- pcornel_bitis
- *
- 15 mesaje
- din 24 Sep 2006
- Corsa 2002 Y17DTL
- Iasi
pcornel_bitis
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2006
- Mesaj Privat
- cristivw
- **
- 247 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
salut salut! n-am mai vorbit de ceva vreme...
mai am si eu niste intrebari: prima ar fi pt. @malex: cum se comporta masina dupa remap? scoate fum mai mult decat inainte?
a doua ar fi la adresa tuturor doritorilor de remap din constanta.... haideti sa dam mana cu mana, sa ne strangem mai multi, si sa-i chemam pe baieti... ok?
ps... @maiandrei, ai reusit sa faci rost de graficul pentru Y17DT?
mai am si eu niste intrebari: prima ar fi pt. @malex: cum se comporta masina dupa remap? scoate fum mai mult decat inainte?
a doua ar fi la adresa tuturor doritorilor de remap din constanta.... haideti sa dam mana cu mana, sa ne strangem mai multi, si sa-i chemam pe baieti... ok?
ps... @maiandrei, ai reusit sa faci rost de graficul pentru Y17DT?
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
- cristivw
- **
- 247 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
- D.Mihai
- **
- 212 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
Acuma, dupa remapare se simte ca trage masina mai bine, ca nu m-am putut abtine sa ma plimb cu ea azi toata ziua.
Nu se mai simte asa subturata sub 2000RPM, iar peste 3000 se infige simtitor mai bine ca inainte
Mai ramane sa vad consumul in conditii de mers normal prin oras ( cam greu avand in vedere ce e prin Bucuresti si ca eu nu am computer de bord - tre sa il fac prin metoda batraneasca ) dar acest lucru nu il pot face decat in timp.
P.s. Chiar,Mikki, la mine ce putere a iesit la test cu accelerometrul ca am uitat sa te intreb
Nu se mai simte asa subturata sub 2000RPM, iar peste 3000 se infige simtitor mai bine ca inainte
Mai ramane sa vad consumul in conditii de mers normal prin oras ( cam greu avand in vedere ce e prin Bucuresti si ca eu nu am computer de bord - tre sa il fac prin metoda batraneasca ) dar acest lucru nu il pot face decat in timp.
P.s. Chiar,Mikki, la mine ce putere a iesit la test cu accelerometrul ca am uitat sa te intreb
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dr_dumi
- **
- 144 mesaje
- din 26 Jan 2006
- Bucuresti
dr_dumi
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Eu am softul modificat de Dimsport si nu am limitarea turelor scoasa, adica e tot pe la 6300.Am uitat sa precizez ca este vorba de Z18XE.Se poate modifica softul actual sa crestem limitarea sau trebuie softul original?Si cel mai important, cat ar costa modificarea asta?
P.S. Am vazut ca la EDS se poate creste turatia maxima pana la 7500 rpm.Se poate face asta si fara restul de piese din Stage 2 (adica galerie de evacuare cu catalizator)?Axele le am deja schimbate cu axe de 262 grade de la Dbilas.
P.S. Am vazut ca la EDS se poate creste turatia maxima pana la 7500 rpm.Se poate face asta si fara restul de piese din Stage 2 (adica galerie de evacuare cu catalizator)?Axele le am deja schimbate cu axe de 262 grade de la Dbilas.
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sa raspundem, pe rand...
@pcornel_bitis - Y17DTL: +20CP, +40Nm;
@malex: cand ai timp, poate facem un test cu accelerometrul;
@cristivw: inca nu, dar e lesne de presupus cum arata graficul, cunoscandu-l pe cel original si calitatea serviciilor EDS
@B10XUP: cand ai timp, poate facem un test cu accelerometrul;
@soulfly: multam de urari! cu timpul vom coborî anul-limita (acum este 1997).
@turculetz: da, sunt sigur. Am discutat pe yahoo, te asteptam.
@dr_dumi: da, conteaza. Insa ECU-ul care echipeaza motoarele 1.0 si 1.2 (Bosch Motronic ME 1.5.5) e cam fitzos. Voi reveni cu detalii zilele astea. E posibil sa scoatem din lista aceste motoare.
@mihnea: incearca sa obtii rezolvarea la Dimsport. Este cel mai convenabil pentru tine ca si pret. Discutam pe PM
@pcornel_bitis - Y17DTL: +20CP, +40Nm;
@malex: cand ai timp, poate facem un test cu accelerometrul;
@cristivw: inca nu, dar e lesne de presupus cum arata graficul, cunoscandu-l pe cel original si calitatea serviciilor EDS
@B10XUP: cand ai timp, poate facem un test cu accelerometrul;
@soulfly: multam de urari! cu timpul vom coborî anul-limita (acum este 1997).
@turculetz: da, sunt sigur. Am discutat pe yahoo, te asteptam.
@dr_dumi: da, conteaza. Insa ECU-ul care echipeaza motoarele 1.0 si 1.2 (Bosch Motronic ME 1.5.5) e cam fitzos. Voi reveni cu detalii zilele astea. E posibil sa scoatem din lista aceste motoare.
@mihnea: incearca sa obtii rezolvarea la Dimsport. Este cel mai convenabil pentru tine ca si pret. Discutam pe PM
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Inca o saptamana puteti profita de preturile speciale (de la inceputul topicului). Incepand cu 2 Aprilie, noile preturi vor fi:
Diesel:
Y17DT si X/Y20DTL - 200 EUR
X/Y20DTH si Y22DTR/H - 220 EUR
Y20DTH, Y22DTR cu PSG16 (2003 - prezent) - Pret 270 EUR
Z13DTL/H si Z17DTL/H - 250 EUR
Z19DTL/H - 280 EUR
Benzina (non-Turbo):
1.0, 1.2, 1.4 – 150 EUR
1,6, 1.8 – 180 EUR
2.0, 2.2 – 200 EUR
2.5, 2.6, 3.2 – 220 EUR
Benzina Turbo:
2.0 LEL, LET, LER – 290 EUR
2.0 LEH – 340 EUR
2.8 NEL, NET – 390 EUR
Ultima modificare facuta de maiandrei la Vin 23 Mar, 2007 11:52 pm
Diesel:
Y17DT si X/Y20DTL - 200 EUR
X/Y20DTH si Y22DTR/H - 220 EUR
Y20DTH, Y22DTR cu PSG16 (2003 - prezent) - Pret 270 EUR
Z13DTL/H si Z17DTL/H - 250 EUR
Z19DTL/H - 280 EUR
Benzina (non-Turbo):
1.0, 1.2, 1.4 – 150 EUR
1,6, 1.8 – 180 EUR
2.0, 2.2 – 200 EUR
2.5, 2.6, 3.2 – 220 EUR
Benzina Turbo:
2.0 LEL, LET, LER – 290 EUR
2.0 LEH – 340 EUR
2.8 NEL, NET – 390 EUR
Ultima modificare facuta de maiandrei la Vin 23 Mar, 2007 11:52 pm
- speedbuster
- *
- 6 mesaje
- din 14 Mar 2007
- Astra 2005 Z16XEP
speedbuster
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- speedbuster
- *
- 6 mesaje
- din 14 Mar 2007
- Astra 2005 Z16XEP
speedbuster
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
@speedbuster: Filtrul si esapamentul sport nu aduc un spor considerabil, fara alte modificari in hardware (cum ar fi catalizator sport, axa cu came schimbata, altele). Cu filtru si evacuare sport, dupa remapare vei castiga 15CP in conditiile mentinerii motorului in zona Safe. Asta inseamna cu 3CP peste castigul la un Z16XEP stock. Pretul ramane acelasi.
@ALL: Stiati ca...?
- EDS Motorsport duce motorul 1.9CDTi de 150 CP la 200 CP? Si are TUV in Germania, pentru optimizarea asta.
- unele motoare 1.9CDTi de 120 CP de pe Astra H pot fi duse direct la 200 CP?
- noul motor 1.9CDTI de 100 CP ajunge la 165 CP dupa remapare?
@ALL: Stiati ca...?
- EDS Motorsport duce motorul 1.9CDTi de 150 CP la 200 CP? Si are TUV in Germania, pentru optimizarea asta.
- unele motoare 1.9CDTi de 120 CP de pe Astra H pot fi duse direct la 200 CP?
- noul motor 1.9CDTI de 100 CP ajunge la 165 CP dupa remapare?
- speedbuster
- *
- 6 mesaje
- din 14 Mar 2007
- Astra 2005 Z16XEP
speedbuster
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2007
- Mesaj Privat
skmadtm
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ieri am remapat primul Vectra C Y22DTR.
Turculetz a venit tocmai de la Craiova pentru operatiunea asta. La diagnoza, inainte de remapare, au iesit la iveala probleme cu debitmetrul. Data fiind distanta, am decis sa o remapam totusi. Operatiunea a decurs fara probleme, insa la testul cu accelerometrul castigul de putere este de aproximativ 7CP (mediu). Il asteptam si pe turculetz cu feedback - si acum, si dupa inlocuirea debitmetrului.
Cunoaste cineva o bucata de sosea de minim 500m in linie dreapta, orizontala, fara denivelari, cat de cat libera?
@skmadtm: La C20NE nu putem face chiptuning, sorry.
@speedbuster: http://www.eds-motorsport.d.../Universalkat.htm
Turculetz a venit tocmai de la Craiova pentru operatiunea asta. La diagnoza, inainte de remapare, au iesit la iveala probleme cu debitmetrul. Data fiind distanta, am decis sa o remapam totusi. Operatiunea a decurs fara probleme, insa la testul cu accelerometrul castigul de putere este de aproximativ 7CP (mediu). Il asteptam si pe turculetz cu feedback - si acum, si dupa inlocuirea debitmetrului.
Cunoaste cineva o bucata de sosea de minim 500m in linie dreapta, orizontala, fara denivelari, cat de cat libera?
@skmadtm: La C20NE nu putem face chiptuning, sorry.
@speedbuster: http://www.eds-motorsport.d.../Universalkat.htm