Mar 06 Dec, 2011 8:37 pm
Valori reale:
Stare aprindere,Conectat 12V
Tensiune baterie,14.0 V
Releu principal,Activ
Releu pentru dozator injecþie,Activ
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Contact virtual de sarcinã maximã,Inactiv
Senzor masã aer,1.67 V
Senzor masã aer,30.8 kg/h
Presiune turbo,2.25 V
Presiune turbo,98 kPa
Comandã -Presiune turbo,100 kPa
Presiune barometricã,4.76 V
Presiune barometricã,100 kPa
Temperatura aer admisie,3.73 V
Temperatura aer admisie,15 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.45 V
Temperaturã lichid rãcire,74 °C
Temperatura combustibil,27 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Presiune ulei,Normal
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,0.00 V
Presiune sistem climã,368 kPa
Codare climã,Clima a fost detectatã
Inceput de injecþie real,1.7 grade
Cantitate injectatã,5 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,5.1 %
Factor de umplere AGR,75.0 %
Turaþie pompã,426 RPM
Turaþie motor,846 RPM
Turaþie prescrisã,850 RPM
Releu preâncãlzire,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Deconectat
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Temperatura externã,1 °C
Releu 1 ventilator,Inactiv
Releu 2 ventilator ,Inactiv
Releu ventilator 3,Inactiv
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
ce credeti k e in neregula aici?