ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Din pacate asta e un sistem la Opel care eu unul il detest din toata inima, ma uitam la Fiat Doblo 1.9 diesel (2004) - are pompa de ambreiaj si pe carcasa cutiei are cilindrul receptor care impinge in parghia care actioneaza rulmentul de presiune......la asta cilindrul costa tot cam asa,in schimb il inlocuiesti singur in 30 de minute nu mai dai atatia bani pe manopera,la noi s-au gasit ei sa faca direct rulmentul de presiune hidraulic,trebuie sa fim realisti ca o piesa din asta cam rupe putin buzunarul romanului
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
Da ... ascum sper sa nu patesc cum a patit un prieten dupa 2 zile sa i se strice si aia... am rezolvat acum maine vine piesa si joi dimineata ma duc sa o montez... se intrampla ceva daca merg asa cu ea? adica mai fortata umpic? sau mai bine vorbesc cu cineva si sa ma traga pana la service (treaba e ca nu e asa aproape serviceu de mine)
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
schimbarea rulmentului de presiune ambreiaj e undeva la 300 RON si in zona Sibiului la un service cat de cat ok dar la reprezentanta e mult mai mult.
eu iti recomand sa mergi undeva unde primesti garantie ca eu l-am schimbat si l-a pus prost si dupa 1 an si 1 saptamana a cedat iara si mecanicu' lu' peste a dat din umeri ca nu e vina lui...
eu iti recomand sa mergi undeva unde primesti garantie ca eu l-am schimbat si l-a pus prost si dupa 1 an si 1 saptamana a cedat iara si mecanicu' lu' peste a dat din umeri ca nu e vina lui...
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca cupleaza prea jos si pedala implicit este "moale"nu este bine aerisita instalatia.Stai insa linistit,in timp se auto/aeriseste,linia este separata de linia frane in vasul de lichid dublu-compartimentat,verticala si ...scurta.Si eu am schimbat acum cateva zile capul hidraulic si rulmentul,si am avut aceeasi senzatie,ca debraiaza cam jos.Acum insa debraiaza normal."Elasticitatea" difera si functie de ..producator,totusi este bine daca pedala este mai "moale",doar este ambreiaj,nu aparat de exercitii la sala de forta...
Rulmentul nu prea ai cum sa-l montezi gresit,poate doar ...invers,dar ti-ai da seama imediat de eroare dupa prima debraiere,cilindrul interior se "pupa" cu cilindrul de impingere hidraulic,iar camasa calca pe placa de presiune.Inversat,ti-ar hurui instant.Plus ca asezarea lui in locas este centrata cu aripioarele de cauciuc/plastic,nu are o pozitie anume,ghid sau altceva.Poate doar daca rulmentul anterior a fost suprasolicitat dupa semnele de uzura ,afectand si capul hidraulic,ori atunci intradevar,poate freca si distruge urmatorul rulment schimbat.Normal se schimba numai rulmentul.Eu l-am schimbat cu totul(distrusesem si capul ... ) Mi-a luat cam 3 sau 4 ore,la relanty,cu pauze de bere,doar ocaziile aste sunt rare .Mai greu este de introdus cutia la loc pe pozitie,in rest,nu este mare inginerie sa-si justifice cei 300 lei...
editat: stiu ca suntem pe ..Astra,la mine este Omega,dar sistemul este identic,la fel si procedura...preturile...
Rulmentul nu prea ai cum sa-l montezi gresit,poate doar ...invers,dar ti-ai da seama imediat de eroare dupa prima debraiere,cilindrul interior se "pupa" cu cilindrul de impingere hidraulic,iar camasa calca pe placa de presiune.Inversat,ti-ar hurui instant.Plus ca asezarea lui in locas este centrata cu aripioarele de cauciuc/plastic,nu are o pozitie anume,ghid sau altceva.Poate doar daca rulmentul anterior a fost suprasolicitat dupa semnele de uzura ,afectand si capul hidraulic,ori atunci intradevar,poate freca si distruge urmatorul rulment schimbat.Normal se schimba numai rulmentul.Eu l-am schimbat cu totul(distrusesem si capul ... ) Mi-a luat cam 3 sau 4 ore,la relanty,cu pauze de bere,doar ocaziile aste sunt rare .Mai greu este de introdus cutia la loc pe pozitie,in rest,nu este mare inginerie sa-si justifice cei 300 lei...
editat: stiu ca suntem pe ..Astra,la mine este Omega,dar sistemul este identic,la fel si procedura...preturile...
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mda,arata asemanator,cum am spus,ori si eu gaseam capul hidraulic cu totul,totusi am gasit si rulment separat.
Asta este la mine,cel..distrus,la cel nou,m-am agitat prea tare sa termin treaba,nu am mai avut timp sa-i fac poze.
asa arata un rulment separat la Astra F ,cu cap hidraulic,cap izbitor de asemanator cu G-ul,ori daca la F se scoate,se scoate si la G,...cred.
.
Nu am vazut insa ce ar fi putut monta gresit,din moment ce a schimbat angrenajul cu totul..
Asta este la mine,cel..distrus,la cel nou,m-am agitat prea tare sa termin treaba,nu am mai avut timp sa-i fac poze.
asa arata un rulment separat la Astra F ,cu cap hidraulic,cap izbitor de asemanator cu G-ul,ori daca la F se scoate,se scoate si la G,...cred.
.
Nu am vazut insa ce ar fi putut monta gresit,din moment ce a schimbat angrenajul cu totul..
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
aa mi-am adus aminte... ieri dupa ce au pus rulmentul nou si am apasat pe ambreaj tot curgea ulei pe undeva dar au schimbat ei o garnitura la un furtun si nu mai curgea... acu ma gandesc ca rulmentul ala vechi (care era pe masina ) se poate sa fie bun (chiar daca ei au zis ca nu e bun pt ca l-au gasit ud cand l-au scos) cum pot verifica sa vad daca mai e bun rulmentul?
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca au schimbat garnitura la furtun,singura garnitura(doua defapt) o ai la imbinarea cu furtunul eleastic dintre cutie si vasul lichidului.Ori,mai inainte ai spus ca au gasit rulmentul ud.De la furtun,nu avea cum sa ajunga lichidul pe rulment,care se afla in interiorul cutiei.Rulmentul se poate verifica,pe banc,se pune intr-un fel de menghina si se conecteaza hidraulic la presa manuala ,urmarindu-se indicatia de pe manometru.Asta insa in service.Tu nu poti verifica,decat montandu-l pe cutie,cutia pe motor,amorsare,pedala,etc.
Daca garnitura aia au schimbat-o fara sa mai dea cutia jos,atunci nu au mai umblat la rulment.Posibil sa fi avut aceeasi problema initial,inainte sa fi schimbat rulmentul,dar ar fi fost usor de observat pe afara,si nu ar mai fi trebuit sa ai rulmentul ud.La noi insa in service,totul este posibil.Personal,nefiind acasa,mi-au schimbat o pompa de benzina degeaba(sotia a dus masina-n service),problema fiind in fapt de la un fir intrerupt pe mufa de pe capacul de vizitare.Pompa schimbata am cerut telefonic sa o pastrez,ca model,ori cand am ajuns acasa,am verificat-o,functiona,ulterior i-am dat-o unui prieten care si acum merge cu ea...Asa e la noi,deci,tara tuturor posibilitatilor.Alege si tu varianta a fost defect,si nu te mai gandi,ca oricum nu rezolvi nimic.Bine ca acum iti merge si nu mai ai probleme.
Daca garnitura aia au schimbat-o fara sa mai dea cutia jos,atunci nu au mai umblat la rulment.Posibil sa fi avut aceeasi problema initial,inainte sa fi schimbat rulmentul,dar ar fi fost usor de observat pe afara,si nu ar mai fi trebuit sa ai rulmentul ud.La noi insa in service,totul este posibil.Personal,nefiind acasa,mi-au schimbat o pompa de benzina degeaba(sotia a dus masina-n service),problema fiind in fapt de la un fir intrerupt pe mufa de pe capacul de vizitare.Pompa schimbata am cerut telefonic sa o pastrez,ca model,ori cand am ajuns acasa,am verificat-o,functiona,ulterior i-am dat-o unui prieten care si acum merge cu ea...Asa e la noi,deci,tara tuturor posibilitatilor.Alege si tu varianta a fost defect,si nu te mai gandi,ca oricum nu rezolvi nimic.Bine ca acum iti merge si nu mai ai probleme.
ratwyn- Suspendat
- 198 mesaje
- din 23 Oct 2011
- Astra 2004
- Bucuresti
ratwyn- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat