mihaintz
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A13DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 441 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
mihai_b18 a scris:In cazul in care se duce de tot dpf-ul, se poate renunta la el? adica dat jos de tot? si care sunt urmarile....
de renuntat la el poti renunta dar trebuie facute niste modificari pentru a pacali ECU, acel DFP pe langa un senzor de temperatura mai are si doua prize de presiune intre care face comparatia,fara dfp nu mai realizezi noxele
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Nu am DTR am Z13DTH, 90Cp, cu DPF, 201k km.
Ce am observat: la inceput nu stiam ce e cu tremuratul si consumul mare instant. Ulterior am descoperit DPF.
In bord nu aveam decat masina cu cheie care se aprindea la pornire si ramanea cat era contactul pus.
Dupa ce am mers mai turat a disparut masina cu cheie din bord.
In final, cand am identificat filtrul pe masina dupa TIS, am facut o regenerare fortata cu testerul: pe loc 3500rt, 15 minute, temp 600 grade, fum vreo 5 minute, miros de cauciuc ars.
La prima cheie dupa regenerare iar tremura masina...am mers iar turat vreo 15km si asta a fost. Filtrul se imbacseste foarte repede...aveam 26%, apoi in 2 zile 46 %...si distanta sub 50km parcursi.
Aici cred ca de vina e calitatea motorinei. Am mers pe PETROM acum incerc sa pun numai MOL.Masina o sa mearga mult subturata-sotia- deci sunt cu ochii pe ea.
Din ce am inteles la a mea nu semnalizeaza regenerarea decat prin consum instant mare..Masina cu cheie e posibil sa apara, dar daca apare o sa vad ce eroare am...mai studiez fenomenul.
Ce am observat: la inceput nu stiam ce e cu tremuratul si consumul mare instant. Ulterior am descoperit DPF.
In bord nu aveam decat masina cu cheie care se aprindea la pornire si ramanea cat era contactul pus.
Dupa ce am mers mai turat a disparut masina cu cheie din bord.
In final, cand am identificat filtrul pe masina dupa TIS, am facut o regenerare fortata cu testerul: pe loc 3500rt, 15 minute, temp 600 grade, fum vreo 5 minute, miros de cauciuc ars.
La prima cheie dupa regenerare iar tremura masina...am mers iar turat vreo 15km si asta a fost. Filtrul se imbacseste foarte repede...aveam 26%, apoi in 2 zile 46 %...si distanta sub 50km parcursi.
Aici cred ca de vina e calitatea motorinei. Am mers pe PETROM acum incerc sa pun numai MOL.Masina o sa mearga mult subturata-sotia- deci sunt cu ochii pe ea.
Din ce am inteles la a mea nu semnalizeaza regenerarea decat prin consum instant mare..Masina cu cheie e posibil sa apara, dar daca apare o sa vad ce eroare am...mai studiez fenomenul.
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
timp de 40000 de km am testat tot felul de tipuri de motorina, pentru a vedea care este mai buna.
cel mai mic procent de incarcare a dpf-ului si regenerare rara am obtinut-o cu Rompetrol. La fiecare service la 12500 de km am sectionat mereu filtrul de motorina, impreuna cu mecanicul, iar parerea acestuia despre culoarea si curatenia filtrului si calitatea motorinei intotdeauna a inclinat spre Rompetrol, fara sa-l informez vreodata despre tipul de motorina ce era in acel moment in filtru. Insa este adevarat cel mai important lucru este cum conduci, si cat de des faci drumuri lungi, pentru regenerare pasiva. Filtrul era mai inchis si imbacsit la culoare foarte vizibil cu motorina dela Petrom sau Mol.
sper sa apuc si eu sa fac 200000 de km cu masina asta, fara sa-i schimb dpf-ul, care este extrem de scump. Trebuie avuta mare grija.
cel mai mic procent de incarcare a dpf-ului si regenerare rara am obtinut-o cu Rompetrol. La fiecare service la 12500 de km am sectionat mereu filtrul de motorina, impreuna cu mecanicul, iar parerea acestuia despre culoarea si curatenia filtrului si calitatea motorinei intotdeauna a inclinat spre Rompetrol, fara sa-l informez vreodata despre tipul de motorina ce era in acel moment in filtru. Insa este adevarat cel mai important lucru este cum conduci, si cat de des faci drumuri lungi, pentru regenerare pasiva. Filtrul era mai inchis si imbacsit la culoare foarte vizibil cu motorina dela Petrom sau Mol.
sper sa apuc si eu sa fac 200000 de km cu masina asta, fara sa-i schimb dpf-ul, care este extrem de scump. Trebuie avuta mare grija.
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
Faptul ca motorina (calitatea ei) influenteaza gradul de saturatie al DPF-ului este cert insa mai apar si alti factori: valva EGR faulty, injectoare decalibrate care nu pulverizeaza corespunzator si nu in ultimul rand termostat care nu inchide /deschide cum trebuie.
@arkadyema - daca masina isi face regenerare din 10 in 10km nu-i a buna, este deja o buba mare de tot.
ps. apropos de motorina..., dupa un lung research m-am oprit la Rompetrol, filtru relativ curat intre schimburi, nu da cu fum la talpa in comparatie cu motorina altor pompe.
@arkadyema - daca masina isi face regenerare din 10 in 10km nu-i a buna, este deja o buba mare de tot.
ps. apropos de motorina..., dupa un lung research m-am oprit la Rompetrol, filtru relativ curat intre schimburi, nu da cu fum la talpa in comparatie cu motorina altor pompe.
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
As vrea sa modific postul dar e tarziu.
On topic pe zilele astea, cand e frig de crapi, si merge nevasta numai prin oras-3km dus -3km intors- imi cere regenerare la greu.
La 15-20km parcursi deja face scandal. Creste consumul instant fara niciun alt semn. Am mers prin oras, un pic mai turat si isi revine.
Am avut si simbolul de bujii incandescente palpaind ziele astea..am mers normal si s-a stins si asta. Tare ciudat cu regenerarile de la ultimul update de soft!
On topic pe zilele astea, cand e frig de crapi, si merge nevasta numai prin oras-3km dus -3km intors- imi cere regenerare la greu.
La 15-20km parcursi deja face scandal. Creste consumul instant fara niciun alt semn. Am mers prin oras, un pic mai turat si isi revine.
Am avut si simbolul de bujii incandescente palpaind ziele astea..am mers normal si s-a stins si asta. Tare ciudat cu regenerarile de la ultimul update de soft!
racloro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
racloro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Da. Este adevarat ca daca nu face regenerarea ca lumea baga motorina in baie..Injecteaza mai multa motorina decat normal..Inainte de gerurile astea am schimbat uleiul...am pus 3 litri la ultimul schimb si e pe maxim acum..O scot la drum lung..Observ ca desi e cald se duce dupa cateva secunde bune martorul rosu de presiune la ulei. Uleiul e schimbat de foarte putin timp-Am pus GM 5w30 Dexos 2.
Am bagat rompetrol si sa vedem. Oricum sper sa se incalzeasca sa pot sa dau jos EGR si tot esapamentul.
Am bagat rompetrol si sa vedem. Oricum sper sa se incalzeasca sa pot sa dau jos EGR si tot esapamentul.
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
nu inteleg de ce baga motorina in baie atata timp cat isi face regenerarea?, cred ca baga motorina in baie cand nu isi face cum trebuie regenerarea sau o opresti si nu o lasi sa isi faca regenerarea, daca isi face regenerare la 150-200km mergand numai prin bucuresti si numai 3km o opresti, 5km la fel o opresti si tot asa este normal sa se infunde mai repede, si nu vad sa bage motorina in baie.... de ce?
racloro
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Fiti foarte atenti la consumul instant care creste in mers intre 9-11l/100km, sau relanti de la 0.1-0.3 la 1.1-1.5l/h. Este singurul mod de a stii cand pornste regenerarea si cand se opreste. Lasasti regenerarea sa se faca complet. Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa ma prinda regenerarea chiar cand parcam la servici, dar lasam motorul pornit pana cand consumul la relanti scadea iar la normal (cam 5 min). EU nu mai am nici un fel de problema, am uitat chiar ca am filtru de particule, si am ajuns la 63000 de km cu masina, care merge ceas. Uleiul trebuie sa fie neaparat ACEA C3, special. Eu nu am patit sa-mi creasca nivelul de ulei din cauza regenerarilor. Poate ca baga un pic de motorina, dar e insesizabil.
- nicuiry
- **
- 107 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Corsa 2007 1.3
- Bucuresti
nicuiry
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
d_claudiuus a scris:Fiti foarte atenti la consumul instant care creste in mers intre 9-11l/100km, sau relanti de la 0.1-0.3 la 1.1-1.5l/h. Este singurul mod de a stii cand pornste regenerarea si cand se opreste. Lasasti regenerarea sa se faca complet. Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa ma prinda regenerarea chiar cand parcam la servici, dar lasam motorul pornit pana cand consumul la relanti scadea iar la normal (cam 5 min). EU nu mai am nici un fel de problema, am uitat chiar ca am filtru de particule, si am ajuns la 63000 de km cu masina, care merge ceas. Uleiul trebuie sa fie neaparat ACEA C3, special. Eu nu am patit sa-mi creasca nivelul de ulei din cauza regenerarilor. Poate ca baga un pic de motorina, dar e insesizabil.
comfirm cele spuse de tine si intradevar mare atentie ce uleiuri folositi, parerea mea daca se foloseste dexos2 5w30 sa se faca schimbul la 10 000km, este cam slabut calitativ.
mihaintz
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A13DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pe mine ma anunta de fiecare data cand face regenerare prin aprinderea martorului spirala din bord. Acum iarna s-a regenerat mai des cam la 100-200km mers distante scurte prin oras. Cel mai nasol e cand o apuca regenerarea si esti intr-o aglomeratie "specifica" de Bucuresti; oricat ai vrea nu ai cum sa o tii peste 2000rpm Daca ajung la destinatie si timpul imi permite de obicei mai merg putin pana se termina regenerarea. In general evit sa o las la relanti pt regenerare(exceptie cazul sus mentionat). Nu am observat sa creasca nivelul uleiului, desi il verific periodic.Pana acum nu am avut probleme cu filtrul, iar masina merge perfect (21500km).
arkadyema
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2007 Z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat