- andrey_17_2004
- *
- 11 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Omega 1997
- Hunedoara
andrey_17_2004
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Asa ca doar atingerea tem. de 100gC nu ajuta sa si cupleze pe loc. De aceia elicia se invarte liber desi este motorul cald.
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Vasco primeste aer cald din radiator. Acum daca radiatorul este putin infundat normal ca nu incalzeste destul de tare aerul care spala placa vascoului. Si de aci nici racirea buna . De fapt termostatul are temp.de lucru la 80gC,iar motoarele noastre ajung la 95 si pana la 100gC . Nu credeti ca temp. de lucru pentru termostat este prea JOASA ?In acesta situatie termostatul cred ca ramane deschis tot timpul si asa se ajunge la 100gC. Este cineva cu mai multa experienta in acest domeniu?
Sa scrie parerea lui aci. Eu cred ca ne-ar trebuii un termostat de 90-92gC si asa s-ar observa ca apa sta la o temp constanta .Daca ajunge temp. apei din motor la peste 95 termostatul ar trebuii sa fie deschis asa ca apa fuge prin radiator de unde ar trebuii sa primim apa mai rece si tot asa sa fie un ping-pong intre apa racita din radiator si cea calda din motor comandat de inchiderea si deschiderea termostatului.
Ce parere avet ?
stefan112
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Omega 1997 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Termostatul are rolul de a mentine o temperatura constanta in motor ( vezi temperatura termostatului ) , la vechile masini , vara cand erea foarte cald se scotea acest termostat tocmai din acest motiv : ca motorul sa se raceasca mai bine .
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marian abc
- *
- 2 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Omega 1995
- Teleorman
marian abc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Temperatura mare, se pare ca toti suferim de acesta boala (cei cu omega si motor BMW)
Se poate sa fie din cauza termocuplei sau radiatorul murdar .Va trebuii sa iei una cate una si sa le incerci si la nevoie sa le schimbi. Succes
- marian abc
- *
- 2 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Omega 1995
- Teleorman
marian abc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat