hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Va salut!
Problema clasica: porneste forte greu cand motorul este cald. Citind topicul, am identificat 3 cauze majore: regulatorul presiune (pompa de inalta presiune), injectoarele sau senzorul de inalta presiune de pe rampa comuna.
Am inlocuit regulatorul si problemea NU a este rezolvata. Ca sa nu mai fac cheltuieli aiurea, ce ar trebui sa fac?
Precizez: masina merge foarte bine, la rece porneste fara probleme, cand motorul este cald - pornirea este greoaie si trebuie sa insist la cheie. Opel astra 2004, z17dtl. Multumesc!
Problema clasica: porneste forte greu cand motorul este cald. Citind topicul, am identificat 3 cauze majore: regulatorul presiune (pompa de inalta presiune), injectoarele sau senzorul de inalta presiune de pe rampa comuna.
Am inlocuit regulatorul si problemea NU a este rezolvata. Ca sa nu mai fac cheltuieli aiurea, ce ar trebui sa fac?
Precizez: masina merge foarte bine, la rece porneste fara probleme, cand motorul este cald - pornirea este greoaie si trebuie sa insist la cheie. Opel astra 2004, z17dtl. Multumesc!
connect19
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Va salut!
nu am rezolvat. m-am intalnit cu dan cuciureanu. nu erau erori. am verificat regulatorul de presiune. este in regula. am verificat senzorul de rampa comuna. si ala e bun. am verificat injectoarele. si ele dau bine pe retur.
intre timp am schimbat carbunii de la electromotor. problema persista: porneste foarte greu cand e cald/fierbinte motorul. ce sa-i mai fac?
Un sfat...?
nu am rezolvat. m-am intalnit cu dan cuciureanu. nu erau erori. am verificat regulatorul de presiune. este in regula. am verificat senzorul de rampa comuna. si ala e bun. am verificat injectoarele. si ele dau bine pe retur.
intre timp am schimbat carbunii de la electromotor. problema persista: porneste foarte greu cand e cald/fierbinte motorul. ce sa-i mai fac?
Un sfat...?
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Marin_Nick
- *
- 2 mesaje
- din 06 Aug 2012
- Astra 2007
- Teleorman
Marin_Nick
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salutare, sunt posesorul unui Astra H din 2007 motor 1.7 cdti.Va scriu cu parere de rau cele intamplate, la maxim 2 saptamani de la achizitionarea masinii in drum spre Bucuresti mi s-a rupt distributia in mers.Masina a fost cumparata cu 70 000 km avand distributia schimbata la 60 000 cu acte doveditoare.Acest caz nefericit mai ales pentru motoarele diesel este catastrofal.
Am avut taria sa nu las masina asa si am ales sa o repar la cineva de incredere, masina avand urmatoarele defecte dupa ruperea curelei: 8 supape si 11 tacheti praf, fulia de la axa cu came praf.Bineinteles ca pentru reparatia s-a umblat la motor si s-au inlocuit cele precizate mai devreme + bineinteles alt kit de distributie, reparatia ajungand undeva la aproximativ 3000 ron.Dupa terminarea reparatie am observat ca porneste sau nu porneste chiar deloc la cald dupa ce mergi cu ea aproximativ 20 km sau mai mult. Pentru a porni motorul trebuie sa astepti aproximativ o ora.
Am fost cu ea in service la bosch si mi-au zis ca este de vina injectorul 1, l-am schimbat, motorul se comporta la fel, nu porneste la cald. M-am intors inapoi la service si le-am explicat din nou problema, acestia mi-au zis ca ar putea fi alt injector asa ca mi-au pus injectorul 4 provizoriu fara sa il platesc sa vad cum se comporta masina, dar dupa un drum de 100 km am oprit motorul si dupa 10 minute vrand sa plec nu a mai pornit, a trebuit sa astept o ora pana a vrut si oricum porneste foarte greu si asa.Cei de la service zic ca este tot vina altui injector dar mie nu imi vine sa cred, poate fi altceva la mijloc.....astept parerile voastre, m-am plictisit sa arunc banii pe tot felul de instincte....sanatate si numai bine.
PS: la rece dimineata porneste ok, nu excelent.
Am avut taria sa nu las masina asa si am ales sa o repar la cineva de incredere, masina avand urmatoarele defecte dupa ruperea curelei: 8 supape si 11 tacheti praf, fulia de la axa cu came praf.Bineinteles ca pentru reparatia s-a umblat la motor si s-au inlocuit cele precizate mai devreme + bineinteles alt kit de distributie, reparatia ajungand undeva la aproximativ 3000 ron.Dupa terminarea reparatie am observat ca porneste sau nu porneste chiar deloc la cald dupa ce mergi cu ea aproximativ 20 km sau mai mult. Pentru a porni motorul trebuie sa astepti aproximativ o ora.
Am fost cu ea in service la bosch si mi-au zis ca este de vina injectorul 1, l-am schimbat, motorul se comporta la fel, nu porneste la cald. M-am intors inapoi la service si le-am explicat din nou problema, acestia mi-au zis ca ar putea fi alt injector asa ca mi-au pus injectorul 4 provizoriu fara sa il platesc sa vad cum se comporta masina, dar dupa un drum de 100 km am oprit motorul si dupa 10 minute vrand sa plec nu a mai pornit, a trebuit sa astept o ora pana a vrut si oricum porneste foarte greu si asa.Cei de la service zic ca este tot vina altui injector dar mie nu imi vine sa cred, poate fi altceva la mijloc.....astept parerile voastre, m-am plictisit sa arunc banii pe tot felul de instincte....sanatate si numai bine.
PS: la rece dimineata porneste ok, nu excelent.
- insignia
- ***
- 724 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 724
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Marin_Nick
- *
- 2 mesaje
- din 06 Aug 2012
- Astra 2007
- Teleorman
Marin_Nick
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2012
- Mesaj Privat
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am probleme cu masina ce se manifesta astfel:
- dupa ce am schimbat bateria (dupa cum am postat mai demult) a pornit masina bine;
- de vre-o trei saptamani, dupa ce se incalzea motorul bine pornea la a doua cheie;
- pe 3 august am plecat in concediu. La Siriu am oprit motorul. la plecare nu a vrut sa porneasca decat in marsarier (stiu ca este periculos);
- dupa ca am mers vre-o 20 km am dat drumul la AC apoi masina s-a oprit in mers;
- am pornit-o din nou in marsarier si a mai mers f. bine cativa km.;
- dupa aceea am pornit-o numai tractata (porneste imediat);
- abia am ajuns la Opel BV iar cei de acolo mi-au spus ca injectoarele sunt bune dar sunt probleme la rampa;
- am lasat masina in parcare iar ieri am plecat cu ea, dar dupa aprox. 3 km s-a oprit;
- mentionez ca sta f. bine la relanti, nu scoate fum deloc, atunci cand merge, merge foarte bine, si ce este mai grav am motorina ,, nesigura'' in ea plus putin ulei 2T semisintetic ( 25g/10 litri).
- am venit aseara pe platforma cu ea si acum voi vedea incotro o iau. Am filtru delphi pe care probabil o sa il schimb din nou (are o luna).
Astept critici si indicatii. Va multumesc anticipat.
- dupa ce am schimbat bateria (dupa cum am postat mai demult) a pornit masina bine;
- de vre-o trei saptamani, dupa ce se incalzea motorul bine pornea la a doua cheie;
- pe 3 august am plecat in concediu. La Siriu am oprit motorul. la plecare nu a vrut sa porneasca decat in marsarier (stiu ca este periculos);
- dupa ca am mers vre-o 20 km am dat drumul la AC apoi masina s-a oprit in mers;
- am pornit-o din nou in marsarier si a mai mers f. bine cativa km.;
- dupa aceea am pornit-o numai tractata (porneste imediat);
- abia am ajuns la Opel BV iar cei de acolo mi-au spus ca injectoarele sunt bune dar sunt probleme la rampa;
- am lasat masina in parcare iar ieri am plecat cu ea, dar dupa aprox. 3 km s-a oprit;
- mentionez ca sta f. bine la relanti, nu scoate fum deloc, atunci cand merge, merge foarte bine, si ce este mai grav am motorina ,, nesigura'' in ea plus putin ulei 2T semisintetic ( 25g/10 litri).
- am venit aseara pe platforma cu ea si acum voi vedea incotro o iau. Am filtru delphi pe care probabil o sa il schimb din nou (are o luna).
Astept critici si indicatii. Va multumesc anticipat.
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am rezolvat oarecum. Am desfacut supapa de retur de pe pompa de inalta presiune, am suflat in ea si am observat ca scapa aer. Am miscat putin pistonasul pana scapa cel mai putin. Dupa montare a pornit putin mai greu pana s-a amorsat alimentarea. Dupa ce a ajuns apa la 85 de grade am oprit masina si am pornit-o din nou de cateva ori fara probleme. Am plecat cu ea in proba grea, dar dupa cativa km. iar s-a oprit. Am desfacut supapa din nou (apropo, cu tubulara de 16), am miscat pistonul si a mers. Poate fi totusi alt defect?
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Nu merge. Am schimbat de proba urmatoarele:
- supapa aceea mecanica de pe pompa;
- regulatorul de presiune de pe pompa;
- senzorul de pe rampa.
Urmeaza dupa amiaza sa fac un circuit aparte de alimentare pentru a elimina suspiciunea ca trage aer sau nu trage motorina iar daca nici asa nu merge dau rampa jos.
- supapa aceea mecanica de pe pompa;
- regulatorul de presiune de pe pompa;
- senzorul de pe rampa.
Urmeaza dupa amiaza sa fac un circuit aparte de alimentare pentru a elimina suspiciunea ca trage aer sau nu trage motorina iar daca nici asa nu merge dau rampa jos.
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Nu merge nici alimentata prin furtun direct. Porneste mai bine dar cand creste temperatura la apa se opreste. Se goleste si turul si returul. Joi o sa merg cu ea la BZ sa dau pompa jos. Posibil sa fie rupta pana de la axul pompei ce trage motorina. Dupa ce pornea masina presiunea din rampa era de 25 Kpa parca.
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am incercat tot pana sa umblu la rampa deoarece este mai mult de munca. Pe tester nu-mi da erori doar ca presiunea din rampa cand nu imi porneste este de aprox. 8 bar, dar dupa ce porneste este de 24-25 bar la relanti. Astazi merg la un alt mecanic in Buzau. Telefonic mi-a spus ca poate fi si o problema mecanica in pompa de joasa presiune, posibil o pana rupta de pe axul acesteia si care ,,prinde uneori".
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
nu umbla la pompa ca nu are nimic.
schimba supapa mecanica din capatul rampei sau toata rampa.
Aici cred ca este vina ta ca a picat aceasta supapa pt. ca nu ai folosit filtru de motorina corespunzator, adica DELPHI sau PURFLUX. Acestea sunt singurele tipuri de filtre care retin particule mai mari de 2 microni.
schimba supapa mecanica din capatul rampei sau toata rampa.
Aici cred ca este vina ta ca a picat aceasta supapa pt. ca nu ai folosit filtru de motorina corespunzator, adica DELPHI sau PURFLUX. Acestea sunt singurele tipuri de filtre care retin particule mai mari de 2 microni.
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat