Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Povestea e cam asa: Am o interfata Galletto 1260 si am zilele trecute in timp ce scriam in ECU programul a dat o eroare (si a trebuit sa il inchid din task manager). Apucase sa ajunga la partea cu Erasing ECU. Dupa operatiunea asta masina nu mai pornea. Am incercat sa-i scriu fila originala in ECU dar nu ma mai lasa (intialization speed error). Nici de citit nu mai pot sa citesc din el (in loc de info despre ecu apar niste linii). Imediat dupa ce am facut "nazbatia" am incercat sa pornesc masina, dar fara succes. Am mai incercat sa scriu de cateva ori, dar fara succes. La un moment dat am renuntat si am zis ca o las asa pt moment. Dupa ce am oprit laptopul si am scos interfata am mai incercat odata cheia... surpriza, de data asta a pornit. Am dat o tura si masina mergea normal. Am parcat seara, iar dimineata iar nu a vrut sa porneasca. Am inteles ca trebuie scos chipul de eprom si rescris pe banc. Are cineva informatii legata de problema asta?
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Se rescrie cu Tech2 prin SPS (Service Programming System). Succes.

CristianTM.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
multumesc de informatie. alta metoda prin galletto exista? vreau sa epuizez variantele pe care le pot face in parcare inainte sa caut sa duc masina pana la tech 2
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am revenit cu un update: In urma scrierii nereusite s-a ars interfata, motiv pentru care nu reuseam sa rescriu ce aveam nevoie in ECU. Am mers am cumparat alta interfata si am pus softul inapoi la locul lui. Doar ca surpriza... tot nu pornea. Am verificat si cu OP-COM si nu aveam nicio eroare stocata... M-am apucat si am verificat sigurante si relee si ca ultima optiune am incercat sa o pornesc impinsa. SURPRIZA a fost ca a pornit. Tind sa cred ca electromotorul e mort sau am o problema la contact. Nu vad ce legatura sa fie intre scrierea in ECU si moartea electromotorului, dar bine ca nu mai e nevoie sa dau ECU jos. Daca aveti alte pareri abia astept sa le aud, daca nu... consider topicul bun de inchis.
Skip ads

  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
daca masina a pornit problema nu mai este in ECU.

cat despre legatura cu electromotorul - trebuia (trebuie) sa te asiguri ca masina este in stare buna cand vrei sa faci update la sw in cazul tau se pare ca este o coincidenta stranie "electromotor" decedat odata cu scrierea unui nou soft in ECU.

bafta
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am fost astazi si am schimbat carbunii de la electromotor. porneste mai alert decat inainte. Cred ca totul se trage de asta iarna cand am avut un injector cu probleme si nu pornea... atunci am folosit excesiv electromotorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR