinii dar s-a castigat la dinamica.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel GT si Manta

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR