Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • antiku

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am un prieten in deva care aduce masini din germania;
I-am facut o lista cu dotarile cu dotarile care le vreau pe masina :
Opel vectra B+ motor 2.2 DTI sau 2.0 DTI
- an fabricatie 2001, rulaj max 100.000km,
Dotari- inchidere centralizata , alarma, geamuri el fata/spate , oglinzi el./incalzite, 4 airbaguri , faruri cu descarcare in xenon, jantea aliaj, ABS,ESP, radio cu comenzi pe volan,servo-directie,proiectoare,climatronic,pilot automat,computer de bord MID;2 chei,carte service;
La ce pret se gaseste o astfel de masina ? va intreb ca sa stiu daca ce spune el este real ..dar taxele vamale cat de mari sunt ?
Skip ads

  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu am venit de 2 luni cu un astfel de Vectra din .de, insa ceea ce vrei tu putin probabil sa gasesti sub 10k euro, pret net + 16% Mwst.

Aici ai tarifele pentru TVA+Acciza.
OPEL 2001 2000
1600 1088 951 74kW/101PS
1800 1446 1256 92kW/125PS
2000 1879 1630 100kW/136PS
2000d 1635 1434 74kW/101PS
2200d 2185 1842 90kW/125PS

E cam dezavantajos motorul de 2.2, pentru ca are acciza dubla (9% fata de 4,5% cel de 2.0).
Masini cu alarma in .de sunt 5%, deci slabe sanse.
ABS,servo,inchidere si 2 chei au toate.
  • antiku

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
pls vad ca te pricepi ..recomanda-mi o masina si cam ce dotari poate sa aiba una la max 7.500/ 8.000 euro !!
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Poate asta o sa te ajute (este postat pe un forum dupa ce am luat masinile) :

Salutare tuturor !
Tocmai m-am intors din Germania cu 2 trofee :
1. Opel Vectra B 2.0 DTI, 08.2001, 74kW, 96.000km
2. BMW E46 316i, 02.2000, 77kW, 118.000km
In primul rand as vrea sa le multumesc lui r&d si T-RUN pentru 'story-urile' lor, fara de care nu as fi avut initiativa de a pleca in Germania si a imi aduce singur propria masina.
Si pentru ca asa se poarta, o sa va spun pas cu pas cam care a fost povestea lor, poate voi ajuta si eu pe cineva la randul meu.
Deci:
In primul rand : NU PLECATI fara sa aveti rezervate CEL PUTIN 3 MASINI inainte. La mine cautarea a inceput cam cu 2 luni inaintea plecarii (mobile.de + autoscout24.de), pentru sondarea pietei.
Cu 2 zile inainte de a pleca am sunat sa fac rezervare pentru 3 BMW-uri si 3 Opel Vectra. In plus fata de acestea mai aveam scoase si alte masini (back-up) printre care si niste Leon-uri si Focus-uri.
Dupa confirmarea rezervarii, la unii verbal la altii chiar am primit pe fax confirmarea, m-am pregatit de drum. Am plecat cu o cunostinta care face Germania foarte des.

ZIUA 1 - Duminica
De dimineata la ora 7, ne-am intalnit toti (eu, prietena mea, 'calauza' si un baiat care avea o masina rezervata la sigur de la Wolfsburg).Plecat si mers direct via Nadlac cu o singura oprire la Miercurea Sibiului.Ajuns in vama la 8 seara.La noi, totul ok, la unguri, descarcat toata masina si verificat fiecare bagaj in parte.Nu zambiti, nu spuneti nimic, nu glumiti cu ei.Orice li se poate parea suspect si nu scapati pana nu va purica fiecare soseta din bagaj.

ZIUA 2 - Luni
La ora 00.00 eram deja la Nickelsdorf (A) iar pe la 2.30 parca intram deja in Passau (D).
Direct in sus spre Wolfsburg, catre masina tipului ce o avea rezervata. Ajungem pe la 8. Nemtii tocmai isi beau cafeluta. Vedem si noi masina : un superb A6 din 2001, full-options.Lasam omul cu Dealerul sa faca actele si plecam mai departe, la 15 km de Wolfsburg unde aveam un Leon de vazut, un TDI de 110CP, ce era prezentat pe mobile.de ca fiind impecabil, cu AC, cu caiet de service. Cand ajungem, constatam ca masina nu are nici macar AC, nici caiet de service, aratand deplorabil in interior si cu un motor ce parea ca a prins al doilea razboi mondial. Ne luam la revedere si plecam spre Berlin unde aveam un BMW si 2 Opeluri rezervate.
Ajungem pe la 16.Din start va spun ca daca nu aveam sistem de navigatie, era imposibil sa ne descurcam in acel mastodont de oras.Ajungem la primul Opel.O masina impecabila : 1.6i, 2001, clima, jante, bord-comp, etc.Cand intru in masina : surpriza din nou !!! desi masina era prezentata pe mobile.de ca avand cutie manuala, in realitate avea cutie automata. Intreb handlerul (un pusti de 18 ani) si imi spune ca probabil a gresit...pe timpul meu.Oricum, e dispus sa imi lase din start 500E la masina.Refuz politicos si plec. Era ora 18. Cautam alt autohaus unde aveam un BMW rezervat. Stupoare, desi navigatia ne spune ca am ajuns la locul potrivit, nici urma de strada cautata.Nervi!!! Ture dus-intors!!! Pana la urma ne dam seama ca de fapt straduta cautata se afla intr-o curte a unui spital.Intram.In spatele spitalului iarasi stupoare.De data aceasta pozitiva.Cateva sute de masini, 75% BMW-uri, aranjate la linie, una dupa alta. In birouri, un singur IT-ist intarziat care ne spune ca programul s-a incheiat si ca sa revenim a doua zi. Incercam sa cautam masina rezervata, pe intuneric, printre sutele de BMW-uri dar nu avem nici o sansa. Mai ales ca erau dupa un gard, pazite de un ciobanesc-german cum rar am vazut. Plecam sa cautam un hotel cu gandul sa revenim a doua zi.
Incercam cateva hoteluri din cartierul Marzhan al Berlinului.Cam aceleasi preturi peste tot : 80-100E camera de 2+1 persoane. Ne cazam pana la urma.

ZIUA 3 - Marti
Ne trezim, mancam, plecam.Ajungem la handler.
Isi aduce aminte de rezervare, ne da cheia masinii plus inca vreo 5 seturi de chei de la niste BMW-uri si ne zice sa mergem sa le cautam prin parcare...nu imi venea sa cred. Puteam sa plec cu oricare dintre masini fara sa ma intrebe nimeni nimic. Dupa 10 min. de cautare zarim masina rezervata. SUPERBA !!! IMPECABILA !!! Sarituri in sus !!! Deci:

BMW E46 316i, 02.2000, 77kW, 118.000km, geamuri+oglinzi+trapa electrice, scaune incalzite+reglaj electric, licht-paket aus(stopuri+semnale albe),licht-paket in(luminatoare interioare 'tuning' si luminatoare la ambele parasolare), DSC, Climatronic, Bordcomputer, Park-tronic, senzor de ploaie, senzor de orbire la oglinda, cotiera, jante aluminiu superbe de 16' cu cauciucuri de vara noi-noute, jante de tabla de 15' cu cauciucuri iarna noi noute, presuri vara stofa, presuri iarna cauciuc, toate originale BMW, caiet de service la reprezentanta BMW, un gri inchis metalizat superb,
Ce mai, o bijuterie. Ne uitam un pic si la celalalte dar nu ne mai trebuia nimic.
Dupa cateva discutii si negocieri cu dealerul ajungem la pretul final (cu 500E mai mic decat cel initial). Convenim ca el sa se ocupe de toate actele contra sumei de 200E.
Toate bune si frumoase, peste 2 ore ne intoarcem la el si toate actele erau gata. Masina ne astepta in fata. Singurul lucru pe care il mai aveam de facut mai era sa mergem la Zoll (Vama) sa ne puna o stampila pe acte. La 15.45 eram la vama. Pustietate totala, nu tu coada, nu tu lume, nu tu imbulzeala.Uitasem ca nu mai suntem in Romania.Asteptam totusi 30 min pentru ca singurul vames care mai era la birou la ora aceea (tarzie pentru ei) se certa cu un camionagiu (turc cred) ce nu avea niste acte in regula. Ajunge la noi, se uita la acte, se uita la seriile masinii, pune stampila si ne ureaza drum-bun.La fel!!!
Ne luam la revedere de la 'calauza' noastra, ce trebuia sa ia niste oameni de la Wurzburg si sa ii duca in Olanda.
Mai era totusi o masina de cumparat.
Am uitat sa va spun ca in timpul in care am asteptat sa se faca actele am mai vizitat cateva parcuri auto. Exact cum ma asteptam, niste preturi enorme.
OK. Sun la al 3-lea Opel pe care il aveam rezervat. Stupoare din nou!!!!!!!!!! Masina, un 2.0 DTI , nu avea AC (nici pe mobile.de nu era ceva mentionat despre treaba aceasta), dar nu mi-a trecut deloc prin cap ca o masina cu un asa motor, din 2001, ar putea sa nu aibe AC. Ma cert un pic cu dealer-ul la telefon, imi spune ca nu mai rezerva niciodata masini la romani. Avea dreptate. A fost gresala mea ca nu am intrebat de la bun inceput. Asta e acum! Imi cer scuze...
Sun la alt Opel care nu il rezervasem pentru ca avea pretul un pic cam mare. Raspunde Handlerul si ........ bineinteles......iar stupoare : era roman !!!! Imi mai scade 400E la pret dupa multe rugaminti de genul 'hai domne' ca suntem amandoi romani...trebuie sa ne ajutam intre noi...la la la).Ma asteapta la Passau a doua zi de dimineata, la ora 11. Era deja ora 19.30. Ne hotaram sa plecam din Berlin, directia Passau, cu innoptare la Munchen.
Plecam spre Munchen (~600km). 200km/h pe autostrada. Nu se simte nimic. Parca as fi mers cu 80km/h la noi. Pe la ora 3, miercuri dimineata ajungem in Munchen.Gasimi cazare si la 5 sforaiam.

ZIUA 4 - Miercuri
Ne trezim dupa 3 ore de somn, pe la ora 8, cam buimaci.Mancam si ne suim in masina, directia Passau (~200 km). Facem cunostinta pentru prima oara cu traficul de dimineata dintr-o metropola germana. Desi mii de masini se indreptau spre Munchen, totusi nu erau blocaje, se mergea fluent, desi foarte incet (5km/h). Scapam repede de oras si iesim pe autostrada.
Ajungem la Passau, la locul de intalnire : Passau-Nord, benzinaria Shell. Omul tocmai spala masina.O vad, imi place, dau o tura, nu sunt extraordinar de entuziasmat, dar totusi este frumoasa.Kilometrii putini, motor mare, f bine intretinuta.Deci:
Opel Vectra B 2.0 DTI, 08.2001, 74kW, 96.000 km, konigs-blau, trapa electrica, AC, ABS, volan reglabil, scaune reglabile sport, cauciucuri noi noute de iarna si cam atat. Nu geamuri electrice, nu oglinzi electrice, nu computer de bord.
Ma gandesc ca geamuri si oglinzi electrice pot sa ii pun si ulterior si pentru ca masina are motor bun, este ca si noua si are totusi si un pret bun, ma hotarasc sa o iau.

Continuarea......maine (sper).....am cam obosit acum !
Sa imi ziceti totusi daca mai are rost sa continui, daca vi s-a parut ceva interesant si folositor pana acum.

........................................................................................................

Ok.2 scurte raspunsuri acum si continuarea posvestii...deseara.
BMW-ul avea trecut in brief D4 cu SclusselNr.32.
Am dat telefon din germania, unui prieten de la RAR, si dupa ce i-am trimis FahrzeugBrief-ul pe fax, mi-a confirmat ca masina poate fi inmatriculata numai cu conditia ca tipul motorului sa fie 194E1. Am verificat si din fericire era exact 194E1.
Surpriza a aparut luni cand m-am dus cu masinile la RAR, si dupa constatare, BMW-ul a iesit EURO4.
Opelul avea trecut in Brief EURO3 cu SclusselNr.44.
F.IMPORTANT !!!!! Nu cumparati nici o masina pana nu trimiteti Brieful direct la RAR, sau unui prieten in tara care sa se duca cu el la RAR, pentru a obtine OK-ul. Dupa cum stiti, au fost persoane care s-au mai intepat.
Foarte folositoare este si lista de la AutoTest cu motoarele Euro3. Conform ei, au corespuns si Opelul si BMW-ul.

In ceeea ce priveste banii, vechea zicala romaneasca cu 'socoteala de acasa care nu se potriveste cu cea din targ' a functionat si la mine.
Va recomand sa aveti la voi CEL PUTIN 100E/zi pentru cazare si mancare.
Cazarea este in jur de 40-60E/noapte de persoana (Fruhstuck inclus), 60-80E/noapte pentru 2 persoane (Fruhstuck inclus) si 80-100E/noapte(Fruhstuck inclus).
In plus, bani de Backup pentru Benzina/Motorina. Pretul este intre 1-1.10 Euro.
Va recomanda sa alimentati si la plecare si la sosire la JET in Austria. Este cea mai ieftina si buna Benzina/Motorina.
Deasemena sa fie bani pusi deoparte pentru o eventuala spaga in vama.
Actele variaza intre 140E (ti le faci singur) si 275-300E (la parcurile mai simandicoase).
Mai vin autostrazi (Austria+Ungaria), taxe de parcare (mare atentie!!!!!! Nu parcati in locuri amenajate cu plata fara sa va luati tichet.Baietii ded la primarie trec din 30 in 30 min).Amenda este 40-60E.

........................................................................................................

Preturile efective ale masinilor au fost:
la BMW : 10.500E (+200E actele&numerele facute de Handler) (negociat de la 11.000E, deci un gescheft de 500E) => 10.700E
la Opel : 8.000E (+140E actele&numerele, facute de mine la primarie in cca 30 min) => 8.140E
Singurul motiv pentru cae nu am facut singur actele si la BMW este acela ca in Berlin primaria era la mama-dracu' fata de handler iar vama la fel.La cat de mare este orasul ala mi-ar fi luat juma' de zi sa le fac. Pe cand la Passau erau toate una langa alta si a mers snur.
Masinile raman proprietate personala...nu se vand

Azi am fost sa inregistrez tranzitul. Am de plata TVA&Acciza : 1,454E la BMW si 1.707E la Opel.

=> GRAND Total : BMW-12.154E , Opel-9847

Acestea sunt costurile 'curate', fara sa mai includem benzina/motorina, taxele de autostrada, spagile, taxele de tranzit, taxe rar, taxe multe si marunte la noi, plus toate cheltuielile zilnice de care v-am mai vorbit. In total, acestea s-au ridicat cam la 1.200E pentru 2 persoane intr-o saptamana.AAAA....am uitat drumul la dus, unde am fost taxati cu 150E de persoana => cam 1.500E costurile deplasarii.

=> GRAND GRAND Total : BMW-12.904E , Opel-10.597E

.........................................................................................................

Am recuperat si TVA-ul de la nemtzi : 1.400E de la BMW si 1.100 de la Opel.
Deci, preturile finale la care au iesit masinile sunt :
BMW : 11.504E & OPEL : 9.497E
Skip ads

  • antiku

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
ms f mult pt informatii ...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@ VectraDTI - ti-ai recuperat TVA-ul, SUPER
Eu tot de la dealer am luat, si tot de la un roman, super de treaba de altfel, Stancu iti zice ceva? BTW, daca cineva are nevoie de telefonul lui il recomand cu caldura.

Dar eu nu am putut recupera TVA-ul, ca proprietarul masinii a fost persoana fizica. Deci mare atentie, degeaba iei de la Autohaus, daca proprietarul masinii nu a fost firma nu poti recupera TVA-ul
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1.Nu imi spune nimic numele. Pe asta il chema Bandis, e plecat de 20 ani din .ro.
2. Pai nu e bine, daca ti-a emis factura de v/c cu numele firmei (deci nu cu numele persoanei fizice) inseamna ca masina o cumparase de la pers fizica si e obligat de lege sa iti returneze mwst in cazul in care scoti auto din UE.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Hmmm mi-ar place sa stiu ca as putea recupera TVA, o sa ma uit pe factura.

Tare mi-e ca e si la ei la fel ca la noi: a luat de la PF cu x, isi pune un adaos y si e obligat sa o vanda cu (x+y) + TVA (da, inca o data TVA la o masina care a fost cumparata initial cu TVA...). Dat fiind ca tipul e prietenul unui prieten, stiu si cat e x si cat e y insa pot doar sa spun ca x+y = 8200€

Ori eu am platit pe ea doar x+y, deci el si-a recuperat TVA-ul. Te rog sa ma contrazici daca nu e asa, o sa mai sap si eu.
Inca nu e prea tarziu sa recuperez (n-au trecut 3 luni)
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Probabil ca masina este vanduta in regim de consignatie care ar insemna ceva de genul handlerul o preia iar cand o vinde iti scrie pe factura valoarea fara TVA si rubrica separata comision la care tb. adaugat TVA aferent doar comisionului. Daca ai luat-o de la PF direct (pe actul de vanzare-cumparare la vanzator este trecut x o PF) nu ai ce sa mai recuperezi...
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Cand iti recuperezi tva-ul si cum. Trebuie sa scoti neaparat masina din germania si apoi te duci inapoi la dealer cu actele ca ai scos-o sau iti face acte speciale si il recuperezi pe loc? Vroiam sa stiu daca pt recuperarea tva-ului mai e necesar un drum in germania.
Multumesc
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In momentul in care iei o masina cu TVA recuperabil ai 3 variante mari si late :
1.Platesti brutto, iesi cumasina din spatiul UE (granita HU cu RO) unde iti stampileaza actele (facturile, certificatul EUR1 si hartia de export), dupa care ii trimiti actele inapoi prin posta si astepti pana are el chef sa iti vireze TVA-ul intr-un cont (marea majoritate nu vireaza decat in conturi din .de) sau daca ai stabilit un termen in prealabil cu el ti-i baga la timp daca este serios.
2.Platesti brutto, iesi cumasina din spatiul UE (granita HU cu RO) unde iti stampileaza actele (facturile, certificatul EUR1 si hartia de export), dupa care te intorci personal la el cu actele in mana si iti da banii pe loc (ai timp sa faci treaba asta pana la sf anului in curs, daca intarzii nu mai vezi un leu inapoi).
3.Este o procedura pe care o practica in general turcii,arabii,iugoslavii si care poate fi ori f avantajoasa, ori teapa. Ii platesti pretul netto + o "arvuna" (cec poate varia in fct ded pretul masinii - de obicei la o masina de 10k se lasa 500e). In momentul in care ii trimiti inapoi actele stampilate, el se 'angajeaza' sa iti trimita banii inapoi. Aici e la risc, ca poti sa astepti pana iti vine rau. Treaba asta o practica in general cei care merg regulat si aduc masini, pentru ca stiu de unde sa ii ia in caz de probleme.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Super, de nota 10 tutorialul, am inteles ca a fost postat pe un alt forum de unde ai luat si informatiile initiale - care ar fi acest forum?
Pentru necunoscatori "Fruhstuck inclus" inseamna mic dejun inclus
Daca mai sunt si alte "stupize"nu ezita sa ni le spui
Bafta, in continuare
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
fa te rog un post la "cum sa...", acolo intra si cei pe care nu ii intereseaza in mod special vectra.
  • Yo!

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timisoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salutari,
As dori daca se poate cateva sfaturi pentru cumpararea unui Vectra B din '97 (cred ca decembrie 97). Motor de 1.8 16V cod motor X18XE, ce stiti de acest motor, cit de fiabil este, care sunt cele mai frecvente probleme ale lui, cam cit consuma sau orice atla informatie.
Maisna are dublu airbag, aer conditionat, servo, gemuri electrice pe fata, 104000 km (nu stiu cit de reali Wink ), a intrat in tara in 2000 parca, ce ziceti e mult 6800 euro ? Din cite am vazut eu masina este destul de intertinuta, mai trebuie schimbate ceva bucse, motorul merge roatund desi cind e rece are ceva fluctuatii de turatie, cea ce ma cam ingrijoreza iar pretul nu cred ca se mai pote negocia Evil or Very Mad.
Mersi mult !
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Daca stii franceza, tot ce vrei sa stii despre Vectrele din 97...:
http://www.caradisiac.com/p...g_3472_vectra.php

Daca nu stii franceza (nu ca articolul ala ar fi absolut 100% corect) , un mic rezumat:

Motorul de 1,8 e cool, n-ai probleme cu el (spre deosebire de cel de 1,6 sau 2 l). De evitat cele pe diesel. Este foarte important cand anume a fost facuta in 97: inainte, sau dupa ce s-a schimbat nivelul de dotari (noiembrie, mi se pare)? Dupa dotarile de care vorbesti, se pare ca ai nimerit una cu imbunatatiri. Nu stiu, poate niste proprietari de Vectre din acel an sa te ajute...

1.8i 16v (din 08/97, deci si al tau) 125 la 5600 tr/min, 17,3 mkg la 3800 tr/min, 0 - 100 km/h in 10,5 s., v. max. de 208 km/h, consum. 10,7/5,8/7,6 l/100 km

Ce mai, e super cool!

Fiabilitate: Vectrele de pana in 99 sunt cunoscute a avea foarte multe probleme: poti avea scurgeri pe sistemul de climatizare, scurgeri pe circuitul de servodirectie, trebuie sa verifici reglajul puntii spate, probleme la pompa de apa si la cutia de viteze (verifica daca intra usor in primele viteze - daca nu, evita sa o cumperi).
Acest model nu este recunoscut pentru fiabilitatea sa. Totusi, elementele care "crapa" nu sunt cumplit de scumpe...

Pretul... daca il aduci la 6500 euro, zic ca e corect. vezi ca oamenii mai lasa un 300 de euro din pret, numai bine sa-ti ajunga pentru micile reparatii.

De verificat: cutia de viteze, servodirectia (tragi de volan la maximum), circuitul de climatizare (cel putin intrebi direct daca a avut probleme), puntea spate, franele. Roaga-l pe vanzator sa mergeti impreuna cu masina sa o urcati pe rampa. Nu e musai, insa vezi cum reactioneaza (daca are ceva de ascuns). Mergeti impreuna vreo 2-300 metri, sa vezi cum schimba omul vitezele, cum suna motorul, cum face masina pe denivelari.

In rest... succes! Si sper sa iti putem ura bine ai venit in CLUB! Cool
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu am o masina identica cu cea pe care vrei tu sa o cumperi Vectra B din 97 - X18XE - am cumpart-o in decembrie cu 6600, ca nivel de echipare este identica cu ce ai descris tu, dublu airbag, AC, gemuri electricde pe fata, servo.
Din primele impresii pot sa spun ca sunt multumit de cum se comporta masnia si nu am avut foarte mari probleme cu ea, iar despre fluctuatiile la pornire de care vorbeai sunt prezente si la mine. Motorul este destul de ok si te ajuta daca ai nevoie de el intr-o depasire sau oriunde ai nevoie de putere.
In rest uita-te ce a scris si madman ca si sugestii de cuparare si mai cauta pe forum ca sunt destul sugestii de cumparare.
BAFTA !!!
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
108.000 km sunt cam mult... mai ales ca nu stii cat sunt de reali. Un tip care a lucrat in DE (ca mecanic auto) mi-a zis ca ecotec-urile astea pana in '99 se cam duc la 120.000 asa ca ai grija...
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
100800 - par destul de reali iar eu nu cred ca Ecotecul se duc dupa 120000. O masina in vest face cam intre 40 - 60.000 asta ar insemna ca dupa 2-3 ani masina sa aiba motorul dus . ..hmmmm nu prea cred.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:108.000 km sunt cam mult... mai ales ca nu stii cat sunt de reali. Un tip care a lucrat in DE (ca mecanic auto) mi-a zis ca ecotec-urile astea pana in '99 se cam duc la 120.000 asa ca ai grija...

*
Probabil ca era cofetar sau inginer zootehnist... Razz


Ultima modificare facuta de sorin666 la Mie 16 Mar, 2005 2:22 pm
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sbirlut a scris:100800 - par destul de reali iar eu nu cred ca Ecotecul se duc dupa 120000. O masina in vest face cam intre 40 - 60.000 asta ar insemna ca dupa 2-3 ani masina sa aiba motorul dus . ..hmmmm nu prea cred.


Smile Eu am Vectra B din 97 si tocmai am trecut de 210.000 KM... deci dublu la cat zici tu ca ar avea acea masina. Si treaba e ca nu stiu cat de reali sunt si Km de la a mea Wink...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR