Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • tibijr

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut!lamuriti-ma si pe mine va rog,daca imi curat clapeta de la acceleratie trebuie apoi sa pun masina pe tester sa o recalibrez?masina mea fiind din 1993!
o zi buna!
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu sunt expert dar la tine clapeta e doar o clapeta.. nimic mai mult. apesi pe ea, opune rezistenta si revine la loc in momentul in care nu mai apesi.. curata toata admisia daca tot te apuci de treaba Wink
  • tibijr

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
problema rezolvata!se poate inchide!
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
da si tu detalii.. poate mai cauta cineva care nu stie si vede rezolvarea la tine Wink
Skip ads

  • tibijr

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Omega 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pai nu e mare lucru si sfatuiesc toti posesorii de masini mai "vechi" sa o faca pentru ca am gasit foarte multa mizerie!
e simplu,sunt doar patru suruburi de desfacut(de 10),cablu de la acceleratie(ore o mica siguranta in capat),patru furtune(nu stiu sa zic exact care de unde vin si pentru ce sunt),si l-am dat jos de pe masina!
l-am curatat cu acelasi sprey cu care am dat si pe senzoru de la debitmetu "carb cleaner protection" si sters bine cu carpa!
imi pare rau ca nu am facut poze!
o zi buna!
  • mariuzel

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Omega 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2010

  • Mesaj Privat
1. Se da jos arcul de la cablul de acceleratie. ATENTIE!!! Retine foarte bine gaurile de unde il scoti, ca o sa iti prinzi urechile la montare!
2. Se scoate cablul de acceleratie - are o siguranta in capat, inainte de "sfera". Se roteste si se scoate.
3. Se scoate burduful prin care trage aer din filtrul de aer.
3. Se scot cele "4 furtune" prinse cu niste coliere. Unul vine dinspre culbutori. 2 o sa aiba antigel si o sa iti curga pe alternator daca nu il protejezi; nu te speria, o sa pise numai vreo 2-300ml. 1 vine de la IAC (parca)
4. Se desfac cele 4 suruburi de pe colturile ansamblului clapetei; suruburile tin ansamblul de restul admisiei. ATENTIE! Scoate ansamblul clapetei ORIZONTAL, sa nu phuti garnitura dintre ele!!! NU umbla la garnitura, decat daca ai alta noua de schimb!!!
5. Se curata cu ce crezi tu ca va curata acolo si se monteaza in ordinea inversa. Eu am folosit ceva solvent de carburatoare intr-un spatiu inchis care m-a facut cam high in cateva minute. Atentie si la chimie si la ce trageti pe nas ca e de belea Smile

Sper ca am retinut bine pasii. Eu cam asa am desfacut-o ieri.
Opel Omega A CD Diamant 1993, 2.0i, 116cp, C20NE
  • valentin mitea

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
la 3.0 v6 se procedeaza la fel?se simte ceva diferenta dupa ce se curata?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR