Ai uitat parola?


  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie pus un tester si vazut ce erori apar in cazul tau! Acu tre sa fii sigur ca ecu-ul nou e pt motorul tau, daca are sau nu anumite optiuni activate ce nu le mai vede acum da eroare, dar in cazul tau, daca nu porneste situatia e alta! Vezi ce erori apar, si cauta pe forum!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu aveai nevoie decat de un ecu resetat.
Atat.
Te-ai complicat inutil.
Totusi daca vrei sa mearga masina ai nevoie de: ECU,IMMO,CIP,BCM si instrumente bord (ceasuri).Daca o piesa din cele de mai sus lipseste sau nu e pereche cu celelalte atunci masina nu va porni. Din mesajele tale rezulta cu nu ai inlcuit BCM.
Daca nu intelegi ce ai de facut da-mi un tel. si-ti mai explic.[editat].
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
buna seara,va multumesc pentru raspuns.am sa montez si bcm si ceasurile de bord,sper ca apoi sa mearga .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
daca nu ai facut modificari in cele care le-ai pus pe masina deja trebuie sa mearga.
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
salut,alte modificari nu am facut si daca am citit bine eroarea este p1615.sa vad ce se intampla dupa ce schimb bcm si ceasuri
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
buna,am schimbat bcm si ceasurile si masina a pornit.va multumesc pentru ajutor
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cu placere!
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
salut ,va mai deranjez cu o problema .eu am schimbat acestea deoarece la relanti dupa ce se incalzea dadea p0304 si mergea in 3 pistoane am schimbat si bobina si la fel,daca opream si reporneam isi revenea la drum nu se intampla nimic doar la relanti.a fost verificat si cu osciloscopul si la injectorul 4 nu mai primea semnal .nu stiti ce ar putea fi?(este posibil si noul ecu sa aiba acelasi defect?) multumesc
  • claux24

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa z12xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

  • Garaj Mesaj Privat
este posibil daca bateria este slaba sa faca asa ceva?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
daca dai la automat cu bateria descarcata ai sanse mari sa strici ECU.
problema ta a fost din ECU.
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am un Opel Vectra din 2001 z16xe dar banuiesc ca e similar

Am o problema cu ECU si am 2 solutii: il repar pe cel vechi sau cumpar unu nou ( nu prea ma incanta unul nou ca e ~4000 RON dar vreau sa iau calcul toate solutiile posibile)

Daca cumpar unu nou, va trebuii asa: sa cumpar si un cip nou pt cheie (eventual 2 ca am 2 chei), care va trebuii reprogramat ca noul ecu sa il recunoasca. Si cam atat. Imobilizatorul ramane cel vechi de pe masina. Am citit ca un cip costa ~50 RON si reprogramarea ca noul ECU sa recunoasca cip-ul este ~100 RON. Mai ramane montatul noului ECU pe masina si masina va merge si va porni. Corect ? Puteti sa imi spuneti daca am dreptate sau nu ?

Multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
de ce nu pui unul sh dar sigilat?
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Momentan incerc sa il repar pe asta care il am la cineva care a lucrat la service de telefoane. Sper sa poata sa faca ceva, la ECU meu s-a mai umblat si inainte sa cumpar masina. Din ce am vazut pe forum, si tu te ocupi cu reconditionare la ECU Smile

Nu stiu ce inseamna sh dar sigilat.

Cert este ca dezmembrarile nu sunt o solutie pt mine in acest caz pt ca problema care o am este o problema comuna la z16xe, deci e 99% probabil ca si ecu de la dezmebrari o sa se strice la fel si nu am facut nimic.
  • Alexndru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
Am cumparat un ecu sh cu tot cu imo si cip si as vrea sa stiu daca trebuie doar sa le montez si gata sau trebiue sa mai fac altceva .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu trebuie sa mai faci nimic.
Sunt deja imperecheate. Le montezi cu atentie si gata!
  • remus-gabriel

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Mi-a zis astazi cineva la reprezentanta Opel din Alexandria ca la inlocuirea ECU pe langa carpassul meu pe care il am, mai trebuie car passul de la noul ECU dar, ce ma mira cica trebuie si seria caroseriei de la masina de la care provine noul ECU? Pai din cele care se vand pe net nu cred ca ofera sau sincer daca stiu vanzatorii seriile caroseriei de pe care au fost luate.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Iti trebuie doar codul de securitate al celui pe care il cumperi. Nu seria sasiului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,434
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
remus-gabriel, nu mai bine apelezi la un destept care nu cere atatea prostii?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,681
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Seria caroseriei se poate scoate chiar din ECU.
  • edmund

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Combo Z16SE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am un Opel Combo 1.6 pe benzina din 2004, Z16SE. Am fost la service, si mi-au spus ca probabil ecu are probleme, au pus tester si nu sesiseaza niste senzori sau ceva.... Problema e ca dupa un timp ce pornesc, vitezometrul, turometrul si apoi termometrul cade la zero, apoi, revine, iar cade..apare martorul cu acumulator sus dreapta, si daca opresc, nu e sigur daca pot s-o pornesc. Am comandat un tester OBD2, maine trebuie sa soseasca, sper sa pot citi codurile de eroare. Am incercat metoda pedalelor pentru citirea codurilor, n-am reusit.
Sunt nou pe ClubOpel...din anul 2010 am aceasta masina si i-mi place si vreau s-o salvez.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata