- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,915 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,915
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
1. motorul comanda regenerarea DPF
2. ECU comanda injectarea de motorina suplimentara in camera de ardere pentru a genera temperaturi mai mari, insa fara a comanda si clapeta de acceleratie sa se deschidadecat mult mai putin
3. turatia motorului creste (dupa cum probabil ai observat asta)
4. tu opresti motorul
5. un injector inca baga motorina in cilindru in timp ce supapele sunt inchise
6. motorina ramane sub presiune (mult mai mare decat normal) in camera de ardere
7. motorul se raceste
8. segmentul se contracta
9. motorina iese din camera de ardere in urma presiunii mari si ajunge in... ulei...
greu de inteles sa moara bibilan...
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,915 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,915
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,915 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,915
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
si in afara de asta sa-mi virezi vreo 10.000 de euro sa-mi iau vreo 12 luni concediu fara plata pentru a studia aceste scheme si a-ti explica exact cum...
eu am dat un posibil scenariu prin care garantat vei avea ca rezultat motorina in ulei
nu e singurul
poate ai si segmentii pe un cilindru mai uzati si pe acolo iti baga cate putina motorina in ulei...
si ar mai fi destule posibilitati...
vad ca nu vrei sa intelegi si pace...
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,915 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,915
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,915 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,915
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
chiar nu vrei sa intelegi ca orice motor consuma ulei si acesta se completeaza la loc cu combustibil
si zici de 200000 de km care pot fi reali sau nu...
depinde de unde iei masina...
la mine dupa 14000 de km de la schimb nu aveam nici macar 1 mm de ulei peste maxim si uleiul este curat (adica nu are mizerie in el)
am fost la cineva si mi-a analizat chimic uleiul (a scos cu un aparat special cateva grame pe la joja si a bagat ceva in el, omu e chimist si e foarte bine pregatit) si a zis ca am cam 1,5% motorina in ulei
adica la 4 litri si ceva sunt cam 70 de grame de motorina...
mi-a zis ca mai pot merge destul si fara griji cu acest ulei insa eu il voi schimba pentru ca vreau sa-mi ingrijesc masina.
- Ciprinhio
- **
- 462 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
asa cum scrie si textul, daca este oprita regenerarea DPF-ului sunt sanse ca motorina in surplus sa ajunga in ulei. Asta se poate datora atat faptului ca nu mai are motorul compresia asa cum ar trebui respectiv segmentii de ungere nu isi mai fac treaba. Chiar si asa o cantitate de 2.5l de motorina (ma indoiesc ca a fost atata) in ulei este enorma si ar insemna sa opresti motorul din arderea DPF de fiecare data si tot nu cred ca ar ajunge la o cantitate asa de mare.
Trebuie verificat intreb circuitul de motorina si semeringurile de la injectoare pentru scurgerea de motorina...
@alexandru mitran - nu am inteles cum au facut verificarea la tine: "La mine a scos injectoarele afara si le a bagat in niste pahare de plastic si a lasat motorul sa mearga cam 10 minute atata tot...dubios este si faptul ca nici cei de la opel nu stiau cum ajunge motorina in ulei. Probabil asta ar fi cauza cum spunea si tony mai sus ca poate sa intre din cauza regenerarii .... " cum a mai mers motorul daca i-au scos injectoarele? 😃 sa imi arate si mie minunea aia...
- alexandru mitran
- OP
- 19 mesaje
- din 09 Mar 2012
- Zafira 2006
- Alta tara
alexandru mitran
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2012
- Mesaj Privat