Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sincer eu nu gasesc.... am cautat pe net ce-l mai ieftin cilindru hidraulic l-am gasit la 6 mil si ceva
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ia vezi acum gasesti ?




  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am dat comanda acum , 5 mil... plus manopera 3 ...
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din pacate asta e un sistem la Opel care eu unul il detest din toata inima, ma uitam la Fiat Doblo 1.9 diesel (2004) - are pompa de ambreiaj si pe carcasa cutiei are cilindrul receptor care impinge in parghia care actioneaza rulmentul de presiune......la asta cilindrul costa tot cam asa,in schimb il inlocuiesti singur in 30 de minute nu mai dai atatia bani pe manopera,la noi s-au gasit ei sa faca direct rulmentul de presiune hidraulic,trebuie sa fim realisti ca o piesa din asta cam rupe putin buzunarul romanului
Skip ads

  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da ... ascum sper sa nu patesc cum a patit un prieten dupa 2 zile sa i se strice si aia... am rezolvat acum maine vine piesa si joi dimineata ma duc sa o montez... se intrampla ceva daca merg asa cu ea? adica mai fortata umpic? sau mai bine vorbesc cu cineva si sa ma traga pana la service (treaba e ca nu e asa aproape serviceu de mine)
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Acum depinde cat de grav e,daca mai debraiaza sau nu
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu ma cam pus pe ganduri... dupa ce am vazut preturile de pe unix ... problema e ca deja am dat comanda si am si vorbit la serivce ... acu na si cu 1 mil in plus in minus...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimbarea rulmentului de presiune ambreiaj e undeva la 300 RON si in zona Sibiului la un service cat de cat ok dar la reprezentanta e mult mai mult.
eu iti recomand sa mergi undeva unde primesti garantie ca eu l-am schimbat si l-a pus prost si dupa 1 an si 1 saptamana a cedat iara si mecanicu' lu' peste a dat din umeri ca nu e vina lui...
Skip ads

  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
pe rulment am dat 5 mil maine ma duc sa-l monteze la un service
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Gata am rezolvat am schimbat rulmentul merge nu mai curge ulei... dar am 2 mici probleme
1.de cand a schimbat rulmentul ambreajul merge mult mai usor (adica mi se pare cam moale)
2.mi se pare ca are un joc cam mare pedala de la ambreaj (cum as putea sa o fac?)
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu ai cum sa faci "jocul". Daca nu debreiaza de "sus" fie nu e aerisit bine sistemul fie rulmentul este diferit de ce ai avut pe masina. La fel si elasticitatea, conteaza tipul rulmentului. Si mie mi se pare ca asta "nou" lucreaza mai usor, ceea ce este un lucru bun mai mult decat rau.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca cupleaza prea jos si pedala implicit este "moale"nu este bine aerisita instalatia.Stai insa linistit,in timp se auto/aeriseste,linia este separata de linia frane in vasul de lichid dublu-compartimentat,verticala si ...scurta.Si eu am schimbat acum cateva zile capul hidraulic si rulmentul,si am avut aceeasi senzatie,ca debraiaza cam jos.Acum insa debraiaza normal."Elasticitatea" difera si functie de ..producator,totusi este bine daca pedala este mai "moale",doar este ambreiaj,nu aparat de exercitii la sala de forta... Smile
Rulmentul nu prea ai cum sa-l montezi gresit,poate doar ...invers,dar ti-ai da seama imediat de eroare dupa prima debraiere,cilindrul interior se "pupa" cu cilindrul de impingere hidraulic,iar camasa calca pe placa de presiune.Inversat,ti-ar hurui instant.Plus ca asezarea lui in locas este centrata cu aripioarele de cauciuc/plastic,nu are o pozitie anume,ghid sau altceva.Poate doar daca rulmentul anterior a fost suprasolicitat dupa semnele de uzura ,afectand si capul hidraulic,ori atunci intradevar,poate freca si distruge urmatorul rulment schimbat.Normal se schimba numai rulmentul.Eu l-am schimbat cu totul(distrusesem si capul ...Smile ) Mi-a luat cam 3 sau 4 ore,la relanty,cu pauze de bere,doar ocaziile aste sunt rare Smile.Mai greu este de introdus cutia la loc pe pozitie,in rest,nu este mare inginerie sa-si justifice cei 300 lei...

editat: stiu ca suntem pe ..Astra,la mine este Omega,dar sistemul este identic,la fel si procedura...preturile...
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la Astra rulmentul se monteaza direct pe cutie, fara nici un fel de tampoane de cauciuc. Invers nu ai cum sa-l pui pentru ca nu intra Smile
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspunsuri... acu ramane sa ma obisnuiesc cu asta si sa vedem cu timpu ce se mai intampla...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mda,arata asemanator,cum am spus,ori si eu gaseam capul hidraulic cu totul,totusi am gasit si rulment separat.
Asta este la mine,cel..distrus,la cel nou,m-am agitat prea tare sa termin treaba,nu am mai avut timp sa-i fac poze.




asa arata un rulment separat la Astra F ,cu cap hidraulic,cap izbitor de asemanator cu G-ul,ori daca la F se scoate,se scoate si la G,...cred.


.
Nu am vazut insa ce ar fi putut monta gresit,din moment ce a schimbat angrenajul cu totul..
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
aa mi-am adus aminte... ieri dupa ce au pus rulmentul nou si am apasat pe ambreaj tot curgea ulei pe undeva dar au schimbat ei o garnitura la un furtun si nu mai curgea... acu ma gandesc ca rulmentul ala vechi (care era pe masina ) se poate sa fie bun (chiar daca ei au zis ca nu e bun pt ca l-au gasit ud cand l-au scos) cum pot verifica sa vad daca mai e bun rulmentul?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Nu poti decat in sarcina, adica pe cutie cu motorul pornit, etc.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca au schimbat garnitura la furtun,singura garnitura(doua defapt) o ai la imbinarea cu furtunul eleastic dintre cutie si vasul lichidului.Ori,mai inainte ai spus ca au gasit rulmentul ud.De la furtun,nu avea cum sa ajunga lichidul pe rulment,care se afla in interiorul cutiei.Rulmentul se poate verifica,pe banc,se pune intr-un fel de menghina si se conecteaza hidraulic la presa manuala ,urmarindu-se indicatia de pe manometru.Asta insa in service.Tu nu poti verifica,decat montandu-l pe cutie,cutia pe motor,amorsare,pedala,etc.
Daca garnitura aia au schimbat-o fara sa mai dea cutia jos,atunci nu au mai umblat la rulment.Posibil sa fi avut aceeasi problema initial,inainte sa fi schimbat rulmentul,dar ar fi fost usor de observat pe afara,si nu ar mai fi trebuit sa ai rulmentul ud.La noi insa in service,totul este posibil.Personal,nefiind acasa,mi-au schimbat o pompa de benzina degeaba(sotia a dus masina-n service),problema fiind in fapt de la un fir intrerupt pe mufa de pe capacul de vizitare.Pompa schimbata am cerut telefonic sa o pastrez,ca model,ori cand am ajuns acasa,am verificat-o,functiona,ulterior i-am dat-o unui prieten care si acum merge cu ea...Asa e la noi,deci,tara tuturor posibilitatilor.Alege si tu varianta a fost defect,si nu te mai gandi,ca oricum nu rezolvi nimic.Bine ca acum iti merge si nu mai ai probleme. Smile
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mda ai dreptate fapta e deja consumata:)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR