- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cauza - au cedat lagarele turbinei cu geometrie variabila si tot uleiul a fost aspirat in admisie si aruncat pe evacuare.
Am facut un test de compresie sa vad daca a scapat motorul, compresia a fost 21-23 pe toti cei 4 cilindrii si motorul a scapat exclusiv datorita faptului ca am fost pe faza. Masina avea 8 ani vechime, motorul avea doar 130.000km, masina a fost cumparata de noua din Sibiu, la service ni s-a recomandat de 3x sa schimbam turbina (mecanism VNC blocat) insa nu aveai cu cine sa vorbesti printre sefi, asa ca s-a ajuns cu motorul pana la momentul cand a cedat definitiv turbina GARRETT.
Test compresie, turbina noua, filtre noi, curatare admisie/evacuare - total 1.000EUR in cazul meu.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Cum am zis in posturile anterioare, daca tot desfaci motorul fa-i un RK complet, nu doar segmentare si daca faci si turbina, rupa operatiunea asta practic vei avea un motor nou.
ATENTIE! Chiar daca ii faci doar segmentare, fa-i 2 schimburi de ulei si filtru, unu la 500km si unu la 1000km si mergi mai usor cu ea 2500-3000rpm maxim pana depasesti astia 1000km.
Adi G.
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,951 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,951
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Partea buna e ca vei avea un motor nou in interior. NEAPARAT un schimb de ulei si filtru la 500km si unu la 1000km dupa reparatie. E recomandat sa faci asta pentru ca in perioada asta se rodeaza componentele noi si apare pilitura in ulei, de asemenea cel putin 1000km dupa reparatie e bine sa nu depasesti 3000rpm, iar cand mergi constant sa ai o turatie intre 2000-2500rpm.
Ca ulei mergi pe 5w40 daca scrie in carte ca e acceptat, personal 10W mi se pare un pic prea vascos pentru un motor turbo.
Adi G.
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,443 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 451 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 451
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Bineinteles ca toti cei cu motoare diesel cu turbina speram sa nu ne aflam vreodata intr-o situatie asemanatoare cu Opel-ul nostru.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
-turbo
-egr
-set garnituta chiuloasa
-chiuloasa rectificata
-set segmenti
-set cuzineti biela
-garnitura chiuloasa
-filtre :aer ,motorina , ulei
-ulei cutie , lichid de frana , la servoo
-caloriferu de caldura
-un bec din bord era ars
-buji incandescente
mai am de schimbat termoflotu si caam gata termin
- Drogas
- ****
- 1,251 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,251
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Poate ca merita sa ia alt motor poate ca nu, macar acum stie ca are piese noi in motor.
@ahappyuser, sunt de acord cu tine...dar nush cati din noi ar avea sange sa se bage cu mainile langa un diesel turat pe la 6-7k sa taie furtunu de la turbina 😊)
Adi G.
Nu eu am sugerat faza cu cutitu' (care e o aiureala, dar ma rog... asta e parerea mea). Eu am detaliat mai sus exact ce am patit eu, cum si cat de repede am oprit motorul in cazul meu, caz care se aseamana destul de bine cu ce a patit colegu' nostru @dj77nio.
- dj77nio
- OP
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
multumesc incodata celor care au postat in acest anunt , mult norok si sa nu aveti incidente de nici un fel :* :*
multumesc clubopel