- trami
- **
- 135 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
Laur45
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,444 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Laur45
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2005
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
zafirul a scris:Laur...
vezi si intreba inainte daca nu e problema sa le amesteci!
poate ca 2+2 o fi bun dar doar daca il schimbi complet pe asta care-l ai ... (asta GM original e albastru-verzui, si cel cu care am completat eu e tot aceeasi culoare....)
e bine sa citesti notita tehnica a zafirei.aici se fac referiri la tipurile de fluide utilizate pe masina ta.normal ar trebui sa fie varianta verzuie de atf,nu cea rosie-standard. 2+2 e rosu.in plus,datorita laminarii fluidului prin orificiile foarte fine ale servo,apare si imbatrinirea uleiului.ideal e ca la inlocuirea pompei sa schibi si uleiul complet-e 1litru cam.
vezi si intreba inainte daca nu e problema sa le amesteci!
poate ca 2+2 o fi bun dar doar daca il schimbi complet pe asta care-l ai ... (asta GM original e albastru-verzui, si cel cu care am completat eu e tot aceeasi culoare....)
inlocuirea fac-o la careva mecanic care a auzit de curatenie.jocurile in servo sint micronice,iar praful patriei are si componente de duritate 9 pe scara mohs-ca la sapele de foraj.asa ca...
Laur45
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2005
- Mesaj Privat
am fost si la opel shop pe viitorului si aveau acelasi lichid de servo 2+2. am intrebat daca este problema cu adaugarea peste cel existent si cica ar fi facut special sa se potriveasca cu cele ale GM ... de fapt asa si scrie pe sticluta ...
am purces la completare si am bagat aproape 2 seringi de 20ml (acum 2 zile)si lichidul a ajuns pana la minim. Dupa ce am pornit motorul am facut cateva curse complete stanga dreapta, la inceput mergea greu dar dupa prima cursa si-a revenit la duritatea initiala ...
bolboroseala a disparut complet ... am verificat astazi si nivelul nu a mai scazut de atunci ... sa speram ca va fi bine!
va voi tine la curent cu schimbari daca apar ...
keep in touch
am purces la completare si am bagat aproape 2 seringi de 20ml (acum 2 zile)si lichidul a ajuns pana la minim. Dupa ce am pornit motorul am facut cateva curse complete stanga dreapta, la inceput mergea greu dar dupa prima cursa si-a revenit la duritatea initiala ...
bolboroseala a disparut complet ... am verificat astazi si nivelul nu a mai scazut de atunci ... sa speram ca va fi bine!
va voi tine la curent cu schimbari daca apar ...
keep in touch
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
Laur45 a scris:am fost si la opel shop pe viitorului si aveau acelasi lichid de servo 2+2. am intrebat daca este problema cu adaugarea peste cel existent si cica ar fi facut special sa se potriveasca cu cele ale GM ... de fapt asa si scrie pe sticluta ...
am purces la completare si am bagat aproape 2 seringi de 20ml (acum 2 zile)si lichidul a ajuns pana la minim. Dupa ce am pornit motorul am facut cateva curse complete stanga dreapta, la inceput mergea greu dar dupa prima cursa si-a revenit la duritatea initiala ...
bolboroseala a disparut complet ... am verificat astazi si nivelul nu a mai scazut de atunci ... sa speram ca va fi bine!
va voi tine la curent cu schimbari daca apar ...
keep in touch
am purces la completare si am bagat aproape 2 seringi de 20ml (acum 2 zile)si lichidul a ajuns pana la minim. Dupa ce am pornit motorul am facut cateva curse complete stanga dreapta, la inceput mergea greu dar dupa prima cursa si-a revenit la duritatea initiala ...
bolboroseala a disparut complet ... am verificat astazi si nivelul nu a mai scazut de atunci ... sa speram ca va fi bine!
va voi tine la curent cu schimbari daca apar ...
keep in touch
gm are standarde fuctie de anul de fabricatie.atf verde e bine mai aditivat ca cel rosu-directie electrohidraulica.
deci rosu e ok pe moment,dar in timp va genera uzuri mai mari.pompa-vreo5-6 mil...cind ai banul,baga verde.
iar lui opel shop zi-i sa-si puna un banner:daca nu se potriveste,o
potrivim cu mina.ce-l costa sa dea o info de calitate?
- trami
- **
- 135 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Dambovita
trami
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
trami a scris:
Poti fi un pic mai explicit? Eu n-am inteles ce-ai vrut sa spui si ma intereseaza.
mikhai a scris: atf verde e bine mai aditivat ca cel rosu-directie electrohidraulica.
Poti fi un pic mai explicit? Eu n-am inteles ce-ai vrut sa spui si ma intereseaza.
cu placere.solutia cu electropompa servo a aparut din 2 motive:
re ducere consum comb,compactizare-in dauna reparabilitatii-,reducere numar piese in miscare si nu in ultimul rind pentru ca varianta electrica
permite pilotare dupa o curba,care o poti alege,in timp ce la mecano-hdrulic exista mai mult linii decit curbe(vezi la fiat dual drive-mers de oras
si de exterior).nu merge dual drive din liniar corectat citva din supape,ci
din curbe obtinute electric.
atunci a aparut si lichidul verde in loc de rosu-mai aditivat
la extrema presiune,pentru ca laminarea fluidului prin elecropompa e la
presiuni mai mari(vrei debit,sectiunea e constanta,turatia e limitata de zgomot -atunci da-i presiune!).corespunzator pachetul de aditivi e mai performant.
mykl
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua..acum 1 saptamana intr-o dimineata cand am pornit motorul servodirectia era inactiva..am fost nevoit sa merg la serviciu fara servo in functiune(luam curbele cu 20 la ora),volanu mergea mai greu ca o masina fara servo..practic nu a pornit pompa de la servo,si mergea ca si cum era cu motorul oprit.Pana astazi nu a mai facut astfel de probleme,merge bine zic eu..desi multi au zis ca merge putin cam greu.Intrebarea mea este daca nu cumva se poate intampla sa se blocheze in timpul mersului doamne fereste.Astept raspunsuri in privinta acestei probleme,si sper sa nu fie stricata pompa sau alte componente scumpe..Acum sa va spun despre a 2-a problema aparuta ieri.Este vorba despre recircularea aerului(butonul de langa aeru conditionat).Pana ieri totu mergea ok adica dadeam ventilatia pe 2 sau 3 si cand porneam recircularea se auzea mai tare si mult mai zgomotos in masina.Acuma cand o pornesc se aude la fel.MENTIONEZ ca se aude cum se deschide trapa de la ventilatorul de sub torpedou.Se poate sa fie vreo siguranta arsa? Astept orice raspuns in rezolvarea celor 2 probleme. multumesc
costache
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
imisamals
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 elegance
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
si acum iti merge servo sau mai bine zis a pornit in ultima saptamana daca nu merge am intalnit un caz in care la zafira era sarita cureaua de la servo si cand sa uitat mecanicul a observat ca era desfiletat surubul ce tinea rotita de jos pe ce sta si se invarte cureaua.
Vad ca esti din Mures este un service bun cum urci de la liceul MIU catre Dambu Pietros este o straduta Deva parca si cum ai intrat servisul e la 100m patronul e unul Trosner , este specializat pe opeluri eu acolo imi tratez masina cand este bolnava ! pentru 50 lei nu merita sa te chinui cu servo stricat
Vad ca esti din Mures este un service bun cum urci de la liceul MIU catre Dambu Pietros este o straduta Deva parca si cum ai intrat servisul e la 100m patronul e unul Trosner , este specializat pe opeluri eu acolo imi tratez masina cand este bolnava ! pentru 50 lei nu merita sa te chinui cu servo stricat
mykl
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2008
- Mesaj Privat
imisamals
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2003 elegance
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2007
- Mesaj Privat
mykl
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2008
- Mesaj Privat
- andrei_2008
- *
- 13 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Zafira 2004
- Bucuresti
andrei_2008
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu masina..iam schimbat filtur de aer filtru de ulei filtru de motorina...si nu trage nu se infige...mai are ceva cand o pornesc cate odata imi scoate fum alb mult o acelez putin nu mai scoate fum sau cand sta mai mult la relanti..ajutatima va rog..are motor de 2000,101cp si nu trage deloc
- ciurliburli
- *
- 42 mesaje
- din 12 Dec 2011
- Zafira 2002 z18xe
- Bucuresti
ciurliburli
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat