moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare
Doresc ceva informatii despre chip tuning pentru motoare simplu aspirate, in special benzina.
Am vizitat cateva site-uri de chip tuning (cu soft de la EDS, UPsolute, Dimsport) si pentru majoritatea motoarelor simplu aspirate este oferita si o creste de cuplu la aceeasi turatie (1.6 16V stock: 101cai/6000rpm si 150Nm/3600rpm, cu chip: 111cai/6000rpm si 165Nm/3600rpm).
Asta ma duce cu gandul la un amestec mai bogat de benzina, nefiind turbina care sa mareasca debitul de aer din admisie.
Ma intereseaza opiniile posesorilor de motoare simplu aspirate cu chip: Z18XE, Z18XER, Z12XE, Z16XE/P,...
A crescut consumul de ulei? Bujiile se afuma? Dupa 30000km mers cu chip, masina mai scoate noxele pentru ITP? La acceleratii peste 6000 rpm pe loc, cu motorul cald, masina scoate putin fum?
Offtopic: m-am interesat despre Cold Air Intake si parerea mea este ca nu merita: creste riscul de hydrolock, ofera maxim 8 cai frumosi.
Evacuarea sport este destul de scumpa dar nu afecteaza negativ motorul.
Modificarea axei cu came afecteaza negativ pornirea, mai ales la cald.
Deci, chip tuning-ul ramane cea mai sigura si eficienta metoda de tuning pentru motoarele pe benzina simplu aspirate?
Doresc ceva informatii despre chip tuning pentru motoare simplu aspirate, in special benzina.
Am vizitat cateva site-uri de chip tuning (cu soft de la EDS, UPsolute, Dimsport) si pentru majoritatea motoarelor simplu aspirate este oferita si o creste de cuplu la aceeasi turatie (1.6 16V stock: 101cai/6000rpm si 150Nm/3600rpm, cu chip: 111cai/6000rpm si 165Nm/3600rpm).
Asta ma duce cu gandul la un amestec mai bogat de benzina, nefiind turbina care sa mareasca debitul de aer din admisie.
Ma intereseaza opiniile posesorilor de motoare simplu aspirate cu chip: Z18XE, Z18XER, Z12XE, Z16XE/P,...
A crescut consumul de ulei? Bujiile se afuma? Dupa 30000km mers cu chip, masina mai scoate noxele pentru ITP? La acceleratii peste 6000 rpm pe loc, cu motorul cald, masina scoate putin fum?
Offtopic: m-am interesat despre Cold Air Intake si parerea mea este ca nu merita: creste riscul de hydrolock, ofera maxim 8 cai frumosi.
Evacuarea sport este destul de scumpa dar nu afecteaza negativ motorul.
Modificarea axei cu came afecteaza negativ pornirea, mai ales la cald.
Deci, chip tuning-ul ramane cea mai sigura si eficienta metoda de tuning pentru motoarele pe benzina simplu aspirate?
- aurel01
- **
- 155 mesaje
- din 20 Jul 2011
- Vectra 1998
- Mehedinti
aurel01
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2011
- Mesaj Privat
salut. a reusit cineva pana in prezent din x 20 dtl sa scoata ceva caluti in plus eu am un tunning box sau cum so fi chemand el, are telecomanda, e nou, a costat cica vreo 500 de euro, l-am primit cadou, insa eu sunt panarama la capitolul asta, nici macar nu stiu unde vine montat ))) ce sa fac cu el? ma gandeam sa il vand nu stiu daca sunt universale, daca difera doar mufa. nu stiu nimic, cine mi la dat a zis ca sunt universale insa la mine e posibil sa nu se nimeara mufa, zicea ca se poate rezolva cu un adaptor, asa o fi?
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
spanu110976 a scris:Salutatre tuturor.Sunt nou pe acest forum deoarece sunt nu de mult posesorul unui opel zafira y20dth an 2002.Cine ma poate ajuta si pe mine cu un tuning motor caci in comparatie cu cealalta masina care are 130 de cai este puturoasa.Eventual un nr. de telefon.
Multumesc.
Multumesc.
Te salut !
Ai reusit sa faci tuning la motor ,sau nu? Daca da spune-mi unde ca vreau sa-mi fac si eu.Am aeeasi masina.
Mersi
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
zanfy- recomand EDS pentru tuning . Poti sa le faci lor o intrebare
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
- nicocorsar
- *
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2012
- Corsa 2008 z12xep
- Galati
nicocorsar
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2012
- Mesaj Privat
cdragos a scris:Salutare
Doresc ceva informatii despre chip tuning pentru motoare simplu aspirate, in special benzina.
Am vizitat cateva site-uri de chip tuning (cu soft de la EDS, UPsolute, Dimsport) si pentru majoritatea motoarelor simplu aspirate este oferita si o creste de cuplu la aceeasi turatie (1.6 16V stock: 101cai/6000rpm si 150Nm/3600rpm, cu chip: 111cai/6000rpm si 165Nm/3600rpm).
Asta ma duce cu gandul la un amestec mai bogat de benzina, nefiind turbina care sa mareasca debitul de aer din admisie.
Ma intereseaza opiniile posesorilor de motoare simplu aspirate cu chip: Z18XE, Z18XER, Z12XE, Z16XE/P,...
A crescut consumul de ulei? Bujiile se afuma? Dupa 30000km mers cu chip, masina mai scoate noxele pentru ITP? La acceleratii peste 6000 rpm pe loc, cu motorul cald, masina scoate putin fum?
Offtopic: m-am interesat despre Cold Air Intake si parerea mea este ca nu merita: creste riscul de hydrolock, ofera maxim 8 cai frumosi.
Evacuarea sport este destul de scumpa dar nu afecteaza negativ motorul.
Modificarea axei cu came afecteaza negativ pornirea, mai ales la cald.
Deci, chip tuning-ul ramane cea mai sigura si eficienta metoda de tuning pentru motoarele pe benzina simplu aspirate?
Doresc ceva informatii despre chip tuning pentru motoare simplu aspirate, in special benzina.
Am vizitat cateva site-uri de chip tuning (cu soft de la EDS, UPsolute, Dimsport) si pentru majoritatea motoarelor simplu aspirate este oferita si o creste de cuplu la aceeasi turatie (1.6 16V stock: 101cai/6000rpm si 150Nm/3600rpm, cu chip: 111cai/6000rpm si 165Nm/3600rpm).
Asta ma duce cu gandul la un amestec mai bogat de benzina, nefiind turbina care sa mareasca debitul de aer din admisie.
Ma intereseaza opiniile posesorilor de motoare simplu aspirate cu chip: Z18XE, Z18XER, Z12XE, Z16XE/P,...
A crescut consumul de ulei? Bujiile se afuma? Dupa 30000km mers cu chip, masina mai scoate noxele pentru ITP? La acceleratii peste 6000 rpm pe loc, cu motorul cald, masina scoate putin fum?
Offtopic: m-am interesat despre Cold Air Intake si parerea mea este ca nu merita: creste riscul de hydrolock, ofera maxim 8 cai frumosi.
Evacuarea sport este destul de scumpa dar nu afecteaza negativ motorul.
Modificarea axei cu came afecteaza negativ pornirea, mai ales la cald.
Deci, chip tuning-ul ramane cea mai sigura si eficienta metoda de tuning pentru motoarele pe benzina simplu aspirate?
salut
aceleasi treburi ma intereseaza si pe mine de la cineva care a facut remapare sau chip tuning la motorul 1,2xep ;detalii de comportament,consum etc.etc........
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu vreau sa par rautacios. Remaparea la aspirate stock nu aduce mare lucru, cresterea de putere fiind aproape insesizabila pentru a merita investitia. Pentru pasionati exista alternative ca evacuare si admisie modificate + alte modificari apoi resoftare in functie de ce piese avem cu noi caracteristici. Deja in situatia modificarilor radicale ajungem la concluzia ca e mai indicat alt motor, de obicei turbo.
- nicocorsar
- *
- 16 mesaje
- din 24 Jan 2012
- Corsa 2008 z12xep
- Galati
nicocorsar
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Kokaina
- **
- 200 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Constanta
Kokaina
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am inteles ca motorul diesel de 160 CP de pe Insignia are 350 Nm, iar la atingerea turatiei de 1750, functia overboost face sa creasca cuplu la 380 Nm pentru 15 secunde ( valabil numai pe butonul Sport )
Intrebare: Ce se intampla cu functia overboost dupa remapare, si care ar fi diferentele, daca exista.
Intrebare: Ce se intampla cu functia overboost dupa remapare, si care ar fi diferentele, daca exista.
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
- luci_t
- **
- 254 mesaje
- din 30 Nov 2011
- Astra 2003 y17dt
- Alta tara
luci_t
- Mesaje scrise: 254
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kokaina a scris:Am inteles ca motorul diesel de 160 CP de pe Insignia are 350 Nm, iar la atingerea turatiei de 1750, functia overboost face sa creasca cuplu la 380 Nm pentru 15 secunde ( valabil numai pe butonul Sport )
Intrebare: Ce se intampla cu functia overboost dupa remapare, si care ar fi diferentele, daca exista.
Intrebare: Ce se intampla cu functia overboost dupa remapare, si care ar fi diferentele, daca exista.
Daca cel de modifica harta rateaza acea zona, vei avea o pierdere de putere, in teorie. Va trebui ca si acolo sa ii puna conditii de timp avans si injectie mai mari + presiune.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
luci_t a scris:salut, cat este de sigur un Power Box?
Este cel mai sigur. In plus, face un bine maxim filtrului de particule daca realizaeaza cresterea de putere prin pacalirea senzorului de temperatura motor. As putea detalia mai multe probleme aparute in urma acestor cutiute, dar mi-e lene sa detaliez.
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Powerbox `ul contine o "harta" facuta pe o masina cu niste "caracteristici".
Masina pe care vei monta aceasta cutiuta nu va avea aceleasi "caracteristici" si atunci sigur vei strica ceva.
Plus ca la masini mai vechi deja nu se mai merita nici macar un remap.
La masini aspirate nu prea se face asa ceva decat daca vrei sa arunci cu bani in vant.Pentru ca nu vei obtine o putere semnificativa incat sa fie sesizabila si vei da si o gramada de bani.
Masina pe care vei monta aceasta cutiuta nu va avea aceleasi "caracteristici" si atunci sigur vei strica ceva.
Plus ca la masini mai vechi deja nu se mai merita nici macar un remap.
La masini aspirate nu prea se face asa ceva decat daca vrei sa arunci cu bani in vant.Pentru ca nu vei obtine o putere semnificativa incat sa fie sesizabila si vei da si o gramada de bani.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Unde e harta din Powerbox?!? Pate la voi in Bucuresti
Cele mai intalnite pacaleli sunt ale senzorului temperatura motor sau a presiunii injectie in alimentare CR...
Unele asemenea cutiute e drept, sunt mai sofisticate si pacalesc mai multi senzori, principiul fiind acelasi, in functie de X conditie cer motorina sau nu cer motorina.
Cele mai intalnite pacaleli sunt ale senzorului temperatura motor sau a presiunii injectie in alimentare CR...
Unele asemenea cutiute e drept, sunt mai sofisticate si pacalesc mai multi senzori, principiul fiind acelasi, in functie de X conditie cer motorina sau nu cer motorina.
vasicri
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat