- allecs_lungu
- OP
- 47 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Omega 1997 x2.0xev
- Braila
allecs_lungu
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 1997 x2.0xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
daca cineva stie ce as mai putea face ai sunt fi profund recunoscator
las un nr de tel dati un bit si va sun: 0748328637
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- eremiaiulian
- **
- 82 mesaje
- din 12 Mai 2011
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
eremiaiulian
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 619 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 619
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
daca cineva stie ce as mai putea face ai sunt fi profund recunoscator
las un nr de tel dati un bit si va sun: 0748328637
Eu sant sceptic in ceea ce priveste aceste schimbari - dece? Cine are la el, "debilmetre" - sau cum le-o zice, ecu motor si calculator. Astea sunt povesti - sau mai bine spus gogosi servite de mecanici - clientului pe care l-a mirosit ca nu are nici cele mai vagi cunostiinte in ceea ce priveste modul de functionare al unui diesel.
Daca masina porneste este ok. Daca nu are erori, si aici chiar trebuie sa-i faci o diagnoza serioasa. Cu cineva serios sau undeva intr-un loc civilizat - unde meseriasii nu te ciugulesc precum corbii.
Verificarea apoi a admisiei - asta inseamna tot - nu numai inspectie optica - pentru ca la ochi nu poti vedea gaura de o zecime pe unde trage aer fals si se deregleaza in relanti. Circuitul de vacum - verificat si electric dar si vacumatic.
Apoi - o serie intreaga de verificari - a circuitului de motorina - a pompei de vacuum, integritatea filtrului de motorina , dar si a sorbului din rezervor. Daca masina a fost hartanita si tu ai luat-o fara proba, doar ce te-ai bucurat la pret....acum ai de tras.
In general 2,2 sunt putin mai pretentioase - basca turbina cu geometrie variabila, basca chiulasa mai subtire la prelucrare