mm74
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
2. Schimbat ceva piese, dar tot nu iese opticu... trebuie schimbata puntea sau se va uza cauciucul neuniform... da-l incolo de cauciuc zic... raman fara bani... mai vin eu pentru schimbatu puntii mai incolo. Saptamana trecuta am fost la ITP... respins... schimbat bieleta...refacut opticu... totul OK! Deci pana la urma trebuie sa schimb puntea sau nu?
Dupa cate am inteles sunt trei(patru?) firme pe acolo... una cu dacia/renault, una cu opel/chevrolet si rainbow cu tinichigeria, dar cu acelasi patron(i). Sa zicem ca reparatia la partea mecanica a fost ok ca pret. Recomand (si merg) mai mult pe cei de la LION-Mureseni (cei cu nissanu).
Ar mai fi una alta dar cred ca sunt offtopic cam de la cap la coada. Numai bine si drumuri putine la service.
sad_edd
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Mures
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
mm74
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2008
- Mesaj Privat
oricum...parerea mea... 😶
Poate i-am bagat pe toti in aceeasi oala... sincer, ii cunosc pe unii din Lion si am incredere in ei. Dar daca exista un angajat care iti da de gandit atunci toata firma are de suferit. Cert e ca pe cei de la RAINBOW ii voi ocoli chiar daca mi-ar repara masina pe gratis si mi-ar da garantie de 20 de ani.
Toate cele bune
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
Am avut si eu un logan lovit pe partea stanga spate in februarie 2008,m-am dus la reprezentanta ,,renault" la Lion victoria fiindca aveam garantie masina fiind noua,de acolo m-au trimis in curtea din spate la ,,rainbow"unde am fost programat pe luna aprilie (puteam circula nu era o problema,trebuia o usa stanga spate care functiona perfect!numai ca era infundata tabla,restul julituri,vopsit aripa stanga si bara de protectie spate),motivul asteptari 2 luni? atunci aveau foarte mult de lucru si noul atelier care se construia in localitatea Acatari nu era gata......
Masina pana la urma reparata,acum problemele! usa noua care nu se inchidea (partea de sus freca in plafon),bara de protectie spate parca era aruncata,lipseau suruburile de sustinere.In interior o mizerie, noroi si praf de nedescris,de parca ar fii dornit boschetari in masina. Am facut sesizare receptionerului sau ce functie avea unul Calin Stefan ,care a vrut sa curete interiorul cu mana 😊 fiind vineri dupa masa si nu era alt meserias la indemana......eu am ales bineinteles calea spalatoriei auto..
Ne am inteles sa aduc masina luni si se rezolva usa si bara de protectie.Luni ma duc acolo seful de atelier ma recunoscut (fiind o cunostinta mai veche) a ta era masina asta cu nr. de inmatriculare?Zic ca da si nu sunt multumit de loc de lucrare! si tu esti seful aici la servisul asta?Raspunsul ; Da! fain zic eu.Hai faceti ceva cu masina.
Vin doi mai murdari, se apuca de usa stanga spate, si ridicau de usa in sus parca doreau sa rastoarne masina de la usa. 🙄 (problema rezolvata pana la urma tot de mine in fata sefului)
Urmeaza bara de protectie,au completat surubul care am vazut de sus ca lipseste,in partea de jos in fata sefului sa bagat meseriasul sub masina si a zis ca totul este in regula!(lipseau cel putin 4-5 suruburi) Tinichigeria si vopsitul ,,no comment" este ok!
Ca indiciu despre ce este vorba, daca cumva citeste pe aici ,masina problema- logan albastru marin,nr. X.XX.JUO si avem o cunostinta comuna,in str.Libertatii,nr.109
Deci nu stiu ce sa schimbat pe acolo in 2008 februarie,d-ar imediat dupa incidentul celui care a deschis topicul in aprilie 2008 asa am patit.........
- OPEL-BRI
- **
- 179 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Astra 2006 z14xep
- Mures
OPEL-BRI
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat
Leni
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2012
- Mesaj Privat
dupa ce am citit si eu intregul topic, am decis acum pe la sfarsit sa va scriu si eu cateva pareri.
in primul rand, sunt din sighisoara, unul din parinti e din buzau, iar unul din tg.mures - din acest motiv sunt atasat de ambele orase/judete si mi se par complet deplasate afirmatii(mai bine spus jigniri) de genul "X e sat", "in X vand numa masini lovite", "mai cunosc care au patit, se pare ca asa se procedeaza in X". va garantez si va pot spune din experienta proprie (avand multe cunostine si rude in ambele orase) ca exista oameni si oameni peste tot, si ca sunt tepari si gunoaie de oameni pretutindeni si sunt oameni de calitate de asemenea peste tot. (Este de altfel un lucru general valabil in toata lumea)
@ Sarge - am citit cu interes postul tau, fiindca recent am cumparat un Astra H second, si acum citesc pareri despre dealerii din zona(Cluj,Oradea,Mures) si service-urile. In primul rand, cunosc senzatia de frustrare cand ti se intampla asemenea lucruri, si imi pare sincer rau, dar totodata ma bucur ca ai reusit sa-ti rezolvi problemele. In al doilea rand, eventual, a incercat cineva mai multe reprezetante si a gasit una mai buna? ce experiente aveti. As fi recunoscator pentru orice informatie.
@ Bertone - te felicit, si chiar doresc sa-ti multumesc pentru solidaritatea si asistenta acordata, si iti doresc sa ai rabdarea si puterea sa poti ajuta cat mai multa lume. Totodata, nu am apreciat jignirile aduse Muresului(desi da, recunosc, ai fost provocat), si nici comunitatii maghiare, fiindca crede-ma, nu este o problema de etnie, este o problema de educatie. Nesimtiti si oameni mitocani sunt peste tot, indiferent de tara, etnie, rasa, religie etc. si doar modul in care ei isi manifesta nesimtirea este diferita(daca nu stiu alta limba pot susoti de fata cu omul pentru ca el sa nu inteleaga). In fine, ideea este ca, nu trebuie sa raspunzi provocarilor. oamenii mitocani au talentul acesta de a te putea scoate din sarite, asta e...
Despre Opel Victoria - vreau sa cred ca(,) conducerea nu este nepasatoare la sesizarile si reclamatiile aduse (din fericire este o chestie valabila in tot mai multe locuri si la noi), totul este ca clientul daca tot da banul si nu este multumit, sa stie sa deschida gura. Iar daca se constata ca cineva a gresit/i-a fost lene/n-a avut chef/nu l-a interesat etc nu cred ca este cazul sa ne simtim prost daca este penalizat, fiindca trebuie si noi sa intelegem ca indiferent ca sunt gunoier sau astrofizician, ca matur in fata casei sau caut un leac pentru HIV, ceea ce fac trebuie sa fac cu respect(fata de mine si cei din jur) si cat de bine pot (imi rapeste la fel de mult timp si energie indiferent ca fac ceva prost si cu nepasare/din scarba, sau ca fac ca lumea). Vorba CFR-ului: "Respecta-te si vei fi respectat" 😂 Asta e, cei care inca merg pe atitudinea "lasa bah, ce ma intereseaza, e bine si asa, daca nu-i convine sa se duca altundeva" trebuie fie sa-si schimbe atitudinea, fie sa ramana "pe dinafara". Eu zic totusi ca este de apreciat ca directorul de acolo este receptiv la reclamatii si sugestii (a mai fost cazul, dar nu cu lucruri majore, si la noi), dar bine-nteles nu e scuza pentru ceea prin ce a trecut Sarge.
Inca odata felicitari ca ai reusit sa te impui si sa-ti rezolvi problema, si sa speram ca se vor imputina si la noi cazurile asemanatoare.
PS. scuze de post-ul lung, si multumesc pentru rabdare.