- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
1. Nu se cearta nimeni
2. De-aia e forum, sa se dezbata
3. Ultimul post era de acum 2 luni... s-a mai "certat" cineva intre timp?
4. Un calcul simplu imi spune ca faci un plin la 3 zile si cheltui in medie 6000 EUR pe an cu benzina. Cu o instalatie de 500 eur economiseai vreo 2000... hmmm no comment...
5. pai hai dara sa ne intalnim, dezbatem si problema GPL-ului (voi, eu am diesel ) - vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5300
6. Superinteresanta ideea cu Brazilia... poti sa dai niste lincuri sa vedem si noi vectrele frumoase cu motoare pe tzuica?
2. De-aia e forum, sa se dezbata
3. Ultimul post era de acum 2 luni... s-a mai "certat" cineva intre timp?
4. Un calcul simplu imi spune ca faci un plin la 3 zile si cheltui in medie 6000 EUR pe an cu benzina. Cu o instalatie de 500 eur economiseai vreo 2000... hmmm no comment...
5. pai hai dara sa ne intalnim, dezbatem si problema GPL-ului (voi, eu am diesel ) - vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5300
6. Superinteresanta ideea cu Brazilia... poti sa dai niste lincuri sa vedem si noi vectrele frumoase cu motoare pe tzuica?
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
paote am exagerat cand am zis..va certati..ok..sorry..dezbateti..cum vreti voi;) ca post-urile sunt vechi, stiam, dar era un sfat pt cei care mai zabovesc pe aici:D ..ca e pacat sa tot vbm de GPL vs. Benzina ...parca nu se mai termina discutiilepe tema asta (mai pe toate forumurile auto le gasesti)..pana cand o sa se scumpeasca gpl-ul si o sa trecem la tzuica, vorba celui de mai sus:D si atunci dezbateri, ca nu o sa reziste romanul sa isi rupa sticla de tuica de la gura ca sa o toarne in rezervor ..LOL
vectre cu tuica..uite aici cate vrei..corsa se numeste Celta la ei etc:
http://www.chevrolet.com.br/
vedeti ca e in portugheza..e destul de intuitiv site-ul, sper sa va descurcati..daca nu traduceti cu google.
vectre cu tuica..uite aici cate vrei..corsa se numeste Celta la ei etc:
http://www.chevrolet.com.br/
vedeti ca e in portugheza..e destul de intuitiv site-ul, sper sa va descurcati..daca nu traduceti cu google.
- ice01astra
- ***
- 602 mesaje
- din 28 Jun 2006
- Astra 1995 C16NZ
- Hunedoara
ice01astra
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am incercat sa urmaresc acest topic, in speranta ca voi reusi sa trag o concluzie, insa acum sunt si mai zapacit decat atunci cand am inceput sa il citesc, in speranta cautari unui raspuns.
Foarte multe lume s-a dat aici cu parerea, insa foarte putini au si argumentat parerea lor pro sau contra GPL. Multe din cate am citit pe aici sunt elemente de folclor, pe care il stiam si eu, tot din auzite de pe la altii care nu au avut in viata lor o masina pe GPL sau nu prea stiu nimic concret legat de acest lucru ... De aia spun ca daca atunci cand am inceput sa citesc topicul eram bou, acum sunt vaca, si nu stiu ce sa mai cred.
Personal la GPL am observat pana acum un prim mare dezavantaj ... locul ala mare care il ocupa butelia in portbagaj
Am vorbit cu mecanici si unii imi spuneau:
- nu recomanda asa ceva, ptr ca iti face varza motorul, dupa 50.000 de kilometri incepe sa te lase, se duc naiba supapele si altele pe acolo ...
Alti erau de alta parere ...
- nu este nici o problema, daca instalatia este omologata, si folosesti GPL de calitate ...
Eu unul am ramas cam asa
Am vazut pareri ca umbli cu o bomba dupa tine ! Tind sa ii contrazic pe colegi cooforumisti in aceasta privinta, in baza unor teste pe care le-am vazut efectuate asupra rezervoarelor de GPL, si care s-au dovedit mai sigure decat rezervorul de benzina, care desi ignorat de multi, le spun eu cu mana pe inima ca poate fi o reala bomba, si ganditi-va ca securizarea lui se rezuma la un perete subtire de tabla/fibra (dupa caz) si un dop ...
Rezervoarele GPL in schimb, sunt foarte inteligent concepute, iar posibilitaea unei explozii este mai mica decat la rezervoarele de benzina !
Aici vorbesc bineinteles de instalatii, si rezervoare omologate de catre firmele producatoare cu un nume cunoscut in industrie nu de instalatiile turcesti sau astea de 2-300EU, care sunt mai mult sau mai putin empirice.
No deci acesta este singurul aspect, asupra caruia eu unul am fost lamurit, dupa ce am vazut acel documentar si teste efectuate asupra acestor instalatii.
In rest sunt in dilema totala ...
M-ar atrage pretul GPL, si bineintels faptul ca in urma arderi, masina mea ar emite cu mult mai putine substante poluante. Stiu ca nu faci cu o floare primavara, dar ... daca se poate sa nu imi mai bat joc de aerul care il respir ... de ce nu ...
Totusi, eu nu fac mai mult de 10.000km/an (in medie), iar amortizarea investitiei s-ar vedea in cativa ani de acum inainte, mai ales ca motorul meu nu consuma mai mult de 6L%. In plus de asta, imi este teama sa nu imi dea mai mult de lucru la masina, sau sa imi paradeasca motorul, lucru care nu ma bucura foarte tare, sau chiar deloc ...
Cred ca acest subiect va ramane tema de dezbatere, pana la prima masina germana care iasa de pe poarta fabrici cu motor doar pe GPL. Probabil ca atunci increderea noastra ar creste substantial
Cu respect,
Mircea !
Foarte multe lume s-a dat aici cu parerea, insa foarte putini au si argumentat parerea lor pro sau contra GPL. Multe din cate am citit pe aici sunt elemente de folclor, pe care il stiam si eu, tot din auzite de pe la altii care nu au avut in viata lor o masina pe GPL sau nu prea stiu nimic concret legat de acest lucru ... De aia spun ca daca atunci cand am inceput sa citesc topicul eram bou, acum sunt vaca, si nu stiu ce sa mai cred.
Personal la GPL am observat pana acum un prim mare dezavantaj ... locul ala mare care il ocupa butelia in portbagaj
Am vorbit cu mecanici si unii imi spuneau:
- nu recomanda asa ceva, ptr ca iti face varza motorul, dupa 50.000 de kilometri incepe sa te lase, se duc naiba supapele si altele pe acolo ...
Alti erau de alta parere ...
- nu este nici o problema, daca instalatia este omologata, si folosesti GPL de calitate ...
Eu unul am ramas cam asa
Am vazut pareri ca umbli cu o bomba dupa tine ! Tind sa ii contrazic pe colegi cooforumisti in aceasta privinta, in baza unor teste pe care le-am vazut efectuate asupra rezervoarelor de GPL, si care s-au dovedit mai sigure decat rezervorul de benzina, care desi ignorat de multi, le spun eu cu mana pe inima ca poate fi o reala bomba, si ganditi-va ca securizarea lui se rezuma la un perete subtire de tabla/fibra (dupa caz) si un dop ...
Rezervoarele GPL in schimb, sunt foarte inteligent concepute, iar posibilitaea unei explozii este mai mica decat la rezervoarele de benzina !
Aici vorbesc bineinteles de instalatii, si rezervoare omologate de catre firmele producatoare cu un nume cunoscut in industrie nu de instalatiile turcesti sau astea de 2-300EU, care sunt mai mult sau mai putin empirice.
No deci acesta este singurul aspect, asupra caruia eu unul am fost lamurit, dupa ce am vazut acel documentar si teste efectuate asupra acestor instalatii.
In rest sunt in dilema totala ...
M-ar atrage pretul GPL, si bineintels faptul ca in urma arderi, masina mea ar emite cu mult mai putine substante poluante. Stiu ca nu faci cu o floare primavara, dar ... daca se poate sa nu imi mai bat joc de aerul care il respir ... de ce nu ...
Totusi, eu nu fac mai mult de 10.000km/an (in medie), iar amortizarea investitiei s-ar vedea in cativa ani de acum inainte, mai ales ca motorul meu nu consuma mai mult de 6L%. In plus de asta, imi este teama sa nu imi dea mai mult de lucru la masina, sau sa imi paradeasca motorul, lucru care nu ma bucura foarte tare, sau chiar deloc ...
Cred ca acest subiect va ramane tema de dezbatere, pana la prima masina germana care iasa de pe poarta fabrici cu motor doar pe GPL. Probabil ca atunci increderea noastra ar creste substantial
Cu respect,
Mircea !
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Daca situatia e atat de "roza" spune-mi si mie de ce in cele mai multe state UE aceste "masini super-sigure" nu au acces in parkingurile subterane si de ce pomierii refuza sa intervina in accidente in care se simte miros de gaz
Este vorba de profesionisti informati si dezinteresati, nu de ziaristi de revista auto, platiti din publicitatea firmelor (deci nu tocmai "independenti"...)
Parerea strict personala... mergi putin--> iei masina pe banzina, mergi mult, vinzi sandramaua si iei una pe motorina...
Este vorba de profesionisti informati si dezinteresati, nu de ziaristi de revista auto, platiti din publicitatea firmelor (deci nu tocmai "independenti"...)
Parerea strict personala... mergi putin--> iei masina pe banzina, mergi mult, vinzi sandramaua si iei una pe motorina...
DB 77 AAA
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: targoviste
- Masina: Vectra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2006
- Mesaj Privat
cum spunea si colegul de mai sus sunt ceva cam dezorientat de la discutia pe aceasta tema
am cumparat de curand o vectra a c20ne si ma bate gandul sa pun gaz pe ea
sa va dau un exemplu patit de mine:
99 io imi cumpar cu ajutorul tatalui meu o dracia 1310 r (berlina)
99 taicamiu isi cumpara cuajuturul lui o dracia 1310 cl (break)
ambele masini noi:
dacia mea : pana la 1.500KM am mers cu benzina
pana la 20.000 mers cu gazolina (foarte incantat ca nuti mai trebuie un rezervor pentru ea)
pana la 85.000 mers cu gpl (instalatie luata de pe o vectra de la dezmembrari italieneasca) tot la km astia am segmentat motorul si refacut scaunele de la supape si schimbat supapele
dacia lui taicamiu mers de la 0 km pana la 94.000 cu benzina , la km astai ia facut motoru integral adica schimbat set motor (camasi pistoane si segmenti care aratau destul de urat) planat chiuloasa rectificat vibrochenu schimbat pompa de ulei
ambele masini au aceleasi motoare , a lui taicamiu nu prea a depasit 3000 de ture cu ea, in schimb eu ................, ambele motoare au utilizat acelasi ulei (bp pt camioane). cred ca era schimbat undeva la 5.000 km
la motoru lui taicamio era schimbat si filtrul la fiecare schimb de ulei pt ca era negru, la al meu la 2 schimburi daca imi aduceam aminte
dacia eu am vandut-o la 120.000km si motoru nu dadea cu fum
taicamio inca o mai are si are si are cu ea aproape 100.000 km
cred ca uzura adusa de gaz a fost la supape si scaunul lor
mentionez ca in opinia mea dracia e cea mai proasta masina pe care am vazuto adica eu cred ca tehnologia ei e undeva pe la anii "50 la 1300 si "80 la logan by renault
am cumparat de curand o vectra a c20ne si ma bate gandul sa pun gaz pe ea
sa va dau un exemplu patit de mine:
99 io imi cumpar cu ajutorul tatalui meu o dracia 1310 r (berlina)
99 taicamiu isi cumpara cuajuturul lui o dracia 1310 cl (break)
ambele masini noi:
dacia mea : pana la 1.500KM am mers cu benzina
pana la 20.000 mers cu gazolina (foarte incantat ca nuti mai trebuie un rezervor pentru ea)
pana la 85.000 mers cu gpl (instalatie luata de pe o vectra de la dezmembrari italieneasca) tot la km astia am segmentat motorul si refacut scaunele de la supape si schimbat supapele
dacia lui taicamiu mers de la 0 km pana la 94.000 cu benzina , la km astai ia facut motoru integral adica schimbat set motor (camasi pistoane si segmenti care aratau destul de urat) planat chiuloasa rectificat vibrochenu schimbat pompa de ulei
ambele masini au aceleasi motoare , a lui taicamiu nu prea a depasit 3000 de ture cu ea, in schimb eu ................, ambele motoare au utilizat acelasi ulei (bp pt camioane). cred ca era schimbat undeva la 5.000 km
la motoru lui taicamio era schimbat si filtrul la fiecare schimb de ulei pt ca era negru, la al meu la 2 schimburi daca imi aduceam aminte
dacia eu am vandut-o la 120.000km si motoru nu dadea cu fum
taicamio inca o mai are si are si are cu ea aproape 100.000 km
cred ca uzura adusa de gaz a fost la supape si scaunul lor
mentionez ca in opinia mea dracia e cea mai proasta masina pe care am vazuto adica eu cred ca tehnologia ei e undeva pe la anii "50 la 1300 si "80 la logan by renault
- ice01astra
- ***
- 602 mesaje
- din 28 Jun 2006
- Astra 1995 C16NZ
- Hunedoara
ice01astra
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2006
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Daca situatia e atat de "roza" spune-mi si mie de ce in cele mai multe state UE aceste "masini super-sigure" nu au acces in parkingurile subterane si de ce pomierii refuza sa intervina in accidente in care se simte miros de gaz ?
Eu nu am avut cunostinta de acest chestii pana acum, si nu te cotrazic ptr ca nu am cu ce, insa acum daca tot spuneai ca masinile pe GPL nu au voie in parcarile subterane, cum isi dau seama care este pe GPL, le verfica pe toate care intra ? Intreb si eu, ca sa inteleg
In fine, totusi acum ideea este ca daca erau asa periculoase, cum de se pot omologa si dincolo, sau cum de au aparut deja modele care vin cu instalatia din fabrica ? Daewoo nu este singurul care ofera asa ceva, sunt si alte branduri ... Si mai am o dillema, in Italia am vazut taxiuri pe GPL, cum dracu au primit aia autorizatie, avand in vedere faptul ca transporta si oameni, si pe langa asta, avand in vedere ca sunt masini des intalnite in tafic, prezinta si un risc major de accident ... daca ar fi niste bombe pe roti atunci ar fi jale.
Sunt doar intrebari, care asa cum spuneam, le pun ptr a intelege mai bine situatia, in cazul in care primesc niste raspunsuri argumentate.
Una peste alta, sunt multe masini si pe la noi pe GPL, dar eu inca nu am auzit/vazut/citit/aflat sa fi fost vreo explozie pana acum, datorata faptului ca vreo masina implicata intr-un accident avea instalatie GPL.
In ce ma priveste, deocamdata eu unul cred ca raman la benzina. M-ar tenta gazul, insa consumul nu este chiar asa mare, si la kilometri care am zis ca ii fac intr-un an ... parca GPL este o investitie inutila ptr mine, avand in vedere ca amortizarea investitiei este una pe termen foarte lung, si posibil sa nu ma tina masina, pana scot eu bani aia investiti
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
"Verificarea" o faci tu singur.... te-a prins, te-a belit cu o amenda de a doua oara nu mai calci pe bec...
De altfel, eu nu am sustinut ca solutia GPL este o catastrofa, nici ca masinile respective nu sunt omologabile, ci DOAR ca nu este solutia ideala... si ca personal nu ma smt in suguranta intr-o astfel de masina...
De altfel, eu nu am sustinut ca solutia GPL este o catastrofa, nici ca masinile respective nu sunt omologabile, ci DOAR ca nu este solutia ideala... si ca personal nu ma smt in suguranta intr-o astfel de masina...
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cifra octanica e una, puterea calorica e alta. E adevarat ca gazul are CO mai mare, dar aceiasi cantitate de gaz (propan-butan) produce mai putina energie decat benzina. O imbunatatire majora se pare ca ar aduce-o motoarele pe metan, dar acolo problemele legate de stocare sunt mult mai mari chiar decat la GPL...
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
DB 77 AAA a scris:mentionez ca in opinia mea dracia e cea mai proasta masina pe care am vazuto adica eu cred ca tehnologia ei e undeva pe la anii "50 la 1300 si "80 la logan by renault
Referitor la comparatia intre cele doua "dracii", io nu am inteles mare lucru...asta ca's mai ignorant asa, de fel, da ceea ce zici mai sus, taaaaaaaaaaare ma minunez...
Nu vreau sa te contrazic pt. nu mi-am cam pierdut interesu' in asa ceva, dar spre edificare ... http://www.turatii.ro/index...s&articol=439
Cat despre cu/fara GPL, doh... topic pt stelute...
- overtaxer
- **
- 261 mesaje
- din 02 Jun 2005
- Astra 2001 Z16XE
- Mures
overtaxer
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2005
- Mesaj Privat
rraayy_11
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Adjud/VN
- Masina: Vectra 1993 1.8i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ice01astra
- ***
- 602 mesaje
- din 28 Jun 2006
- Astra 1995 C16NZ
- Hunedoara
ice01astra
- Mesaje scrise: 602
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 1995 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2006
- Mesaj Privat
M-am dat si eu cu o masina pe gaz ... mai fratilor ... nu este acelasi lucru, se simte ca nu mai trage la fel, nu mai are acelasi sprint si aceasi "vana", lucru recunoscut dealtfel si de catre proprietar care nu parea foarte multumit si incantat de faptul ca a trecut pe gaz.
Cred ca ramane o chestie de luat in considerare doar ptr taxiuri, sau cei care fac drumuri foarte lungi si nu isi permit un diesel ... in rest ptr day by day use, si 10-15.000 de km/an nu vad a se merita ...
Cred ca ramane o chestie de luat in considerare doar ptr taxiuri, sau cei care fac drumuri foarte lungi si nu isi permit un diesel ... in rest ptr day by day use, si 10-15.000 de km/an nu vad a se merita ...
- vyo81_speed
- **
- 276 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
rivo a scris:MERITA sa iti pui GPL...EU mi-am pus pe masina mea de ceva vreme si sunt foarte multumit..cam 80% din ce s-a scris in acest topic sunt povesti..adica
1. Nu se simte deloc mirosul nici in masina nici in portbagaj..
2. Masina merge (asta depinde de reglajul instalatiei) la fel ..adica sprinteaza normal..e adevarat ca la viteze mari (de la 140 in colo) sau la urcari serioase se simte ca nu e benzina insa ..
3. Masina mea consuma 9l in afara si 14l in oras de GPL.. calculele ti le faci singur
4. Ca se uzeaza motoru mai repede...e discutabil ... insa eu nu cred..oricum un motor C20NE e 300 E la dezmembrari
Bafta..si dai gaz ca merita
merita GPL si eu am si nu am avut probleme
1. Nu se simte deloc mirosul nici in masina nici in portbagaj..
2. Masina merge (asta depinde de reglajul instalatiei) la fel ..adica sprinteaza normal..e adevarat ca la viteze mari (de la 140 in colo) sau la urcari serioase se simte ca nu e benzina insa ..
3. Masina mea consuma 9l in afara si 14l in oras de GPL.. calculele ti le faci singur
4. Ca se uzeaza motoru mai repede...e discutabil ... insa eu nu cred..oricum un motor C20NE e 300 E la dezmembrari
Bafta..si dai gaz ca merita
- vyo81_speed
- **
- 276 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
rivo a scris:Eu am masina din semnatura (Vctra A C20NE).. Instalatia e BRC ..
Mr. love4cars de ce se duce motorul mai repede? ce argumente au "mecanicii " care spun asta?.. povestile nu se pun... Vezi cum este vazut GPL-ul prin Europa...
Dacia e dacie..nu cred ca exista comparatie..
Nu zic ca este supermegabestial GPL-ul .. insa nici asa cum se vorbeste aici nu este... are si dezavantaje (butelia ocupa loc in portbagaj, creste consumul ..)... insa in mare, pentru mine, e ok.. cred ca am facut deja 5000 Km cu el fara probleme
Mr. love4cars de ce se duce motorul mai repede? ce argumente au "mecanicii " care spun asta?.. povestile nu se pun... Vezi cum este vazut GPL-ul prin Europa...
Dacia e dacie..nu cred ca exista comparatie..
Nu zic ca este supermegabestial GPL-ul .. insa nici asa cum se vorbeste aici nu este... are si dezavantaje (butelia ocupa loc in portbagaj, creste consumul ..)... insa in mare, pentru mine, e ok.. cred ca am facut deja 5000 Km cu el fara probleme
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
din cate am citit pe acest forum am observat ca nu multi au habar de ceea ce inseamna gpl. subscriu la ceea ce spunea si vyo81_speed
.... sunt deja la a treia masina pe gpl din 2001 si va spun ca nu exista alt combustibil mai ieftin in romania. am avut instalatii de gpl bigas, stargaz si ultima pe injectie multipunct romano. nici un fel de probleme in 200000 km la gpl. toate omologate. toate pe dacii. ulei mai curat pana la 15000 km. nici un fel de miros in masina. fara probleme iarna si la -30 grade. nici o instalatie nu consuma mai mult de 11 % in oras, si am scos cel mai putin 7% in afara.in cluj , la pretul actual, 1 litru gpl = 1,59 ron.
.... sunt deja la a treia masina pe gpl din 2001 si va spun ca nu exista alt combustibil mai ieftin in romania. am avut instalatii de gpl bigas, stargaz si ultima pe injectie multipunct romano. nici un fel de probleme in 200000 km la gpl. toate omologate. toate pe dacii. ulei mai curat pana la 15000 km. nici un fel de miros in masina. fara probleme iarna si la -30 grade. nici o instalatie nu consuma mai mult de 11 % in oras, si am scos cel mai putin 7% in afara.in cluj , la pretul actual, 1 litru gpl = 1,59 ron.
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
vulturul_fly a scris:Salut am si yo o mica MARE probleme merge aiurea pe gas sta doar la relantiu iar cand plec de pe loc moare .Cand o mut pe benzina merge ceas de la ce poate sa fie ? masina este cea din semnatura
mai trebuie reglat putin debitul sau/si presiunea, din mixer / din plaman
incearca intai sa ii mai dai debit putin
- vulturul_fly
- **
- 73 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Commodore 1979
- Bucuresti
vulturul_fly
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat