- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:imi amintesc de peste drum doar toba care batea in fiecare dimineata cred ca era pt cadenta la pasul de defilare
=)), nu am prea batut pasul ala, a fost distractie mare, o perioada din viata mea de care imi voi aminti intotdeauna cu placere, chiar cu mai multa decat cea a studentiei.
tot in '94 am fost si eu acolo.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
poate ne-am intalnit vreodata cand saream gardul sa ies in oras, aveam bilet de ordin permanent, dar nu puteam iesi in fiecare seara. imi facusem o prietena in oras, ma intalneam cu ea in parc, gaseam pe banca un trandafir alb ) la fiecare intalnire. cand saream gardul ma mai intalneam si cu alti camarazi de pe la alte unitati. toti eram terorizati de capitanul Klein de la garnizoana(politia militara). m-am intalnit intr-o dimineata cu el si m-a certat ca mancam covrigi pe strada si ca aveam sacosa rosie:)) era un dobitoc, te baga in arest si stateai acolo pana venea cineva de la unitate sa te scoata. aresta chiar si cadre militare care nu erau in regula.
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:poate ne-am intalnit vreodata cand saream gardul sa ies in oras, aveam bilet de ordin permanent, dar nu puteam iesi in fiecare seara. imi facusem o prietena in oras, ma intalneam cu ea in parc, gaseam pe banca un trandafir alb ) la fiecare intalnire. cand saream gardul ma mai intalneam si cu alti camarazi de pe la alte unitati. toti eram terorizati de capitanul Klein de la garnizoana(politia militara). m-am intalnit intr-o dimineata cu el si m-a certat ca mancam covrigi pe strada si ca aveam sacosa rosie:)) era un dobitoc, te baga in arest si stateai acolo pana venea cineva de la unitate sa te scoata. aresta chiar si cadre militare care nu erau in regula.
tot ce se poate, eu in general saream gardul seara/noaptea. Pe noi ne lasa la sfarsit de saptamana in oras.
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- adriandaco
- **
- 122 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2007 z19dt
- Maramures
adriandaco
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:U.M. 2150 ... U.M. 2007 ... U.M. 2003 ... U.M. 2049 Divizionul 46 Nave Graniceri .... nimeni nu s-a dat cu barca pe mare ori pe Dunare ?,am avut rabdare 11 pagini doar doar ...
Ai citit pe sarite... Eu am facut armata la marina in perioada 21 Iulie 1992 ( cu doua zile inainte sa- nplinesc 20 de ani) - 29 Ianuarie 1994. Incorporat la UM 02159 ( DB- uri) Constanta, centrul de instructie l- am facut. aproape doua luni in Mangalia iar la intoarcere am ajuns electrician de bord/ motorist pe puitorul de mine 271 ( de ceva ani casat si taiat daca nu ma- nsel) . Asta pentru ca am facut profesionala de electricieni constructii nave doi ani la SNC si aveam deja si un an lucrat in santierul naval. Cam cinci luni am stat pe 271 iar despartirea mea de acea nava ( si viata de soldat imbarcat) a fost momentul culminant al perioadei in care mi- am satisfacut stagiul militar. Am plecat cu cel mai mare scandal in care a fost implicat divizionul de nave Constanta, ancheta facuta de cei de la Bucuresti in colaborare cu CMM a dus la cevaa destituiri printre cei de rang inalt.
Chiar nu prea am motive de bucurie sa- mi amintesc de acea nava poate cu una- doua mici exceptii: o iesire in larg alaturi de nava amiral a flotei a VI- a americane ( Yorktown) si o noapte la cheu in care din cauza unei ancore fundarisite aiurea si apoi virate rapid la plecare de un remorcher al Pilotajului toate cele patru nave ale noastre au fost smulse de la mal ( si cofretele de alimentare- normal) . Primul DB ( 15) s- a trezit tarat de ancorele agatate tocmai prin centrul acvatoriului, al 2- lea DB ( 13) la fel cu legaturile rupte se rasucea cu prova spre centrul navei noastre ( magazia de mine) ... Cred ca in urmatoarele zece minute echipajul nostru a facut toate astea: fugit pe cheu cu o parama- n mana pana dupa DB- ul ce vira spre noi, fugit inca o data cu alta parama pana la babaua noastra, alergat prin bezna prin nava pana la singurul nostru DG stiut functional, dupa incercari repetate de pornire adus si ultimii acumulatori de pornire de la DG- ul de avarie de sus, pornit pana la urma DG- ul indaratnic, pornit initial alimentare de avarie pentru consumatorii esentiali, fugit inapoi pe punte la vinci si cu ajutorul lui am stabilizat apoi tras la loc la cheu DB- ul de langa si apoi pe noi. A urmat pornirea compresorului nostru de umplere a buteliei de start a motoarelor, dat drumul la toata instalatia noastra + un cablu de curent pentru nava de langa. Dat drumul si la statia radio care a anuntat incidentul petrecut iar cu o barca coborata la apa am trimis navei aflate in centrul acvatoriului cativa acumulatori sa- si porneasca si ei DG- urile.
Toate astea din cauza neatentiei si ghinionului altora...
Noi, ( PM 271) ne- am scos dupa asta cu titlul de nava erou...
Astea cred ca sunt momentele de neuitat ( si bune) petrecute ca " imbarcat" restul nu e bine de povestit pentru ca si dupa atatia ani parca- mi doresc sa strang de gat cateva persoane...
Dupa 271 a urmat o perioada linistita pana la " liberare" , la uscat, in garda la drapelul diviziei 42 in incinta Academiei Navale. Garda facea parte dintr- o unitate militara de transmisiuni.
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
- mihai_b
- ***
- 746 mesaje
- din 12 Feb 2008
- Vectra 2003 Z16XE
- Bucuresti
mihai_b
- Mesaje scrise: 746
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
Blebeanu Lorin a scris:D-le Grigoras UM 02159 era la vremea aceea unitatea de dragoare de baza din Constanta. DB 13,14,15... + puitoarele de mine 271-(nava mea) si 274. Desi existau si aceste 2 puitoare unitatea se numea DB-uri. La ora actuala nu stiu cate nave mai exista din ele,sau daca mai exista aceasta unitate. (Din auzite,din navele care compuneau 02159 a mai ramas doar puitorul 274,celelalte fiind dezmembrate. Asa o fi? Referitor acum la unitatea voastra am numai cuvinte de lauda. Baza super:bazin de inot,teren de fotbal,sala de cinamatograf si chioscul acela din cladirea voastra de unde ne-am cumparat primele pachete de Snagov fara filtru. Sincer,perioada de o luna si trei saptamani petrecuta la voi mi-a placut cel mai mult din toata armata. Mi-a parut un adevarat concediu.
....... da mai baieti,aveti dreptate,scuze ca ma bag in discutia voastra,la Mangalia era centrul de instructie si era si centrul de telegrafisti,era si un baiat din Tecuci,Jud,Galati,numele nu pot sa imi aduc aminte,dar sigur 90,daca nu ma insel ,Dolea, numele de familie,a prins Revolutia si astepta liberarea,va salut Iulian
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
Blebeanu Lorin a scris:
Ai citit pe sarite... Eu am facut armata la marina in perioada 21 Iulie 1992 ( cu doua zile inainte sa- nplinesc 20 de ani) - 29 Ianuarie 1994. Incorporat la UM 02159 ( DB- uri) Constanta, centrul de instructie l- am facut. aproape doua luni in Mangalia iar la intoarcere am ajuns electrician de bord/ motorist pe puitorul de mine 271 ( de ceva ani casat si taiat daca nu ma- nsel) . Asta pentru ca am facut profesionala de electricieni constructii nave doi ani la SNC si aveam deja si un an lucrat in santierul naval. Cam cinci luni am stat pe 271 iar despartirea mea de acea nava ( si viata de soldat imbarcat) a fost momentul culminant al perioadei in care mi- am satisfacut stagiul militar. Am plecat cu cel mai mare scandal in care a fost implicat divizionul de nave Constanta, ancheta facuta de cei de la Bucuresti in colaborare cu CMM a dus la cevaa destituiri printre cei de rang inalt.
Chiar nu prea am motive de bucurie sa- mi amintesc de acea nava poate cu una- doua mici exceptii: o iesire in larg alaturi de nava amiral a flotei a VI- a americane ( Yorktown) si o noapte la cheu in care din cauza unei ancore fundarisite aiurea si apoi virate rapid la plecare de un remorcher al Pilotajului toate cele patru nave ale noastre au fost smulse de la mal ( si cofretele de alimentare- normal) . Primul DB ( 15) s- a trezit tarat de ancorele agatate tocmai prin centrul acvatoriului, al 2- lea DB ( 13) la fel cu legaturile rupte se rasucea cu prova spre centrul navei noastre ( magazia de mine) ... Cred ca in urmatoarele zece minute echipajul nostru a facut toate astea: fugit pe cheu cu o parama- n mana pana dupa DB- ul ce vira spre noi, fugit inca o data cu alta parama pana la babaua noastra, alergat prin bezna prin nava pana la singurul nostru DG stiut functional, dupa incercari repetate de pornire adus si ultimii acumulatori de pornire de la DG- ul de avarie de sus, pornit pana la urma DG- ul indaratnic, pornit initial alimentare de avarie pentru consumatorii esentiali, fugit inapoi pe punte la vinci si cu ajutorul lui am stabilizat apoi tras la loc la cheu DB- ul de langa si apoi pe noi. A urmat pornirea compresorului nostru de umplere a buteliei de start a motoarelor, dat drumul la toata instalatia noastra + un cablu de curent pentru nava de langa. Dat drumul si la statia radio care a anuntat incidentul petrecut iar cu o barca coborata la apa am trimis navei aflate in centrul acvatoriului cativa acumulatori sa- si porneasca si ei DG- urile.
Toate astea din cauza neatentiei si ghinionului altora...
Noi, ( PM 271) ne- am scos dupa asta cu titlul de nava erou...
Astea cred ca sunt momentele de neuitat ( si bune) petrecute ca " imbarcat" restul nu e bine de povestit pentru ca si dupa atatia ani parca- mi doresc sa strang de gat cateva persoane...
Dupa 271 a urmat o perioada linistita pana la " liberare" , la uscat, in garda la drapelul diviziei 42 in incinta Academiei Navale. Garda facea parte dintr- o unitate militara de transmisiuni.
.... Lorin,cine era Comandant de nava,nu cumva intrase Faroga,eu in 91 ma liberasem,eram la transmisionisti,maistru era din Iasi dar locuia in Constanta,corect..
mecaNIK a scris:U.M. 2150 ... U.M. 2007 ... U.M. 2003 ... U.M. 2049 Divizionul 46 Nave Graniceri .... nimeni nu s-a dat cu barca pe mare ori pe Dunare ?,am avut rabdare 11 pagini doar doar ...
Ai citit pe sarite... Eu am facut armata la marina in perioada 21 Iulie 1992 ( cu doua zile inainte sa- nplinesc 20 de ani) - 29 Ianuarie 1994. Incorporat la UM 02159 ( DB- uri) Constanta, centrul de instructie l- am facut. aproape doua luni in Mangalia iar la intoarcere am ajuns electrician de bord/ motorist pe puitorul de mine 271 ( de ceva ani casat si taiat daca nu ma- nsel) . Asta pentru ca am facut profesionala de electricieni constructii nave doi ani la SNC si aveam deja si un an lucrat in santierul naval. Cam cinci luni am stat pe 271 iar despartirea mea de acea nava ( si viata de soldat imbarcat) a fost momentul culminant al perioadei in care mi- am satisfacut stagiul militar. Am plecat cu cel mai mare scandal in care a fost implicat divizionul de nave Constanta, ancheta facuta de cei de la Bucuresti in colaborare cu CMM a dus la cevaa destituiri printre cei de rang inalt.
Chiar nu prea am motive de bucurie sa- mi amintesc de acea nava poate cu una- doua mici exceptii: o iesire in larg alaturi de nava amiral a flotei a VI- a americane ( Yorktown) si o noapte la cheu in care din cauza unei ancore fundarisite aiurea si apoi virate rapid la plecare de un remorcher al Pilotajului toate cele patru nave ale noastre au fost smulse de la mal ( si cofretele de alimentare- normal) . Primul DB ( 15) s- a trezit tarat de ancorele agatate tocmai prin centrul acvatoriului, al 2- lea DB ( 13) la fel cu legaturile rupte se rasucea cu prova spre centrul navei noastre ( magazia de mine) ... Cred ca in urmatoarele zece minute echipajul nostru a facut toate astea: fugit pe cheu cu o parama- n mana pana dupa DB- ul ce vira spre noi, fugit inca o data cu alta parama pana la babaua noastra, alergat prin bezna prin nava pana la singurul nostru DG stiut functional, dupa incercari repetate de pornire adus si ultimii acumulatori de pornire de la DG- ul de avarie de sus, pornit pana la urma DG- ul indaratnic, pornit initial alimentare de avarie pentru consumatorii esentiali, fugit inapoi pe punte la vinci si cu ajutorul lui am stabilizat apoi tras la loc la cheu DB- ul de langa si apoi pe noi. A urmat pornirea compresorului nostru de umplere a buteliei de start a motoarelor, dat drumul la toata instalatia noastra + un cablu de curent pentru nava de langa. Dat drumul si la statia radio care a anuntat incidentul petrecut iar cu o barca coborata la apa am trimis navei aflate in centrul acvatoriului cativa acumulatori sa- si porneasca si ei DG- urile.
Toate astea din cauza neatentiei si ghinionului altora...
Noi, ( PM 271) ne- am scos dupa asta cu titlul de nava erou...
Astea cred ca sunt momentele de neuitat ( si bune) petrecute ca " imbarcat" restul nu e bine de povestit pentru ca si dupa atatia ani parca- mi doresc sa strang de gat cateva persoane...
Dupa 271 a urmat o perioada linistita pana la " liberare" , la uscat, in garda la drapelul diviziei 42 in incinta Academiei Navale. Garda facea parte dintr- o unitate militara de transmisiuni.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
da corect Lorin,um om foarte de treaba,de frumosul Faroga iti mai aduci aminte,este Comandant acum pe Pm 274,a stiut ce face,de Comandantul Simionescu nu mai sti nimic,stiu ca trebuia sa iasa la pensie,ma refer in 91,mai avea ceva ani si se debarca,o zi frumoasa Lorin si o zi frumoasa tuturor,salutari din insorita Athena...
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
valimoshu a scris:Daca ai facut armata posteaza aici perioada , jandarmi sau MAN , unitatea , localitatea si poate ne regasim fostii camarazi de arme.
Primul sunt eu:
octombrie 2004 - octombrie 2005
jandarmi
UM 0865 Campina (perioada de instructie )
UM 0596 Bucuresti (pana la liba )
....Salut Valimoshu 90-91 Um 02159 Constanta,dana O Pm 271
Primul sunt eu:
octombrie 2004 - octombrie 2005
jandarmi
UM 0865 Campina (perioada de instructie )
UM 0596 Bucuresti (pana la liba )
iulios
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
mim
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat