- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Daca se foloseste alt ulei de CV decat cel agreat de producator sau destinat altui tip de CV decat cea pe care o ai, poate conduce la deteriorarea sau distrugerea elementelor constitutive ale acesteia.
Mare atentie la tipul de ulei uzitat la schimbare si mai ales la umplere, deoarece daca umplerea s-a facut necorespunzator, si a fost adaugata o cantitate mai mare de ulei aceasta poate sa iasa pe la simeringul de la planetara si sa "spele" unsoarea din capul planetarei ducand la blocarea acesteia.
Eu am o F17 pe vectra mea pentru z16xep.
Incap cam in jurul la 1,8 L ( 2 bidoane de 1 L - GM Geniue - pret de cost undeva in jurul la 40Ron/L)
A fost schimbata si garnitura de la capac in momentul scurgerii uleiului?
S-a facut umplerea cu cutia pe masina?
Cu stima,
Mare atentie la tipul de ulei uzitat la schimbare si mai ales la umplere, deoarece daca umplerea s-a facut necorespunzator, si a fost adaugata o cantitate mai mare de ulei aceasta poate sa iasa pe la simeringul de la planetara si sa "spele" unsoarea din capul planetarei ducand la blocarea acesteia.
Eu am o F17 pe vectra mea pentru z16xep.
Incap cam in jurul la 1,8 L ( 2 bidoane de 1 L - GM Geniue - pret de cost undeva in jurul la 40Ron/L)
A fost schimbata si garnitura de la capac in momentul scurgerii uleiului?
S-a facut umplerea cu cutia pe masina?
Cu stima,
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Geo_G a scris:O sa ma uit deseara pe factura de la revizie sa vad despre ce cantitate este vorba, dar cu siguranta umplerea s-a facut cand cutia era montata. Valoarea facturii cu tot cu filtre si placute este de 1050 lei => in banii astia nu se demonteaza cutia cu siguranta.
E important sa nu se umpla prea mult. Factura e de la dealer/service autorizat GM (OPEL)?
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Uleiul la cutie a fost schimbat in ianuarie 2009 la GTT.
In martie 2011 s-a facut revizia generala la Gold & Platinum din Pipera care intre timp am auzit ca s-a desfintat.
Cred ca prin August o sa mai schimb odata uleiul. Am plecat aseara un pic cu masina si parca nu a mai trepidat asa rau. Oricum in seara asta plec la Pitesti si o sa o alerg un pic pe autostrada sa vad cum merge. Din ce am inteles de la fostul proprietar masina a cam mers numai in oras => asta o sa fie primul ei drum in afara si vreau sa o curat un pic.
Revin cu impresii dupa primul drum in afara orasului
Salutari la tot clubul
In martie 2011 s-a facut revizia generala la Gold & Platinum din Pipera care intre timp am auzit ca s-a desfintat.
Cred ca prin August o sa mai schimb odata uleiul. Am plecat aseara un pic cu masina si parca nu a mai trepidat asa rau. Oricum in seara asta plec la Pitesti si o sa o alerg un pic pe autostrada sa vad cum merge. Din ce am inteles de la fostul proprietar masina a cam mers numai in oras => asta o sa fie primul ei drum in afara si vreau sa o curat un pic.
Revin cu impresii dupa primul drum in afara orasului
Salutari la tot clubul
Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Geo_G a scris:Uleiul la cutie a fost schimbat in ianuarie 2009 la GTT.
In martie 2011 s-a facut revizia generala la Gold & Platinum din Pipera care intre timp am auzit ca s-a desfintat.
Cred ca prin August o sa mai schimb odata uleiul. Am plecat aseara un pic cu masina si parca nu a mai trepidat asa rau. Oricum in seara asta plec la Pitesti si o sa o alerg un pic pe autostrada sa vad cum merge. Din ce am inteles de la fostul proprietar masina a cam mers numai in oras => asta o sa fie primul ei drum in afara si vreau sa o curat un pic.
Revin cu impresii dupa primul drum in afara orasului
Salutari la tot clubul
In martie 2011 s-a facut revizia generala la Gold & Platinum din Pipera care intre timp am auzit ca s-a desfintat.
Cred ca prin August o sa mai schimb odata uleiul. Am plecat aseara un pic cu masina si parca nu a mai trepidat asa rau. Oricum in seara asta plec la Pitesti si o sa o alerg un pic pe autostrada sa vad cum merge. Din ce am inteles de la fostul proprietar masina a cam mers numai in oras => asta o sa fie primul ei drum in afara si vreau sa o curat un pic.
Revin cu impresii dupa primul drum in afara orasului
Salutari la tot clubul
In mod normal, la drum intins ar trebui sa se aseze mai bine. Daca da semne ciudate si la drum intins sfatul meu este sa ii gasesti un cumparator, urgent.
- mircea neicu
- **
- 349 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Geo_G a scris:Salutare la toti!
Am vb cu un mecanic de la un service autorizat si mi-a spus clar ca problema cu trepidatiile este de la ambreiaj. Tot chitul costa undeva la 1500 RON + 500 manopera (asta ca vine la mine acasa).
So.....daca are cineva idee de vre-un ambreiaj ieftin sau de vre-o metoda de a-l schimba cat mai ieftin astept sugestii.
Deseara o sa incerc si figura cu resetarea kilometrajului pt revizie.
Multumesc!
Am vb cu un mecanic de la un service autorizat si mi-a spus clar ca problema cu trepidatiile este de la ambreiaj. Tot chitul costa undeva la 1500 RON + 500 manopera (asta ca vine la mine acasa).
So.....daca are cineva idee de vre-un ambreiaj ieftin sau de vre-o metoda de a-l schimba cat mai ieftin astept sugestii.
Deseara o sa incerc si figura cu resetarea kilometrajului pt revizie.
Multumesc!
eu zic sa nu te mai stresezi atata cu ambreiajul si nu te mai lua dupa toti mecanicii "autorizati", ei iti propun numai solutii deastea "ieftine", sa manance si ei.... eu am problema de la 40 000 km, acum am 82 000 km, nici nu s-a amplificat, nici n-a disparut, tureaza un pic mai tare motorul la prima plecare de pe loc si gata, daca iti face si dupa ce s-a incalzit, atunci s-ar putea sa fie problema.
oricum, am auzit multa lume cu z14xep care se vaita de acelasi lucru, e clar ca ceva nu-i in regula dar eu zic ca nu-i ambreiajul.
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cred ca ai dreptate ....
Weekend-ul asta am mers cam500 km cu destul de multe porniri la rece si m-am obisnuit cu ideea de trepidatii, asa ca nu o sa fac nimic pentru ca acum nu am bani. Problema asa cum am mai zis dispare dupa primele 3-4 plecari de pe loc la rece dimineata. In timpul zilei chiar daca fac pauza de 4-5 ore nu mai trepideaza la plecatul de pe loc. Doar dimineata apare problema.
Una peste alta mi se pare o masina destul de inchegata, am testat-o un pic pe autostrada si am ajuns la 185. Inca mai aveam pedala dar mi-am spus ca nu are sens sa continui testul pentru ca oricum nu o sa merg mai repede de atata. Media scoasa a fost de 7.9l / 100 km(300 km autostrada + dn restul fataieli de ici colo.
Ma gandesc la varianta cu GPL dar nu's cat de buna e ideea pentru twinport.
Daca aveti ceva pareri le astept cu drag.
10X a lot
Weekend-ul asta am mers cam500 km cu destul de multe porniri la rece si m-am obisnuit cu ideea de trepidatii, asa ca nu o sa fac nimic pentru ca acum nu am bani. Problema asa cum am mai zis dispare dupa primele 3-4 plecari de pe loc la rece dimineata. In timpul zilei chiar daca fac pauza de 4-5 ore nu mai trepideaza la plecatul de pe loc. Doar dimineata apare problema.
Una peste alta mi se pare o masina destul de inchegata, am testat-o un pic pe autostrada si am ajuns la 185. Inca mai aveam pedala dar mi-am spus ca nu are sens sa continui testul pentru ca oricum nu o sa merg mai repede de atata. Media scoasa a fost de 7.9l / 100 km(300 km autostrada + dn restul fataieli de ici colo.
Ma gandesc la varianta cu GPL dar nu's cat de buna e ideea pentru twinport.
Daca aveti ceva pareri le astept cu drag.
10X a lot
Mihai_T
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut.
O problema cunoscuta la Astra H era trepidatia cand se pleaca dimineata la rece
(cauta pe net "clutch judder when cold" , "clutch juddering opel astra h"..)
Exista solutie pentru ea si in Opel TIS: se inlocuieste pe garantie discul,placa si volanta.
Daca ai iesit din garantie nu e nicio tragedie, poti circula asa fara probleme.
Si eu am avut problema asta si de cand am schimbat ambreiajul (disc placa si rulment) mi s-a intamplat foarte rar.
Schimbarea volantei merita doar daca esti pe garantie.
O problema cunoscuta la Astra H era trepidatia cand se pleaca dimineata la rece
(cauta pe net "clutch judder when cold" , "clutch juddering opel astra h"..)
Exista solutie pentru ea si in Opel TIS: se inlocuieste pe garantie discul,placa si volanta.
Daca ai iesit din garantie nu e nicio tragedie, poti circula asa fara probleme.
Si eu am avut problema asta si de cand am schimbat ambreiajul (disc placa si rulment) mi s-a intamplat foarte rar.
Schimbarea volantei merita doar daca esti pe garantie.
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Multam pt link. Am citit ce scria pe acolo si e clar......problema este a constructorului si ar trebui rezolvata de acesta pentru ca apare la destul de multe exemplare si la rulaj destul de mic - intre 20k si 50k interval in care masinile nu ar trebui sa aibe absolut nici o problema.
Poate daca sunt doritori alcatuim un fel de sindicat, angajam avocat si mergem peste cei care ne-au furnizat masinile, GTT, Dibas......sa.
Eu oricum am intrebat la dibas daca au idee care ar putea fi problema si ei mi-au raspuns, ca si cand problema este una foarte rara, ca trebuie sa o punem pe calculator sa vedem ce problema are, ocazie cu care binainteles ma vor taxa si nici nu vor descoperi nimic. Cand ajung acolo motorul este deja cald si problema dispare.
Niste tarani. Vara asta ajung in Germania si am auzit ca service-urile de acolo sunt ceva mai ieftine si muuuuuult mai bune ca la noi
Poate daca sunt doritori alcatuim un fel de sindicat, angajam avocat si mergem peste cei care ne-au furnizat masinile, GTT, Dibas......sa.
Eu oricum am intrebat la dibas daca au idee care ar putea fi problema si ei mi-au raspuns, ca si cand problema este una foarte rara, ca trebuie sa o punem pe calculator sa vedem ce problema are, ocazie cu care binainteles ma vor taxa si nici nu vor descoperi nimic. Cand ajung acolo motorul este deja cald si problema dispare.
Niste tarani. Vara asta ajung in Germania si am auzit ca service-urile de acolo sunt ceva mai ieftine si muuuuuult mai bune ca la noi
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am revenit.....deja am mers cam 1300 km si consumul mediu scos este de 7.3%.....destul de ok.
Problema cu trepidatiile inca nu a disparut ....dar m-am obisnuit cu ea, asa ca nu-i dau mare importanta. Sper ca la iarna pe frig sa nu se accentueze. I-am activat BC-ul si functia DPL (day perm. light daca nu ma insel). Inainte de activare, mai exact cand am plecat cu masina spre locatia in care l-am activat masina nu a pornit....practic cand trebuia sa invarta motorul ....nu facea nimic. L-am intrebat pe tipul care mi-a activat BC-ul si mi-a spus ca va trebui sa ma pregatesc sufleteste pentru un CIM si ca asta este o problema generala a lor........toata operatiunea costa undeva la 650 lei. Asta iar este una dintre problemele cunoscute la opel.
Spuneti-mi si mie din ce ati mai auzit, ce alte sensibilitati cunoscute mai are Astra H in afara de:
- trepidatii - probleme cu ambreiaj inclusiv volanta;
- CIM;
- sonda Lamda (sper ca am scris corect);
Multumesc.
Problema cu trepidatiile inca nu a disparut ....dar m-am obisnuit cu ea, asa ca nu-i dau mare importanta. Sper ca la iarna pe frig sa nu se accentueze. I-am activat BC-ul si functia DPL (day perm. light daca nu ma insel). Inainte de activare, mai exact cand am plecat cu masina spre locatia in care l-am activat masina nu a pornit....practic cand trebuia sa invarta motorul ....nu facea nimic. L-am intrebat pe tipul care mi-a activat BC-ul si mi-a spus ca va trebui sa ma pregatesc sufleteste pentru un CIM si ca asta este o problema generala a lor........toata operatiunea costa undeva la 650 lei. Asta iar este una dintre problemele cunoscute la opel.
Spuneti-mi si mie din ce ati mai auzit, ce alte sensibilitati cunoscute mai are Astra H in afara de:
- trepidatii - probleme cu ambreiaj inclusiv volanta;
- CIM;
- sonda Lamda (sper ca am scris corect);
Multumesc.
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Revin dupa inca aproximativ 2500 km si s-a intamplat minunea ..........au disparut acele trepidatii. Am observat acest lucru dupa un drum de aprox 1000 km ....drum pe care am mers si cu 4500 - 5000 rpm. Ma gandesc ca problema sa nu fie si de la sistemul antidemaraj....
Habar nu am ....dar momentan sunt multumit ca e ok.
BTW are cineva idee unde se poate monta o instalatie GPL dedicata pentru 1.6 twinport.
Multumesc anticipat
Habar nu am ....dar momentan sunt multumit ca e ok.
BTW are cineva idee unde se poate monta o instalatie GPL dedicata pentru 1.6 twinport.
Multumesc anticipat
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am un astra g Z16XEP de 164.000 km si are aceeasi "problema" la RECE cu trepidatiile daca incerc sa plec mai tare. Daca pleci de pe loc normal nu apar aceste trepidatii. Cand e motorul cald pot sa plec cat de tare ca nu apar trepidatiile.Asa sunt ele sfatul meu nu va apucati sa schimbati ambreaje si volante degeaba .
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,080 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,080
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Si la mine face asa doar la rece, dar de vro 2-3 saptamani am observat. Primele 3-4 semafoare tremura foarte usor in treapta 1. Cred ca e de la ambreaj, poate de la uzura .... si pana e totul rece si motorul nu e incalzit asa se manifesta. Desi am deja 80k facuti, ma gandeam sa schimb tot kit-ul !
P.S Motorul e XER
P.S Motorul e XER
- Geo_G
- OP
- 180 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
Geo_G
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
kskdoru
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2012
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema pe un Astra H Z18XER...la plecarea de pe loc dimineata, cand e rece motorul, se simt trepidatii destul de puternice in treapta 1.
Eu am pus problema pe seama ambreiajului, deoarece fostul proprietar a umblat 50 mii km cat avea masina cand am luat-o, doar in oras, plus ca avea un stil de condus destul de sportiv.
Toate astea, plus ca la cuplarea marsarierului, se simte un carait destul de puternic de fiecare data. Cu marsarierul am gasit rezolvarea problemei momentan, introducand mai intai in treapta 1, si apoi in marsarier.
Dar acum citind acest topic, m-am impacientat putin.
Ma gandeam sa schimb chitul de ambreiaj, dar la volanta, fiind cu masa simpla chiar nu m-am gandit.
Mai aveti ceva vesti noi?
Eu am pus problema pe seama ambreiajului, deoarece fostul proprietar a umblat 50 mii km cat avea masina cand am luat-o, doar in oras, plus ca avea un stil de condus destul de sportiv.
Toate astea, plus ca la cuplarea marsarierului, se simte un carait destul de puternic de fiecare data. Cu marsarierul am gasit rezolvarea problemei momentan, introducand mai intai in treapta 1, si apoi in marsarier.
Dar acum citind acest topic, m-am impacientat putin.
Ma gandeam sa schimb chitul de ambreiaj, dar la volanta, fiind cu masa simpla chiar nu m-am gandit.
Mai aveti ceva vesti noi?
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am si eu un fel de trepidatii din astea la rece, daca folosesc acceleratia in timp ce plec,nu cred ca e ceva neregula ci consider ca "asa fac toate" ,dar eu dimineata la plecare folosesc 2 metode in functie de necesitate (sa plec imediat cu masina sau sa mai stau 2 minute)
1 Las sa iasa socul din functiune si apoi plec normal nu mai trepideaza nimic-folosesc acceleratia
2 Pornesc motorul si plec doar din ambreiaj,nu ating pedala de acceleratie decat dupa cuplare vitezelor-nu vibreaza nimic
Cat despre marsarier producatorul spune in carte ca sa tii inelul sus/cuplat cel putin 3 secunde si apoi sa bagi in marsarier
1 Las sa iasa socul din functiune si apoi plec normal nu mai trepideaza nimic-folosesc acceleratia
2 Pornesc motorul si plec doar din ambreiaj,nu ating pedala de acceleratie decat dupa cuplare vitezelor-nu vibreaza nimic
Cat despre marsarier producatorul spune in carte ca sa tii inelul sus/cuplat cel putin 3 secunde si apoi sa bagi in marsarier
- alexx_gan
- ***
- 838 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat