Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nmu

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ma bate gandul sa-mi repar/curat injectoarele. Ele sunt common-rail de pe un Opel Astra G 1.7 CTDI.
Vreau sa stiu daca chiar merita investitia si dupa operatie se simte diferenta(de consum/putere/zgomot)
Nu sunt decis si daca e ok, as vrea sa stiu daca este cineva din Sibiu care se ocupa de asta, si desigur este priceput.
Skip ads

  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ai probleme cu ele si masina merge bine nu umbla ca nu are rost .
Daca vrei sa le repari citeste aici :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71649
Referitor la solutiile de curata parerile sunt impartite .Eu am incercat sa le curat si nu am rezolvat nimic si nu-ti recomand.
Pana la urma le-am dat jos si le-am reconditionat .
  • nmu

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Ok, din ce mi-a zis mecanicul, sunt cam uzate. De asta cred ca este bine sa le reconditionez. Nu vreau sa dau banii in vant si sa ma aleg cu nimic.
Am auzit si eu mai multe opinii despre solutiile de curatat, ca pot afecta anumite componente. Deocamdata nu ma tenteaza asta.
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Adica au fost date jos si puse pe banc de proba ?Cum a constatat ca sunt uzate ?
Daca masina nu scoate fum exagerat ,porneste bine la rece si nu rontzaie exagerat nu are rost sa umbli la ele .
Skip ads

  • nmu

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu au fost puse pe banc de proba, nu stiu cum a constatat.
Fum exagerat scoate, la rece porneste cam greu si rontzaie Smile si pe langa mai e consumul care eu cred ca e ridicat...
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Eu zic sa o mai lasi un pic pana mai da nitel caldura sa vezi cum va porni atunci!
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut!

Ia un recipient gradat, si ia fiecare furtun de retur de la fiecare injector in parte si pune-l in recipientul respectiv. Cantitatea data pe retur tre sa fie egala pe toate injectoarele, si cat mai mica.
Ca atelier de reconditionat injectoare, iti recomand Endor Diesel Buzau, nu am auzit de rele despre ei. Ii gasesti la sectiunea publicitate.

Adi G.
  • nmu

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
alexakonstantin a scris:Eu zic sa o mai lasi un pic pana mai da nitel caldura sa vezi cum va porni atunci!

Bine bine, pornitul ca pornitul, dar ce fac cu fumul si consumul + rontzaitul?
cyberbob a scris:Ia un recipient gradat, si ia fiecare furtun de retur de la fiecare injector in parte si pune-l in recipientul respectiv. Cantitatea data pe retur tre sa fie egala pe toate injectoarele, si cat mai mica.

Am facut asta, da destul pe retur si nu sunt egale intre ele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR