- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Starscream
- OP
- 51 mesaje
- din 08 Jun 2010
- Astra 2003 Z16XEP
- Cluj
Starscream
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
ddf a scris:Moneda asta rezolva fluctuatia de relantiu cand vii la stop ?
Nu exista pericolul sa fie aspirata ? Sau se fixeaza bine in furtunul gofrat ?
Nu exista pericolul sa fie aspirata ? Sau se fixeaza bine in furtunul gofrat ?
Furtunul are cap conic de aceea se aseaza mai intai moneda gaurita si apoi peste ea burete, nu exista nici un pericol ca aceasta moneda sa fie absorbita in admisie ea se aseaza in interiorul capului conic care are o camasa de plastic si apoi urmeaza furtunul propriuzis care e mult mai subtire ca si capul. Riscuri nu exista operatia e simpla ar trebui macar sa incerci si sa vezi cum se comporta relantiul - al meu sta fix depinde de temperatura motorului. La frana brusca si scoasa din viteza cade direct la 800 de ture unde si ramane.
Nu te speria daca porneste la cheie si apoi se opreste brusc
Da-i o pedala cand o pornesti (nu primeste suficient aier din cauza buretelui) asta se intampla rar dar daca o turezi un pic la pornire isi revine imediat.
ID mess: - kapwhuan
- Starscream
- OP
- 51 mesaje
- din 08 Jun 2010
- Astra 2003 Z16XEP
- Cluj
Starscream
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, revin cu poze si cu problema rezolvata - Schimbat capac culbutori masina merge perfect, eliminat moneda gaurita plus bureti din furtunelul de vacum.
Poze cu supapa din capacul culbutorilor, aceasta supapa nu se poate desface separat e lipita de capacul culbutorilor.
Acest model a fost rechemat de catre OPEL (modelel din 2003 pana in 2004.06. -- Z16XEP---) in service pentru schimbarea capacului culbutorilor chiar din cauza acestei supape care se pare ca un defect de fabricatie. Daca aceasta supapa nu functioneaza corect: 1.) se produce consumul de ulei prin furtunelul de vacum - uleiul ajunge in galeria de admisie (de acolo nu
stiu exact cum este eliminat.)
2.) se produc oscilatii la relantiu....masina se tureaza si detureaza haotic amestecul de aer si benzina este
dat peste cap.
O sa revin cu consumul de ulei dupa vreo 4-500 de km (Aral 5W-40..adus din Germania)......
Numai bine si kilometri multi fara probleme.
Poze cu supapa din capacul culbutorilor, aceasta supapa nu se poate desface separat e lipita de capacul culbutorilor.
Acest model a fost rechemat de catre OPEL (modelel din 2003 pana in 2004.06. -- Z16XEP---) in service pentru schimbarea capacului culbutorilor chiar din cauza acestei supape care se pare ca un defect de fabricatie. Daca aceasta supapa nu functioneaza corect: 1.) se produce consumul de ulei prin furtunelul de vacum - uleiul ajunge in galeria de admisie (de acolo nu
stiu exact cum este eliminat.)
2.) se produc oscilatii la relantiu....masina se tureaza si detureaza haotic amestecul de aer si benzina este
dat peste cap.
O sa revin cu consumul de ulei dupa vreo 4-500 de km (Aral 5W-40..adus din Germania)......
Numai bine si kilometri multi fara probleme.
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Starscream
- OP
- 51 mesaje
- din 08 Jun 2010
- Astra 2003 Z16XEP
- Cluj
Starscream
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Off topic :
Aici ai si tu dreptate : insa din cate stiu eu , daca o firma auto constata un viciu de fabricatie remediaza gratis problema.In Germania nu cred ca si-ar permite asa ceva.
On topic : Ca ai mai multa experienta
Crezi ca as putea substitui cu ceva regulatorul asta defect ? De ce nu ai lasat moneda si buretele acolo ? Decat sa fi dat 10 milioane pe un capac nou.
Aici ai si tu dreptate : insa din cate stiu eu , daca o firma auto constata un viciu de fabricatie remediaza gratis problema.In Germania nu cred ca si-ar permite asa ceva.
On topic : Ca ai mai multa experienta
Crezi ca as putea substitui cu ceva regulatorul asta defect ? De ce nu ai lasat moneda si buretele acolo ? Decat sa fi dat 10 milioane pe un capac nou.
- Starscream
- OP
- 51 mesaje
- din 08 Jun 2010
- Astra 2003 Z16XEP
- Cluj
Starscream
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
ddf a scris:Off topic :
Crezi ca as putea substitui cu ceva regulatorul asta defect ? De ce nu ai lasat moneda si buretele acolo ? Decat sa fi dat 10 milioane pe un capac nou.
Crezi ca as putea substitui cu ceva regulatorul asta defect ? De ce nu ai lasat moneda si buretele acolo ? Decat sa fi dat 10 milioane pe un capac nou.
Supapa (regulatorul) nu se poate inlocui el vine turnat in plasticul capacului culbutorilor dupa cum vezi in pozele de mai sus, iti dai seama ca daca era piesa separata nu imi cumparam toata carcasa culbutorilor care apropo am gasito second in Harghita la pretul de 300 de lei. O sa iti trimit diseara numarul de la omul care are asa ceva sau a avut. Piesa a fost 300 lei plus 40 de lei curierul. Daca nu cauta pe net TONISTORM MURES si asta mai aduce asa ceva la 350 de lei daca nu ma insel.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
azi am terminat de facut in jur de 2300 km in 3 zile si cu mers destul de accelerat 130 km/h cu noul ulei 10 W 40 mobil ..din care motorul meu nu a vrut sa mai pape nimic. daca faceam asta cu castrol 5 w 40 trebuia sa completez macar 300 ml si pe traseu mi se si aprindea martorul galben cu nivelul la ulei . astept pareri! numai bine
- danywhy
- **
- 494 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 494
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- danywhy
- **
- 494 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 494
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- IULYAN _26
- *
- 24 mesaje
- din 01 Jul 2007
- Astra 2004 z16xep
- Galati
IULYAN _26
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Revin dupa o perioada destul de lunga, dar cu rezolvarea pentru vesnica problema a motorului Z16 XEP - " CONSUMUL DE ULEI".
Solutia problemei este:- inlocuirea segmentilor pistoanelor, dar, nu cu un set de segmenti de origine GM. Multumita unor domni, care chiar se implica in rezolvarea problemelor la motoarele Opel&Chevrolet am reusit sa rezolv si eu problema si care mi-au recomandat ce anume sa iau si de unde sa iau piesele atat de necesare.
Setul de segmenti este compus din: segmentul de ardere si raclorul sunt de Ford, marca Ghoetze, iar cel de compresie este de Toyota.Toate acestea le gasiti la unul din filialele firmei SZAKAL METAL, din orasul dvrs, specificand exact ce tip de motor aveto si problema cu care va confruntati.
Am efectuat dupa aceasta interventie 2500 de km , in diferite regimuri de exploatare, iar motorul se comporta foarte bine, fara nici un consum de ulei, iar uleiul isi pastreaza culoarea galbena si lucitoare.
Mult succes !
Revin dupa o perioada destul de lunga, dar cu rezolvarea pentru vesnica problema a motorului Z16 XEP - " CONSUMUL DE ULEI".
Solutia problemei este:- inlocuirea segmentilor pistoanelor, dar, nu cu un set de segmenti de origine GM. Multumita unor domni, care chiar se implica in rezolvarea problemelor la motoarele Opel&Chevrolet am reusit sa rezolv si eu problema si care mi-au recomandat ce anume sa iau si de unde sa iau piesele atat de necesare.
Setul de segmenti este compus din: segmentul de ardere si raclorul sunt de Ford, marca Ghoetze, iar cel de compresie este de Toyota.Toate acestea le gasiti la unul din filialele firmei SZAKAL METAL, din orasul dvrs, specificand exact ce tip de motor aveto si problema cu care va confruntati.
Am efectuat dupa aceasta interventie 2500 de km , in diferite regimuri de exploatare, iar motorul se comporta foarte bine, fara nici un consum de ulei, iar uleiul isi pastreaza culoarea galbena si lucitoare.
Mult succes !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Revin cu un feed-back dupa ce am pus in aplicare ideea dlui. Dan : am montat o valva noua de Matiz . Oscilatiile s-au redus insa nu chiar in totalitate. Mai face cand si cand , aleatoriu (zic eu) . Insa se cunoaste(a) . Poate din cauza ca ar trebui sa scot valva defecta din interiorul capacului care nu isi mai face treaba.
Totodata, aveam deja de mult timp data comanda pentru un capac nou care a venit duminica dimineata si l-am si montat . Evident ca am anulat valva PCV nou montata si am revenit la ,,setarile '' de fabrica.
Dezamagire insa : face parca mai rau ca inainte .
Deci ? Concluzia : aveti ideea ce Dumnezeu mai poate sa aiba ? (Cred ca esenta de vanzare) .Am schimbat (anulat) o groaza de senzori : MAP, CranckShaft, Senzorul de temperatura si tot degeaba.Erori in calculator nu am .Precizez ca face doar in mers, cand V<>0 , pe loc daca o testez nu face.
Totodata, aveam deja de mult timp data comanda pentru un capac nou care a venit duminica dimineata si l-am si montat . Evident ca am anulat valva PCV nou montata si am revenit la ,,setarile '' de fabrica.
Dezamagire insa : face parca mai rau ca inainte .
Deci ? Concluzia : aveti ideea ce Dumnezeu mai poate sa aiba ? (Cred ca esenta de vanzare) .Am schimbat (anulat) o groaza de senzori : MAP, CranckShaft, Senzorul de temperatura si tot degeaba.Erori in calculator nu am .Precizez ca face doar in mers, cand V<>0 , pe loc daca o testez nu face.
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
ddf a scris:Revin cu un feed-back dupa ce am pus in aplicare ideea dlui. Dan : am montat o valva noua de Matiz . Oscilatiile s-au redus insa nu chiar in totalitate. Mai face cand si cand , aleatoriu (zic eu) . Totodata, aveam data comanda pentru un capac nou care a venit duminica dimineata si l-am si montat . Evident ca am anulat valva PCV nou montata si am revenit la ,,setarile '' de fabrica.
Dezamagire insa : face parca mai rau ca inainte .
Deci ? Concluzia : aveti ideea ce Dumnezeu mai poate sa aiba ? (Cred ca esenta de vanzare) .Am schimbat (anulat) o groaza de senzori : MAP, CranckShaft, Senzorul de temperatura si tot degeaba.Erori in calculator nu am .Precizez ca face doar in mers , pe loc daca o testez nu face.
Dezamagire insa : face parca mai rau ca inainte .
Deci ? Concluzia : aveti ideea ce Dumnezeu mai poate sa aiba ? (Cred ca esenta de vanzare) .Am schimbat (anulat) o groaza de senzori : MAP, CranckShaft, Senzorul de temperatura si tot degeaba.Erori in calculator nu am .Precizez ca face doar in mers , pe loc daca o testez nu face.
Cum ai montat valva PCV de Matiz ?Are vreun sens(ca la filtru de benzina) As vrea sa incerc sa vad daca imi scade consumul de ulei si cred ca e o operatiune pe care pot sa o fac singur .
Cat te-a costat capacul? L-ai luat nou? Si de unde?
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat