- cristikitara
- *
- 24 mesaje
- din 20 Jun 2012
- Agila 2001
- Olt
cristikitara
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2012
- Mesaj Privat
stie cineva pe unde se afla mufa de diagnoza?
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cristikitara
- *
- 24 mesaje
- din 20 Jun 2012
- Agila 2001
- Olt
cristikitara
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cristikitara
- *
- 24 mesaje
- din 20 Jun 2012
- Agila 2001
- Olt
cristikitara
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Olt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
-masina este silentioasa si ruleaza foarte frumos pe drum fara denivelari si gropi, mai ales in regim moderat de viteza, pana in 90 km/h dar sunt convins ca la viteza mai mare poate doar zgomotul motorului turat ar fi deranjant, in rest pare stabila-nu am apucat s-o testez la viteza mare ca abia am facut RAR-ul acum 3 zile, fara probleme;
-pe drumuri denivelate, fiind scurta cam topaie si nu poti merge cu viteza f.mare(pe drumul pe care mergeam cu dacia cu 100 km/h merg cu agila cu 60 dar poate e doar teama sa nu-i provoc vreo avarie la suspensii sau jante, cauciucurile fiind 165/60R14 si o groapa mai adinca i-ar dauna grav jantei de aliaj;
-motorul are destula putere, masina fiind mai fasneata ca loganul pe care-l conduc la serviciu;
-consum mic, vizibilitate excelenta, spatiu interior arhi-suficient, bord usor de vizualizat, comenzi simple si garantat-confortul la volan dar si al pasagerilor mai ridicat decat in multe limuzine care costa multe mii de euro;
Pe scurt sunt incantat si ma felicit pentru alegerea facuta. Am citit foarte multe pe ecest forum si cred ca e o idee excelenta sa invatam unii de la altii pentru ca am vazut pe propria mea piele cum mi-a fost tratata masina la service: chiar daca mecanicii mi-au reusit distributia, repercursiunile asupra caroseriei au fost dureros de vizibile -zgarieturi, urme de solventi pe lacul vopselei, chei scapate prin compartimentul motor, mufe si clipsuri trase ciobaneste, remontare neglijenta a componentelor, etc. Citind pe forum mi-am reparat singur butonul pt.reglare oglinzi electrice si am habar sa fac multe alte operatiuni pt. care ar trebui sa apelez la meseriasi mai mult sau mai putin indemanatici.
Nedumeriri: -dupa schimb distributie meseriasul a uitat sa monteze unul din furtunele ce intra in partea de spate/sus a motorului, cel mai subtire dintre cele doua,pe linie cu busonul ulei cum privesti din fata iar la cald imi statea aprins martorul pt.ulei la bord, la relanti -oare pt,ce serveste acel furtun, ca am parcurs fara el bagat cca.300 Km si nu parea ca-mi afecteaza mersul? Vazand poze pe forum mi-am dat seama ca mai trbuie si acel furtul si l-am gasit uitat printre celelalte, cu colierul pe el, montandu-la loc. Foarte rar, martorul ulei mai palpaie, doar la relanti, cu motorul la 90 grade.
- martorul airbag rosu sta aprins in mers. Sa aiba legatura cu faptul ca bateria s-a descarcat definitiv cat a stat prin Germania, ca am alimentat-o cu fise de la alta masina sau ca am demontat-o pt. a reseta calculatorul? Exclus airbaguri sarite.
Cu putina ingaduinta, am sa postez corect problemele ridicate, la sectiunile dedicate. Pt.prima accesare, banuiesc ca aici ma incadrez. A nu se intelege ca nu am citit aproape tot in domeniu pe forum. Ma surprinde ca cele mai multe probleme au fost discutate acum cativa ani buni. Poate nu am avut acces chiar la toate informatiile recente, nefiind membru. Astept raspunsuri si va asigur ca sunt dornic sa ajut la randul meu, atat cat pot.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
aionescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2007 z 10 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2012
- Mesaj Privat
Imi cer scuze, dar am citit pe forum (si nu mai gasesc unde) ca ar exista un mecanic bun pt Agila in Ploiesti sau prahova, parca trimiteati pe cineva acolo.
Oricum daca imi puteti recomanda pe cineva in Ilfov, Bucuresti, Prahova ar fi excelent. masina nu trage, ajunge greu la 110-120 km/ora iar cand o accelerez in mers(in sarcina) se aude un zgomot ca de toba sparta, dar doar in interiorul masinii si vine dinspre compartimentul motor. In schimb, de afara, nu se aude nimic... la opel mi-a zis ca nu are nimic masina(dupa tester) . Inca ceva, dimineata la rece, trebuie sa o tin din sprituri scurte la pornire, 1-2 min, altfel parca se ineaca... In fine, mi-ati fi de mare ajutor daca m-ati indruma undeva.... Am vazut ca sunteti cam "doctori" in domeniu....
ceaidetei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
1. Ma ingrijoreaza putin turatia. Eu am mai avut un Logan pe motorina, o perioada destul de lunga. Eram obisnuit cu turatia lui... La Agila (cel putin la a mea) vad ca se ridica turatia cam rapid. De exemplu la 60 km/h sunt deja la 2000 rpm in a 5-a treapta. La 90 km/h am deja 3000 rpm. Mie mi se pare foarte mult. Daca merg in afara orasului, la drum lung, si merg cu 90 km/h (adica incet), si am 3000 rpm, nu e consum mare? Ar trebui sa merg cu 70 km/h ca sa am consum mic, sau ce? E normal ce se intampla la mine aici?!?! 😕
2. Ar fi trebuit sa aiba vreun semnal luminos in bord care sa ma atentioneze ca raman fara benzina? Saptamana trecuta am facut "pana prostului" din cauza ca am fost pacalit de acul care indica nivelul din rezervor. Cand bagam cheia in contact se ridica acul exact deasupra celor 2 linii rosii (care indica empty). Masina nu pornea, dadea doar semne ca se chinuie sa porneasca. Eu credeam ca trebuie sa coboare macar intre ele, dar in nici un caz inainte sa intre peste prima linie rosie sa raman fara benzina. Acum alimentez de cate ori ajunge acul langa liniile rosii, pentru ca mi-e frica sa nu patesc iar aceeasi problema.
3. La cati km trebuie sa fac revizia? 60000, 50000, 10000? Cand trebuie sa schimb uleiul? Tipul de la care am cumparat masina nu mi-a dat nici o informatie de genul asta. Nici nu stiu cand a schimbat el uleiul ultima data, sau daca a facut vreo revizie...
4. Se aude un bazait in spatele masinii, de pe la sistemul electric, de dedesubt. Este constant cat timp este motorul pornit si oscileaza in functie de ce face masina. De exemplu daca aprind avariile oscileaza intensitatea bazaitului dupa cum se sting si se aprind ele. Sau daca aprind farurile, lumina din habitaclu si chestii de genu' asta... Ce poate fi? Si asta ma ingrijoreaza destul de tare. Sper sa nu afecteze la consum.
As mai avea multe intrebari, dar deja am scris prea mult. Mie imi place masina, e super ok, doar ca sunt cam dezamagit de consum... parerea mea este ca are consum prea mare pt greutatea ei si pentru motorul pe care il are. Si de asemenea nu ma avantajeaza deloc la drum intins, din cauza consumului.
Va multumesc de pe acum celor care imi dau un raspuns. 😃 Sa conduceti prudent! 😊
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
ceaidetei
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
- morarmihai O.A
- *
- 2 mesaje
- din 07 Dec 2012
- Agila 2002
- Cluj
morarmihai O.A
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2012
- Mesaj Privat

- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Pt."ceaidetei": Agila 1.2 am si eu. Aceeasi impresie am avut-o si eu ca si tine. Viteza maxima pe care am atins-o e 100 km/h pt ca mi se parea ce decoleaza daca mai apasam pedala. Ce mai! e masina de oras. Cutia e conceputa pentru viteze rezonabile deci in regimul normal consumul e mic. Din spate se aude pompa de benzina din rezervor. Orice consum energetic (tractiune, lumini) solicita pompa de banzina pt. ca normal consumul de carburant creste, de aici si variatia turatiei pompei de benzina. Parerea mea, vorba ceea! Eu, la a mea, din ian.2002 fabricata, am la bord simbolul unei pompe de benzina de culoare potocalie care ma avertizeaza cand am putin carburant. Cu reviziile, nu am inca habar.
- GEORGE PLESA
- *
- 9 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2013 Y17DT
- Galati
GEORGE PLESA
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2013 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Cand e pornita la rece motorul toarce ok datorita socului. dupa ce se incalzeste, la relanti se aude un "tacanit" la motor, destul de tare, ai impresia ca e diesel. la service s-a testat si nu a reiesit nicio problema in afara de uleiul uzat si cureaua alternator coapta. (pe care le-am schimbat)
Va rog pe cei care au aceeasi experienta sau care se pricep sa imi dati un sfat. Va multumesc! 😕
iosiftm
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- GEORGE PLESA
- *
- 9 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Astra 2013 Y17DT
- Galati
GEORGE PLESA
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2013 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- iulianbarbu
- *
- 29 mesaje
- din 16 Feb 2013
- Agila 2005 Z13DT
- Arges
iulianbarbu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2013
- Mesaj Privat
De aprox. 2 saptamani sunt posesorul unei Agila 1.3 CDTI, 2005, Z13DT, putin peste 125.000 km (ce par reali, dupa cercetari). I-am facut o revizie completa, dar mai sunt unele lucruri de pus la punct. Insa, am o intrebare (si o voi pune aici pana ma familiarizez mai bine cu forumul): se schimba uleiul la cutia de viteze? Precizez ca nu este cutia de la variantele pe benzina, pozitia de marsarier este alta... lateral-fata-stanga, trebuie sa ridici un inel de pe maneta. In service am observat ca nu exista buson de golire la cutie, vine cu o semi-baie (spusele mecanicului) ce trebuie desfacuta si inlocuita garnitura. Am refuzat sa fac schimbul de ulei la cutie... stiind ca de ceva ani, la marea majoritate a modelelor opel, cutia de viteze este free-service (se umbla doar daca apar probleme). Mai fac precizarea ca functioneaza bine (atat cat functioneaza o cutie de opel 😃 ).
Mai adaug ceva pentru userul "morarmihai": in poza este interiorul unei agila diesel. asa arata maneta la varianta diesel. nu se potriveste la benzina, nici macar nuca, treptele sunt diferite. 😃
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat