Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • profes0rul

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Topicul este "Radiator spart/fisurat - remedii generale" . Daca defectul este la coloanele de plastic laterale radiatorul nu mai poate fi salvat. Chiar daca defectul este minor. In cazul in care insa este vorba de defect la celule ale fagurelui de aluminiu se pot imagina cateva solutii de moment pana cand proprietarul se decide sa achite cca. 170 ron cel mai mic pret al unui radiator nou ( Vectra , motor de 1.8i ) . Montajul este cumplit de simplu. Oricat de neindemanatic este manuita surubelnita la desfacutul clemelor si colierelor nu dureaza mai mult de 60 min.
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am sudat in plastic la un om care face chiar asta bazinele de plastic si de un an merge perfect. Daca e cineva interesat, omul e in valcea si in functie de dimensiunile sparturii va poate ajuta. Succes!
  • miky grebanus

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea. Pentru un radiator nou ce recomandati? La cear trebui sa fiu atant cand il cumpar? Se demonteaza greu?
Va multumesc.
  • marianscorpionul

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sal Buzdugan. Cred ca cel mai bine este sa schimbi radiatorul. Eu am avut radiatorul fisurat si am incercat tot felul de solutii, l-am lipit cu poxilina, apoi cu bisson, am bagat si o solutie care se spune ca ar astupa fisurile, dar datorita presiunii formate in instalatia de racire ,singura solutie a fost sa schimb radiatorul in conditiile in care eu am cutie automata si mi-a luat ceva timp sa gasesc un radiator, dar in final a fost singura solutie.
Skip ads

  • marianscorpionul

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2011

  • Mesaj Privat
miky grebanus a scris:Salut la toata lumea. Pentru un radiator nou ce recomandati? La cear trebui sa fiu atant cand il cumpar? Se demonteaza greu?
Va multumesc.

Salut. Inainte sa dai bani pe un radiator nou, care daca vrei sa fie bun trebuie sa fie original si e foarte scump, iar unul ieftin este chinezarie, mai bine cauta sa vezi ceva sh, pentru se gasesc radiatoare bune la mina a2a si destul de convenabile la pret. Bafta multa.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si, pana la urma a reusit careva sa lipeasca raditorul in partea cu plastic? Am o fisura prin care se scurge antigel si ma gandeam intai sa incerc sa lipesc ceva deasupra...
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu am scris mai sus ca l-am lipit de un an jumatate si merge perfect.... Sudura in plastic. Succes!
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
A durat mult? Cam la cat te-a ajuns lipirea? Ce mai facea omul cu plasticul... Butoaie, cazi, chestii de-astea? Te intreb pentru ca nu gasesc in Bacau ceva asemanator si poate nu caut eu unde trebuie. Mersi
Skip ads

  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat in felul meu problema. Am luat un adeziv bicomponent, am smirgheluit bine suprafata de plastic, am pus acolo adezivul si am amestecat componentele chiar pe acel loc unde e crapatura. Am intins apoi lasand stratul de adeziv cam de 1 mm pe o suprafata mai mare, apoi am acoperit cu o folie de aluminiu de forma patrata. Am lasat de seara pana dimineata, cam 14 ore.
Pana acum e f ok, am facut vreo 15 km, astept sa treaca saptamana, sa vad cum se comporta in timp.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa te dezamagesc,dar in timp ...o sa crape.Indiferent cat de scump sau eficient ar fi adezivul,datorita lucrului termo/mecanic,schimburi rapide si dese de caldura,untr-un final va ceda.Plus ca molecular,tot indiferent de compus,nu va patrunde in materialul de plastic pentru o priza eficienta.Solutiile astea A+B sunt deobicei provizorii ,si nu permanente.Nu ti-o spun din dorinta de a fi carcotas,ci din experienta de-a lungul timpului ,cu diferiti adezivi,si crede-ma,niciodata nu am ales ieftin si bun,din simplul motiv pentru ca nu exista.Singurele solutii ar fi schimbarea radiatorului,sau sudura la cald cu acelasi material.Plasticul respectiv nu este un plastic ordinar,ci unul cu lucru termo/mecanic redus,totusi este material plastic,a fost turnat in stare lichida la temperatura de topire.Rezistent la temperaturi foarte inalte.Atinge cu un ciocan de lipit materialul(intr-o zona ferita ,evident,gen element de prindere..),si ai sa vezi ca nu se topeste ca un plastic ordinar.Adezivii din comert afiseaza temperaturi acceptate de pana la 120-140 grade.Pana la... Incearca la o temperatura a radiatorului de 95 grade sa zgarii adezivul,si ai sa vezi cat de maleabil este,unghia,"material nu prea tare,va lasa urme...In timp va "coace",se va exfolia pe la margini,si inevitabil...
Solutia lipirii la cald este verificata de ,mai multi.Eu unul am lipit cel putin 6 sau 7 radiatoare,inclusiv al meu acum 2 ani daca-mi amintesc,nici nu mai stiu exact,ori nu m-am mai lovit de vre-o fisura in lipituri.De solutiile A+B(reactiv) sunt satul...
Iti doresc sa ai succes si sa ma poti contrazice !Te astept in acest sens... maxim ,la toamna! Smile Toate cele bune!
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Iti dau dreptate in totalitate. Stiu ca e provizoriu. Nu am gasit pe cineva care sa imi lipeasca cu plastic, la cald, aici in Bacau. Trebuia sa folosesc masina si a fost o solutie rapida. O sa caut din nou. Nu vreau sa te contrazic si nici nu incerc.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Eu am scris mai sus ca l-am lipit de un an jumatate si merge perfect.... Sudura in plastic. Succes!


Sa nu te lase cand iti este lumea mai draga, cum ar fi sa zicem pe o autostrada, noaptea, undeva prin vestul Europei. Smile
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
tot asa cu sudura in plastic avem si noi un super meserias la Gl.Profesor de Profesor in reparatii radiatoare .
de 3 ani l-am reparat pe al maica-mii [zafira y20dth] si nu sunt probleme.masina ,nu-i zi lasata de Cel de Sus sa nu mearga la greu.
asa daca esti pesimist te poate lasa si motorul prin cele vesturi Very Happy .
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Pesimism? Postarea a fost facuta acum 9 luni,ori nu a mai venit cu nimic nou de atunci... Smile Cred ca a bagat si ceva autostrazi de atunci.Concluzie: dupa varianta cea mai costisitoare,respectiv schimb,urmeaza sudura la cald,apoi solutii de urgenta,gen adezivi.In nici un caz balarii ddin alea care-ti infunda instalatia de racire/incalzire.Pentru unul care se stie cu "buba" ,este bine totusi sa aibe in torpedou acel batonas A+B (arata ca o plastelina) ,pentru o solutie extrema in caz de necesitate...
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu a mers... Mi-a lipit radiatorul - sudura in plastic - unul din Bucuresti... o sa va dau mai tarziu si numele lui ca sa va feriti. A fost o mare teapa. A tinut doua saptamani, apoi a plesnit in acelasi loc, pe aceeasi lungime. Nu mai spun cat m-a costat afacerea ca ma fac de ras. In fine, am luat unul nou asa ca totul merge in directia buna. A ramas sa ii cer individului banii inapoi, nu mi-a dat factura, a zis ca imi ofera garantie un an si cand am fost la el cu masina a zis ca nu e spart in acelasi loc, ca si cum eu eram orb. O sa ma duc la protectia consumatorului, la garda financiara si eventual la politie - fac reclamatie pentru inselaciune. va tin la curent cu evolutia situatiei.
  • buttoon

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Baieti... ajutai-ma ! imi curge antigelul in 2 -3 zile mi se duce tot borcanul fiind plin, tot am citit despre un lichid pt lipire si as vrea sa cumpar pt ca nu stiu cum si pe unde curge... Dar din cate am inteles se pune in acelasi borcan pe unde se toarna si antigel , asa este?

Am un opel astra din 2000 caravan.
Spuneti-mi daca procedez bine, stiu ca trebuie sa am motorul pornit inainte cel putin 10 min pt incalzie si inca 10 dupa amestecul solutiei cu antigel.VA ROG SA-mi dati un rsp cat mai urgent, ca a venit gerul peste noi Sad
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Vezi intai pe unde iti curge, ce anume este fisurat. Partea din plastic sau corpul metalic. Nu cred ca poti baga aiurea solutie fara sa te lamuresti ce si cum. Poate e doar un colier slabit. Nu te grabi, trage o fuga de 5 minute la un service inainte de a lua o decizie pe care sa o regreti. Te costa 20 de lei o verificare.
  • buttoon

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ok , multumesc mult pt sfat , asta voi face maine Smile
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si inca un sfat. In niciun caz sa nu te duci sa il repari in sectorul 1 in spatele primariei, la unul Tony, un individ care are si un site de reparatii radiatoare. Individul m-a pacalit si pe mine. Am facut saptamana asta reclamatiile necesare.
  • aurikalex

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut
la un astra y20 dtl arunca lichid in prima celula de jos adik o gaurica cam cat un ac de seringa se mai poate face ceva sau trebuie schimbat? mentionez celula cea din aluminiu sau asa ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR