Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • floppy05

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Am un Opel astra G din 2001, 1.7 DTI.
Mi se aprinde cand turez masina mai tare(de obicei dupa 2500) in timpul mersului un bec galben cu o masina si o cheie prin mijloc, cred ca e check engine si numai trage masina deloc, daca opresc motorul si il las 5-10 secunde si o repornesc se anuleaza senzorul (asa cred eu) si dupa iar trage masina si nu stiu sigur poate mi se pare da in vitezele inferioare parca nu prea trage, cand merge motorul si o turez mai tare inainte sa se aprinda becul parca motorul ar sacada sau nu stiu cum sai zica are o fractiune de secunda in care are un impuls de blocare si continua sa traga pana cand dupa putin poate nici un km mi se aprinde, mentionez ca motorul si cand e la relantiu are acea forma de sacadare tot cam odata la 10 secunde(nu stiu exact 10 secunde sau mai mult am dat asa un timp cat mi s-a parut) si nu merge uniform dupa cum cred ca ar trebui sa mearga un motor(asta nu stiu daca are legatura cu EGR pentru ca nu ma prea pricep eu zic doar). Am dus masina la primul mecanic cica e EGR si trebuie curatat si daca se aprinde din nou trebuie schimbat. L-a curatat mi s-a aprins din nou insa m-am dus la altul pentru ca nu avea tester si vroiam sa fiu sigur. Cel cu tester-ul mi l-a resetat ca cica trebuie resetat dupa ce e curatat dar tot mi s-a aprins. Mi l-a curatat si el, si gasise o bujie in el nu stiu, probabil uitata de primul mecanic iar dupa ,adica in prezent turez masina si pana la 4000 si nu mi se mai aprinde asa des insa tot se aprinde dar mult mai rar. Am mers la o cunostinta care lucreaza la un service si mi-a zis ca e devina senzorul pt ca mai avuse o masina ca a mea si senzorul a fost problema si nu EGR-ul insa a zis ca nu e exclus sa fie si EGR-ul care e mai mult mai scump.
Ce sa fac ce sa cumpar prima oara si ce sa schimb?
Asta e prima problema dar din pacate mai am si altele ex: curge zice mecanicu ca e ulei de cutie etc,
Daca se poate sa primesc raspuns la prima problema
Am cumparat masina acuma nu demult.
Skip ads

  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca o pui pe un tester ai afla multe fara sa demontezi/schimbi ceva degeaba....
  • floppy05

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • floringvrl

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
la tester vezi si daca functioneaza corect valva EGR
bafta
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cum a zis si colegul mai sus pe tester vezi poate sa fie debitmetru sau senzorul de pe galerie cauta pe forum topicuri asemanatoare.totusi cum a gasit acolo o bujie,de unde?spor.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
misterul bujiei, si eu sunt curios ce bujie a gasit si unde a gasit-o .Eu merg pe egr asa la prima vedere
  • floppy05

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca probabil de la primu mecanic la care am dus-o ori o fi uitat-o acolo or poate nu prea stie, sau o fi vrut sa-l anuleze daca ii posibil, nu stiu.Totusi cred ca EGR e problema, mi-a gasit-o pe tester si nu l-am cumparat inca ca nu am bani, (a trebuit sa-i investesc in ceva mai important tot la masina ceva scurgeri de ulei) si mecanicu asta mi-a facut ceva smecherie cred ca daca nu ma insel furtunul pe care ies gazele din EGR si duc in motor l-a scos sa numai mearga in motor ci sa mearga afara si pot sa o turez si la 4000 si nu mi se mai aprinde si merge motorul continuu nu cu intreruperi cum mergea, deci cred ca ala e problema,(am mai schimbat si termoflotul ca cica de la ala imi intra ulei in apa,nu stiu mecanica si nu stiu daca uleiul ala din vasul cu antigel afecteaza la ceva dar tot ii negru,sper ca acuma am rezolvat problemele mai grave, imi trebuie luna urmatoare un EGR si sper ca e OK:)) desi totusi parca in prima si a doua viteza nu prea trage sau doar mi se pare mie.
Multumesc tuturor!
  • Cosmin_cos

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2012

  • Mesaj Privat
cat te-a costat termoflotul? l-ai luat nou sau second hand? asta cu uleiul in apa e cam boala lor Sad(
iar problema cu egr-ul ai rezolvat-o?
  • floppy05

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2012

  • Mesaj Privat
In primu rand scuze de intarziere. Termoflotul l-am luat vechi de la dezmembrari din ungaria cu 250 de pe un opel astra din 2008. iar Egr-ul l-am cumparat saptamana trecuta cu 950 si nush i-am dat in gura dar vad ca nu se mai aprinde o sa vad acuma cand merg la drum lung cu el la munte saptamana asta ca la drum lung se aprindea intotdeauna nu exista exceptie dar prin oras mai facea figuri, nu se aprindea tot timpul. Uleiul imi curgea pe la un simering de la cutia de viteza si ala e rezolvat insa imi intra ulei in apa si acum, si urmatoarea data cand am bani probabil chiuloasa urmeaza. Apropo daca ai problema cu Egr-ul si vrei sa-l schimbi este cum mi-am luat eu, in Romania la 750 poate si mai ieftin aceasi marca cum mi-am luat eu din ungaria numai ca am aflat prea tarziu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR