Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • lucian wmw

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Fumul ar mai pute fi si de la intercooler uita-te sa nu fie spart sau vre-un furtun crapat,ciupit eu am patit am avut interculerul spart si scote fum ziceai ca e soba dupa schimbare am scapat de fum Spor !
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dupa ce ai verificat intercoolerul si furtunele sa nu ai pierderi de presiune sau alte chestii de genul asta poti verifica si injectoarele si daca e necesar sa schimbi duzele sa iti cumperi cele fabricate in Turcia ca sunt cele mai bune (mai sunt fabricate in Franta si India pentru modelul asta de la Bosch). trebuie sa schimbi in acest caz saibele de foc, inelele O de sub talpa injectoarelor si cele O de la iesirea talpi injectorului din chiuloasa in exterior respectiv surubul de la axul cu came si cele de la cuzinetii axei cu came si inca cateva piese care nu imi vin acum in minte... oricum totul te duce undeva spre 2000 ron daca iti faci tu singur manopera...
  • gabmar

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am verificat intercoolerul si pare ok. Nu scapa aer , nu are urme de ulei pe exterior.
furtunele la fel par ok ?

Cum se verifica injectoarele ? Am inteles ca sunt cam ascunse si e munca de chinez sa ajungi la ele......
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Fum albastru inseamna consum de ulei. In primul post ai spus ca ai schimbat doar un piston. De obicei se schimba toate 4 cu biele si bolturi. Ai pus segmenti de cota standard sau de reparatie? Ai honuit cilindrii? Ce producator de segmenti ai pus ? Verifica compresia fiecarui piston ( masuratorile le faci si la rece si la cald ) si dupa aia postezi aici rezultatele. Mersul in 3 pistoane la rece eu zic ca se datoreaza unei compresii defectuoase la unul din pistoane, iar in momentul cand se incalzeste materialele se dilata rezultand o compresie mai buna implict fum putin sau deloc.
Skip ads

  • gabmar

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
va salut!
Am ajuns la aproape 5000 km dupa segmentare; consumul de ulei pana in prezent nu mi se pare mare -aprox 250 ml;
am verificat iesirea la epurator si imi mai da putin fum -nu de speriat ;
Ca si simptome mi se mai aprinde masina cu cheita din cand in cand si se stinge dupa ce trec de 3000 de turatii -ce poate fi? Debitmetrul?
Deasemena , la relanti, cand e motorul este cald imi palpaie becul la ulei si se stinge dupa ce ating putin acceleratia -e o problema majora sau e vorba de ulei (am 5W30 Liqui Moly)

De fumul albastrui la pornire si mersul albastrui inca nu am scapat si nu prea as vrea sa umblu la injectoare inca; armai fi ceva de verificat?

Astept parerile voastre...Multam
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Are un consum de ulei infim pentru un turbo diesel.
Pentru bec aprins, nu poti ghici, si indicata ar fi o diagnoza.
Pentru ca palpaie becul de ulei la relanti si cald, schimba senzorul de ulei.
Las-o in pace daca merge OK.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR