Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am o problema la opel insignia ,acum doua zile am observat daca aceclerez usor motorul se aude o bataie de fier ca si un clopotel dar trebe sa stai sa asculti atent,,se aude in partea de sus de la injectoare ...a avut cineva aceasta problema..astept un raspuns ce poate fi..? Insignia 2.0 cdi 130 pss
Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu am avut o problema asemanatoare la un Peugeot 307 si s-a rupt ciuperca la supapa, belea mare ca ni-a facut un mare deranj la motor si a trebuit sa schmbe tot. Era in garantie.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Inregistreaza sunetul si posteaza. Asta inainte sau dupa ce mergi la service si primesti o parere avizata sau nu.
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Initial aici am vrut sa postez dar oarecumva a ajuns la "Probleme".
Have fun!
crybabyro a scris:Salut.
Incearca asta. La mine a aparut putin dupa revizie. Rezolvare simpla de tot.
crybabyro a scris:
Protektor a scris:Azi am fost in service pentru ca avea zgomot in fata, dreapta. Conluzia: amortizor dreapta fata, dar nu aveau pe stoc Sad. Am 26700 km.cam repde având in vedere ca nu am umblat pe drumuri proaste. Mașina cumpãratã pe 08.05.2011

Ai incercat sa tragi de filtrul de aer? Poate zgomotul e de la celebra bucsa buclucasa?
crybabyro a scris:Salutare.
@nikigiurca a avtu dreptate. Dupa ungerea busonului care tine de caroserie carcasa filtrului de aer e din nou liniste in masina.
Poze inainte si dupa operatie.

Probabil ca "operatia" putea fi mai "fina" dar am preferat sa fie un da sau nu categoric(cred ca se putea rezolva si doar cu un pic de ulei picurat cu grije)

Skip ads

  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
se poate auzi ..klac,klac,klac se aude prea tare voi ce ziceti la ale voastre tot asa se prezinta?
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Motorul era cald sau rece cand ai facut inregistrarea?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@danielsabine
am prins si eu acest ,,zgomot,, la motorul de 1,7 dar el se manifesta doar atunci cand ti masina mult timp la relanti, din cate am inteles de la cei din service ECU transimite injectorilor sa reduca cantitatea de combustibil si de acolo apare acel ,,tacanit,, putin schimbat Smile
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
aceasta bataie se manifesta mai tare la cald...a ascultat un bun mecanic motorul si mi-a spus ca sau uzat :Valve excentric elevatoare hidraulice..
Skip ads

  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am inregistrat inca doua vidio deci trebe cu atentie auzit..
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@danielsabine

in primul clip din astea 2 de le-ai pus ultima data sincer sa fiu eu nu aud nimic neobisnuit Sad + ca am o observatie cand ai filmat cu telefonul nu l-ai tiunt intr-un singur loc de unde sa capteze acelasi sunet si l-ai plimbat peste tot astfel incat zgomotul difera deci nu poti sa tragi o concluzie Sad
in cel de-al loilea clip accelerezi la ea ca la una pe benzina si nu se aude decat turbina
PS
fi mai explicit ce valve ? cati KM are masina?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Chiar nu pare nimic in neregula. Probabil ca tu stii cum iti suna motorul inainte si acum e putin schimbat.
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
numai daca esti profi cu motoarele si sti cum suna un adevarat motor iti poti da seama ...chear un mecanic a zis caci nici el nu aude nimic si caci este normal..apoi el a chiemat un meister si a ascultat motorul cum suna apoi a zis caci nu este normal sa se auda asa si zis caci este stricata admisia(saugrohr) si se aude uzura la (hydrostössel)Valve excentric elevatoare hidraulice prea tare ..
Eu locuiesc in Austria si masina este in garantie ..o sa o repare gratis asa au zis..
o sa va tin la curent cu informatii..
Skip ads

  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
azi este masina la service sa ii schimbe admisia si sa vedem cum suna motorasul...abia astept ...
  • danielsabine

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2008 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2012

  • Mesaj Privat
azi a terminat masinuta deci se aude cu totul altfel..sunt fercit caci sa rezolvat fara plata in garantie ...au schimbat admisia amandoua componente ...in meniu afiseaza si un nou consum mai scazut cu 1 litru de diesel..
  • thonny2510

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut,
am si eu aceeasi problema, klac klac klac.
detin o insignia 1.8 benzina 140 cai din 2010. problema a inceput acum mai bine de un an chiar doi, aproape imediat dupa ce am cunparat-o. la inceput se auzea un mic, aproape insesizabil carait crrrr... la pornire mai scurt de jumatate de secunda. la prima vizita la service (acelasi de unde am cumparat masina) le-am spus despre problema si au spus sa nu-mi fac griji ca masina isi face nu stiu ce verificari singura la pornire.
anul trecut am facut un drum mai lung, bucuresti grecia aprox 1200 km si la un moment dat am observat ca masina nu mai trage, nu mai avea putere si la scurt timp s-a aprins martorul de check engine. am mers usor cu ea cu frica sa nu ma lase in drum, la un moment dat martorul s-a stins. aceeasi problema am intampinato si la intoarcere. la urmatoarea vizita la acelasi service, martorul se stinsese, le-am spus problema, au facut ce au facut ei acolo si mi-au spus ca nu au gasit nimic, masina era in garantie.
acum 3 luni am avut revizia de 30000 km si tot la fel, nici o problema, mai putin cei 1400 de roni pentru revizie. la 2 zile masina a iesit din garantie si ce sa vezi klancanit-ul a devenit mai puternic si de mai lunga durata. la un drum lung aprox 900 km masina iar a inceput sa nu mai traga, cu toate ca sarcina era mai mica decat data trecuta (pe autostrada trebuia sa schimb a 3-a si sa o urc la 4000 de ture sa pot sa ajung la 80 kmph) si klancani-tu a devenit prezent in timpul mersului.
la intoarcere, iar eram cu martorul aprins si batai in motor la distanta de casa, am mers la un alt service si bineinteles martorul se stinsese si clancanitul permanent disparuse. de data asta am apelat la o cunostinta care a pus testerul pe el si ce sa vezi erau coockies inregistrate in calculatorul motorului si nu am apucat sa vad decat una care spunea ceva de genu "camshaft off point..." miam dat seama ca e distributia....
tin sa mentionez ca nu am mai apelat la acelasi service pentru ca am avut indoieli in ce au facut la masina pentru ca la 1 luna dupa ce am avut revizia, masinii i-a crapat conducta de retur de la servo-directie in timpul mersului varsand tot lichidu si aproape lasandu-ma fara directie. directia a fost reparata de acelasi baiat care mi-a pus testerul ulterior. m-a facut sa ma gandesc daca nu cumva cei de la acel service au avut ceva de a face doar asa ca sa ma aduca inapoi o data ce masina iesise din garantie.
in fine, poveste cam lunga, vroiam sa intreb daca mai stiti despre asa ceva si cam ce ar putea fi si as dori sa stiu daca cookies-urile din comp de bord pot fi recuperate si datate pentru ca vreau sa ma duc sa ma iau de guler cu cei de la service.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu nu iti apare data la care a aparut problema si alea nu sunt cookies ci sunt erori stocate in memorie si se pot sterge. Asa ca daca ti-au sters erorile aparute cand era inca in garantie nu ai ce face...
  • thonny2510

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2010

  • Mesaj Privat
... dar daca problema a existat de ceva timp, cam 2 ani, nu se poate vedea din uzura produsa pe partea de distributie, ce vreau sa spun este ca nu se poate 'demonstra' ca acea problema este mai veche si ca a fost trecuta intentionat cu vederea de cei de la service? pt ca sincer este de un porc extraordinar, ca multe alte lucruri din tara asta, ca o masina de 23000 de euro cu 30000 km la bord sa aibe astfel de probleme si ca acel service 'autorizat' sa faca astfel de jocuri?!... are cineva vreo idee?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR