- DB77AAA
- *******
- 6,604 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,604
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,412 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,412
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat ECU, imobilizatorul si cip-ul din cheie deoarece am avut problema binecunoscuta cu clapeta de acceleratie ( https://www.clubopel.com/vie...08&highlight= ) cu unul pe care Opcom-ul il arata ca este de pe o Astra G din 2002. Problema este ca nu mai porneste motorul (se aude cum invarte dar nu porneste) si nici becul de check engine nu se mai aprinde.
Pe tester, imi apare ca imbilizatorul a trimis semnal la ECU dar ca nu primeste raspuns.De asemenea, imobilizatorul zice ca recunoaste cheia. De celalalta parte, ECU da eroarea p1612 prin care zice ca imobilizatorul nu e prezent sau semnalul de la el e gresit. De asemenea, da eroare cu low voltage pe lamp ( cred ca e legat de becul de check engine care nu se aprinde)
Cel care mi le-a vandut mi-a zis ca are codul de la ECU, o sa il contactez sa mi-l dea.(Totusi in mod normal stiam ca ECU, imobilizatorul si cip-ul din cheie sunt imperecheate si ar trebuii sa o ia din prima)
Cum se rezolva ? Ideei, ceva ? Ce as putea sa fac din op-com ca sa porneasca motorul ? Este de ajuns opcom-ul sau trebuie tech2 ? De ce nu se aprinde becul de check engine ? Sa se fi ars sau noul ECU nu il vede ?
Multumesc
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Cand am intrebat pe alt topic, am primit niste raspunsuri evazive. De ce oare? Sa fie oare secretomania? Sau dorinta de a pune vre-un amarat pe drumuri cu masina pe platforma pana la X sau Z pentru a rezolva o banala problema, dar pe bani grei.
Judecand dupa mai multe informatii se pare ca solutia a fost postata de colegul de mai sus
1.Se monteaza calculatorul SH pe masina si se fac toate legaturile.in acest moment aveti IMMO cu codul de securitate XXXX si ECU cu codul YYYY.
2.Se intra pe modulul IMMO si se introduce codul de securitate XXXX;se reseteaza IMMO.In acest moment NU LUATI CONTACTUL!Dupa ce apare mesajul de resetare reusita(acum Immo nu mai are cod de securitate) intrati iarasi pe Immo si introduceti codul YYYY.Acum aveti acelasi cod de securitate si pt IMMO si pt ECU.
3.Luati contactul si il puneti din nou.Intrati pe IMMO si resetati intai ECU apoi IMMO.NU LUATI CONTACTUL!Dupa resetarea reusita introduceti codul XXXX si programati "immobiliser and ecm installed".Acum aveti immo imperecheat cu Ecu si cu codul masinii.
4.Luati contactul,asteptati 10 sec,il punet iarasi si programati cheile.
5.Programati dotarile masinii si seria de sasiu in ECU.
6.Porniti masina!
Se pare ca asta e rezolvarea. Totusi, inca nu am codul de securitate de pa masina donoare. Oricum, va voi tine la curent cu evolutia reparatiei. Sta de vre-o doua luni fara masina, mai poate sa astepte.
Daca primele randuri ale mele (iar) lezeaza pe cineva, le poti sterge Stefan.
Totusi nu imi rezolva problema, am dat jos ecu de pe masina, l-am pus iar, am incercat si cu imobilizatorul vechi si cu cel nou, acum porneste si uneori merge, dar uneori se opreste subit imediat ce porneste
- iulian1971
- *******
- 7,023 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,023
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,674 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Insignia A Fastback 2010 A20DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,674
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia A Fastback 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Iar cand se opreste motorul apar urmatoarele erori:
pe imobilizator:
B3059 Present
( 0 ) No Engine Request Received
pe ECU:
P1612 Not present
( 0 ) Immobiliser No Or Wrong Signal
P0650 Not present
( 2 ) Malfunction Indicator Lamp Voltage Low
@CristianTM : nu inteleg la ce te referi cand zici " aprobare GM " ?
@iulian1971 : ECU-ul vechi a mai fost reparat odata, pt aceeasi problema, inainte sa cumpar masina.
Multumesc
- Radovan_eu
- ****
- 1,226 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,226
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Cod-ul unui ECU provine de la un imobilizator cu care a fost imperecheat mai inainte, in caz ca vrei sa imperechezi ECU-ul cu un nou imobilizator, trebuie sa sti codul imobilizatorului cu care a fost mai inainte imperecheat acel ECU iar dupa imperechere codul se va schimba cu codul noului imobilizator.
Concluzia este codul unui imobilizator nu se va schimba niciodata , fiecare imobilizator cu codul lui. Codul ECU-ului se schimba , fiind codul ultimului imobilizator cu care a fost imperecheat.
- Radovan_eu
- ****
- 1,226 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Vectra 1997 X16XEL
- Iasi
Radovan_eu
- Mesaje scrise: 1,226
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,604 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,604
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,604 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,604
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
kolumbo
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2011
- Mesaj Privat
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present
P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0 - Not present
Am gasit rezolvarea fara a mai repara ECU care costa in jur de 100E
la mufa pedalei de acceleratie se gasesc 6 fire ;2 fire Negru/alb Care da +5V si duc la ECU la pini B20 si B55 parca dar pinul B20 e cel cu problema,2fire maro care sunt - ,si 2 gri
Scoateti mufa de la pedala puneti contactul si masurati daca vine tensiune pe firele Negru/Alb ar trebui sa va arate +5V daca vine tensiune numai pe un fir taiati firul care nu vine tensiune si legatil de cel cu tensiune puneti mufa la loc si veti constata ca merge
Am probat la mine pe masina si merge ok de 2 saptamani
titolyn
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mihaiadrian
- ***
- 629 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Vectra 2001 z16xe
- Galati
mihaiadrian
- Mesaje scrise: 629
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Pentru a mai detalia problema care am avut-o: erorile care le-am detaliat in posturile anterioare sunt erori cu masina in curte aprinsa si stinsa fara sa ma deplasez cu ea. Cand am ajuns la [editat], dupa un drum de ~220 km in care am facut o singura pauza, aparusera si mai multe erori (legate de pedala de acceleratie pe ambii senzori, nu doar pe unu cum aparea inainte sa schimb ECU, limp mode si nu mai sunt sigur daca erau si altele), pe drum am observat ca se aprindeau aleatoriu becul de check engine si cel masinuta cu cheie. Dar s-au rezolvat toate repgrogramand ECU