- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
Mersi Edwin,a functionat perfect furtunul de 6mm exterior.
testul a decurs super bine,sunt multumit de rezultat.O singura chestie ar fi ca nu puteam sa tin motorul turat la 3000 rpm ca se ducea peste,tot urca indiferent cat de putin tineam accelerat .A trebuit sa mai dau drumu la pedala cand ajungea la 3000.Dupa ce am pus retururile inapoi ,totul a revenit la normal.
Testul a fost facut 1 min la relanti cu motorul cald si urmat de 30 sec la aprox 3000 rpm.
Pe Op-Com deviatia la injectoare se prezinta astfel .
inj 1. 1.45
inj 2. 0.01
inj 3. -0.3
inj 4. -0.3-4
numerotarea in poza e de la stanga la dreapta inj 1 , 2 , 3 ,4
Scuze de calitate dar pozele cu aparatu nu le am inca.
testul a decurs super bine,sunt multumit de rezultat.O singura chestie ar fi ca nu puteam sa tin motorul turat la 3000 rpm ca se ducea peste,tot urca indiferent cat de putin tineam accelerat .A trebuit sa mai dau drumu la pedala cand ajungea la 3000.Dupa ce am pus retururile inapoi ,totul a revenit la normal.
Testul a fost facut 1 min la relanti cu motorul cald si urmat de 30 sec la aprox 3000 rpm.
Pe Op-Com deviatia la injectoare se prezinta astfel .
inj 1. 1.45
inj 2. 0.01
inj 3. -0.3
inj 4. -0.3-4
numerotarea in poza e de la stanga la dreapta inj 1 , 2 , 3 ,4
Scuze de calitate dar pozele cu aparatu nu le am inca.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- gfx8
- **
- 209 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Cluj
gfx8
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Si la fostul meu Opel, valoarea deviatiei in OPCOM era peste 1 la un injector, iar testul cu furtunele a dat cantitati foarte ok pe fiecare injector. Totusi eu aveam un tacanit al motorului, care vad ca e reclamat si de alti useri, iar un mecanic mi-a zis ca provide de la injectoare.
Intre timp am vandut Opelul
Intre timp am vandut Opelul
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am trimis a treia oara injectoarele la Endor deoarece nu s-a facut treaba buna. Bateau la fel ca si dupa prima interventie asupra lor. Astept sa vina inapoi si va tin la curent. Oricum nu prea mai trag nadejde ca vor reusi sa le dea de capat. Asadar, prudenta cu injectoarele, si mai mult de atat nu interveniti in injectoarele bune. Nu va legati la cap daca nu va doare, asa cum am facut eu.
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Acum depinde ce intelege fiecare prin tacanit. Nu vorbesc de tacanitul injectoarelor ce se aude la ralanti (zgomot normal de altfel) sau cu motorul turat pe loc, ci de bataia injectoarelor in sarcina, undeva peste 1700-1800 rot/min.
Vedeti voi, la mine nu bateau inainte de a umbla la ele, de unde si concluzia de mai sus.
Vedeti voi, la mine nu bateau inainte de a umbla la ele, de unde si concluzia de mai sus.
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
La mine in sarcina tacane, intra ~1700 si ~2700 rpm. Apoi zgomotul e acoperit de cel al motorului. Totusi eu nu-l vad ca pe o galagie, e un zgomot oarecum "curat", in tandem cu cel al motorului, pe care insa cei mai sensibili de urechi il reclama.
Nici nu ma gandesc sa umblu acolo pana cand nu am vreo problema, mai ales ca toti parametrii pe tester sunt ok.
Nici nu ma gandesc sa umblu acolo pana cand nu am vreo problema, mai ales ca toti parametrii pe tester sunt ok.
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,239 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,239
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Salut!
Am o astra h 1.3 cdti model 2008, cu 90000 km . Injectoarele clantane deja, destul de tare dimineata, in sarcina. Am urmarit topicul si am incercat sa aflu din op-com starea lor. Problema mea e ca nu gasesc in opcom(varianta b) unde pot vedea starea injectoarelor. E posibil sa nu am varianta corecta de op-com care stie de injectoare sau daca nu indrumati-ma cum sa fac!
Multumesc mult!
Am o astra h 1.3 cdti model 2008, cu 90000 km . Injectoarele clantane deja, destul de tare dimineata, in sarcina. Am urmarit topicul si am incercat sa aflu din op-com starea lor. Problema mea e ca nu gasesc in opcom(varianta b) unde pot vedea starea injectoarelor. E posibil sa nu am varianta corecta de op-com care stie de injectoare sau daca nu indrumati-ma cum sa fac!
Multumesc mult!
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
FLX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
gfx8 a scris:@Pisboy,
Si la mine problema cu tacanitul a ramas la fel. Cu orice tip de motorina face la fel. Eu am la testul cu OPCOM la unul dintre valoarea de deviatie la relanti in jur de 1.5, am inteles ca ar trebui sa fie sub 1 in mod normal. Testul de retur a iesit foarte bine la toate injectoarele.
In rest masina porneste bine, doar ca iarna am un consum urban enorm. Cand au fost temperaturi de -15 grade am avut si 11.2 l/100 km consum urban la viteza medie de 18 km/h si drumuri cam scurte. Acum am 10 l/100 km la vit medie de 20 km/h pe BC. Asa a fost in fiecare iarna de cand am luat masina. Vara consuma intre 8 si 9 urban.
Am intrebat la diferiti mecanici despre consumul acesta mare pe timp de iarna si au zis ca este normal, ca nu apuca sa se incalzeasca motorul si Opelurile diesel nu au sistemul acela de bujii care ajuta la incalzirea mai rapida a motorului, cum este la VW. Oricum mie mi se pare prea mare diferenta intre vara si iarna. Cumnatul meu are un Golf 5 1.9 TDI si a avut consum maxim 9.5% iarna asta, cam pe acelasi traseu.
Fa si tu un test cu OPCOM si zi-mi ce valori ai la injectoare la relanti.
Si la mine problema cu tacanitul a ramas la fel. Cu orice tip de motorina face la fel. Eu am la testul cu OPCOM la unul dintre valoarea de deviatie la relanti in jur de 1.5, am inteles ca ar trebui sa fie sub 1 in mod normal. Testul de retur a iesit foarte bine la toate injectoarele.
In rest masina porneste bine, doar ca iarna am un consum urban enorm. Cand au fost temperaturi de -15 grade am avut si 11.2 l/100 km consum urban la viteza medie de 18 km/h si drumuri cam scurte. Acum am 10 l/100 km la vit medie de 20 km/h pe BC. Asa a fost in fiecare iarna de cand am luat masina. Vara consuma intre 8 si 9 urban.
Am intrebat la diferiti mecanici despre consumul acesta mare pe timp de iarna si au zis ca este normal, ca nu apuca sa se incalzeasca motorul si Opelurile diesel nu au sistemul acela de bujii care ajuta la incalzirea mai rapida a motorului, cum este la VW. Oricum mie mi se pare prea mare diferenta intre vara si iarna. Cumnatul meu are un Golf 5 1.9 TDI si a avut consum maxim 9.5% iarna asta, cam pe acelasi traseu.
Fa si tu un test cu OPCOM si zi-mi ce valori ai la injectoare la relanti.
Iarna ce a trecut am avut un consum de 7.5 max 8 urban iar acu vara 6-6.5 in oras si e acelasi motor z17dth eu zic ca problema a fost de la tine
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Eu nu am reusit nici acum sa fac test de injectoare cu OP com-ul pe care il am(o fi de la versiune?). Am intrat in modulul de engine(z13dth) dar partea de functii speciale nu e activa. Masina e astra h model 2008 facelift, fabricata la finele lui 2007. Am pus 2008 si 2007, 2006 si tot nu se activeaza.
Ma puteti ajuta?!
Ma puteti ajuta?!
toalecs
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
La un motor z17dth am reconditionat inj nr 2 pt ca pornea greu si scotea fum...avea deviatie pe op com 1,4. Dupa reconditionarea lui, masina merge ok, nu mai scoate fum, porneste bine, insa deviatia pe op com e aproape de 0,9. Exista posibilitatea ca sa intampin aceleasi probleme avute, in viitorul apropiat sau cand vine anotimpul rece?
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
george_slz a scris:Eu nu am reusit nici acum sa fac test de injectoare cu OP com-ul pe care il am(o fi de la versiune?). Am intrat in modulul de engine(z13dth) dar partea de functii speciale nu e activa. Masina e astra h model 2008 facelift, fabricata la finele lui 2007. Am pus 2008 si 2007, 2006 si tot nu se activeaza.
Ma puteti ajuta?!
Ma puteti ajuta?!
Ai reusit sa faci testul la injectoare?cum?am aceasi problema!
- ghibirdic.sorin
- **
- 293 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Valcea
ghibirdic.sorin
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat