andrei15
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
Va aduc un update dragi colegi. Azi am cumparat cureaua pentru alternator(Continental Contitech 6PK 1880) si am decis sa o schimb.
Am dat jos roata fata pasager , protectia de plastic de la roata fata pasageri, carcasa de la filtru de aer si un tub de plastic pentru a avea loc de lucru. Am vazut ca este de asemenea sub carcasa de plastic de la filtru de aer o bucata groasa de fier ca vad ca-i prinsa de sashiu si motor. Nu am avut curajul sa-o dau jos.
Pana acuma am desenat o schita cu modul in care ii prinsa cureaua pe acele role. Insa nu am reusit sa-o dau jos. Am vazut acea rola intinzatoare insa nu am forta sau nu intaleg eu corect cum se prinde sau cum se detensioneaza. Atasez cateva poze facute cu mobilul si de asemenea ce suruburi am gasit eu langa rola intinzatoare.
Astept cu nerabdare cateva indicati
Am dat jos roata fata pasager , protectia de plastic de la roata fata pasageri, carcasa de la filtru de aer si un tub de plastic pentru a avea loc de lucru. Am vazut ca este de asemenea sub carcasa de plastic de la filtru de aer o bucata groasa de fier ca vad ca-i prinsa de sashiu si motor. Nu am avut curajul sa-o dau jos.
Pana acuma am desenat o schita cu modul in care ii prinsa cureaua pe acele role. Insa nu am reusit sa-o dau jos. Am vazut acea rola intinzatoare insa nu am forta sau nu intaleg eu corect cum se prinde sau cum se detensioneaza. Atasez cateva poze facute cu mobilul si de asemenea ce suruburi am gasit eu langa rola intinzatoare.
Astept cu nerabdare cateva indicati
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
- bx3m
- ***
- 870 mesaje
- din 25 Mai 2009
- Vectra 1997 X18XE
- Prahova
bx3m
- Mesaje scrise: 870
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2009
- Mesaj Privat
yulyan
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1992 1.8i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- OpelVectra71
- *
- 10 mesaje
- din 19 Mai 2012
- Vectra x16xel
- Iasi
OpelVectra71
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2012
- Mesaj Privat
am o vectra b din 1998 x16xel ceasurile din bord fiind fara turometru se poate pune unul cu turometru fara a cauza neplaceri instalatiei mentionez ca becul de la benzina sta permanent aprins chiar de scot mufa de la rezervor dar din laptop il pot stinge si aprinde va rog imi dati un sfat referitor la acest necaz
daca il sting din laptop cind pun contactul se aprinde iara nu am un control la ultimii litride benzin aca si ceas indicator de benzina functioneaza normal
daca il sting din laptop cind pun contactul se aprinde iara nu am un control la ultimii litride benzin aca si ceas indicator de benzina functioneaza normal
- OpelVectra71
- *
- 10 mesaje
- din 19 Mai 2012
- Vectra x16xel
- Iasi
OpelVectra71
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2012
- Mesaj Privat
am o vectra b din 1998 x16xel ceasurile din bord fiind fara turometru se poate pune unul cu turometru fara a cauza neplaceri instalatiei mentionez ca becul de la benzina sta permanent aprins chiar de scot mufa de la rezervor dar din laptop il pot stinge si aprinde va rog imi dati un sfat referitor la acest necaz
daca il sting din laptop cind pun contactul se aprinde iara nu am un control la ultimii litride benzina ca si ceas indicator de benzina functioneaza normal
daca il sting din laptop cind pun contactul se aprinde iara nu am un control la ultimii litride benzina ca si ceas indicator de benzina functioneaza normal
floryn88
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
salutare! sunt si eu proaspat posesor de Vectra C 2006 break Z19DT facelift! ce-mi puteti spune despre ea in general! am luat-o la 5700 euro din belgia! momentan nu sunt in posesia ei ca cel care a vandut-o a insistat cand i-am zis ca vreau sa plec 2500km cu ea in romania,sa-mi faca el schimbul de filtre si ulei pentru asa drum lung! Sincer mi sa parut ciudat dar atata timp cat am toate actele si una din chei am zis OK! El a specificat ca lucreaza in service! Nu ma gandesc decat ca vrea sa ascunda ceva ce eu nu am vazut ,sau poate omul e chiar corect si sunt eu cu capul! sa vedem ce iese saptamana viitoare cand a zis ca mi-o returneaza!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
felicitari si sa o stapanesti sanatos si fara griji
eu in locul tau o luam asa si schimbam eu filtrele pe care oricum o sa le schimbi cand ajungi acasa (faci distributia, consumabilele, etc)
tare imi e frica sa nu se apuce sa schimbe pompa de injectie sau alte piese scumpe si sa puna niste vechituri...
daca are tendinte de a fi roman mie imi e frica de aceste personaje...
eu in locul tau o luam asa si schimbam eu filtrele pe care oricum o sa le schimbi cand ajungi acasa (faci distributia, consumabilele, etc)
tare imi e frica sa nu se apuce sa schimbe pompa de injectie sau alte piese scumpe si sa puna niste vechituri...
daca are tendinte de a fi roman mie imi e frica de aceste personaje...
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Gata, am intrat in posesia "Tancului" ) Mai multe detalii aici: https://www.clubopel.com/vie...p=1386287#1386287
O singura nedumerire am! Am gasit o mufa deconectata in spatele motorului intre vasul de expansiune si filtrul de motorina si as vrea va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti de la ce este! Sunt curios daca a fost deconectata intentionat sau din greseala s-a uitat conectarea ei! pun si doua poze sa vedeti
Multumesc!!
O singura nedumerire am! Am gasit o mufa deconectata in spatele motorului intre vasul de expansiune si filtrul de motorina si as vrea va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti de la ce este! Sunt curios daca a fost deconectata intentionat sau din greseala s-a uitat conectarea ei! pun si doua poze sa vedeti
Multumesc!!
sirsyshu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Diplomat
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:Gata, am intrat in posesia "Tancului" ) Mai multe detalii aici: https://www.clubopel.com/vie...p=1386287#1386287
O singura nedumerire am! Am gasit o mufa deconectata in spatele motorului intre vasul de expansiune si filtrul de motorina si as vrea va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti de la ce este! Sunt curios daca a fost deconectata intentionat sau din greseala s-a uitat conectarea ei! pun si doua poze sa vedeti
Multumesc!!
O singura nedumerire am! Am gasit o mufa deconectata in spatele motorului intre vasul de expansiune si filtrul de motorina si as vrea va rog sa ma ajutati sa-mi spuneti de la ce este! Sunt curios daca a fost deconectata intentionat sau din greseala s-a uitat conectarea ei! pun si doua poze sa vedeti
Multumesc!!
intre timp am aflat ca acel cablu este de la bujii, conform TIS! Dar mie imi persista eroarea "P0380-08 Sistem preincalzire defect" chiar si dupa ce am conectat cablul! In schimb cand l-am conectat am vazut ceva suspect la el, si anume ca era mai umflat si avea banda izoler pe el! Am desfacut ieri banda izoler si acolo am vazut astea
NU cunosc eu prea multe, dar dupa mintea mea zic ca sunt niste punti care cupleaza cele doua cabluri doua cate doua ca am desfacut capacul uneia si firele sunt sectionate doar cat sa faca contact! Acum ma intreb, DE CE? Adica ECU da comanda doar la doua bujii si ca sa functioneze toate 4 le-a facut punte? Astept pareri si daca doriti poate aruncati un ochi si aici https://www.clubopel.com/vie...2289&start=20 ca mai am niste nelamurir! Multumesc!
L.E. Cum verific si eu daca imi vine curent la fiecare bujie?
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
spuneti-mi si mie va rog un electronist de aici de pe forum care-mi poate identifica piesa care scrie "150D" de pe placa cu contactele de la maneta tempomat! Ca este arsa si vreau sa o schimb, dar nu stiu ce sa caut!
Multumesc!
Am incercat astazi sa fac testul, dar mi se pare imposibil sa ajungi la bujii, fara sa demontez un sfert din motor! Este cumva vreo smecherie pe care eu nu o stiu? Sau singura solutie e demonattul?
Am scos azi si prostiile alea de punti albastre, sa vad ce se intampla!
ce parere aveti voi? De ce a facut , cine a facut asa?Care ar fi motivele? Ca as vrea sa le iau prin eliminare!
Multumesc!
Am incercat astazi sa fac testul, dar mi se pare imposibil sa ajungi la bujii, fara sa demontez un sfert din motor! Este cumva vreo smecherie pe care eu nu o stiu? Sau singura solutie e demonattul?
Am scos azi si prostiile alea de punti albastre, sa vad ce se intampla!
ce parere aveti voi? De ce a facut , cine a facut asa?Care ar fi motivele? Ca as vrea sa le iau prin eliminare!
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:In OPcom ai test releu bujii incandescente si masori cu multimetrul pe ele sa vezi daca ai 12 V. Atentie, dai test cu toate mufele de la bujii scoase, altfel risti sa supra soliciti o bujie sau sa ramai fara tensiune.
am vrut sa fac testul vineri! dar mi s-a parut un pic dificil sa ajung la bujii! dar azi mi-a venit ideea sa testez fara sa scot mufele de bujii ca se ajunge un pic mai greu la ele, si sa testez releul prin mufa de bujii care eu am gasit-o deconectata! si o deconecteziar si fac testul ) sper sa gasesc buba!!
- Ursu/\82
- ****
- 1,947 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2008 Z19DT
- Galati
Ursu/\82
- Mesaje scrise: 1,947
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
prima e de la CC
a 2-a de la bujiile incandescente (probabil era mufa de mai sus scoasa sau vreo bujie arsa)
3 si 4 sunt din cauza ca modulele masinii nu comunica intre ele...
aceea este o rezistenta SMD si pe ea scrie 1500 (cu 2 de zero la urma) si inseamna o rezistenta de 150 de ohmi
http://www.hobby-hour.com/e...onics/smdcalc.php
a 2-a de la bujiile incandescente (probabil era mufa de mai sus scoasa sau vreo bujie arsa)
3 si 4 sunt din cauza ca modulele masinii nu comunica intre ele...
Ursu/\82 a scris:spuneti-mi si mie va rog un electronist de aici de pe forum care-mi poate identifica piesa care scrie "150D" de pe placa cu contactele de la maneta tempomat! Ca este arsa si vreau sa o schimb, dar nu stiu ce sa caut!
Multumesc!
Multumesc!
aceea este o rezistenta SMD si pe ea scrie 1500 (cu 2 de zero la urma) si inseamna o rezistenta de 150 de ohmi
http://www.hobby-hour.com/e...onics/smdcalc.php