Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Depinde, se gasesc cuzineti standard si pentru reparatie in functie de dimensiuni. Cauta numarul de la Autorad din Ghimbav Jud Brasov si intreaba-i pe ei ce cote trebuie sa aiva arborele.
Mai sunt niste meseriasi la OZUN (Jud. Covasna).
Skip ads

  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
as fi recunoscator daca m ati ajuta si pe mine cu o idee......la peste 1500 rpm imi bate motorul, precizez ca se aude doar dupa ce se incalzeste, la rece se aude foarte putin, masina nu consuma ulei, apa sau combustil mai mult decat trebuie si trage bine, sunet se aude si in decelerare si nu creste constant cu turatia, de ex uneori suna la 1800 la 3000 nu mai suna....masina are distributia pe lant

orice parere e binevenita
  • maryus_407

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Tigra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daca bataia se aude sus in capaccul de la tacheti ca si cum ar fi o bila metalica care sare libera pe acolo poate fi cel mai sigur de la un tachet hidraulic sau uzura unei axe cu came nu bate continuu bataie e pronuntata la o anumita plaja de turatie
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
mersi de sugestie, mi a mai spus cineva ca e sunet de tachet...atasez un link cu un video facut de mine, doar ca era rece motorul.....pe clubbmw nu mi da nimeni nici un indiciu, presupun ca principuil de functionare al unui motor pe benzina simplu e acelasi pt orice marca..


Skip ads

  • maryus_407

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Tigra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
trebuia sa filmezi la motor nu din cabina Very Happy
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
l am facut, dar nu se aude numai cureaua de la alternator, o sa fac unul cand e cald atunci se aude foarte tare, la suprafata parca vrea sa iasa afara ceva de sub capac, nu inteleg de ce doar la cald se aude

http://www.youtube.com/watch?v=01I1uarYDZU


Ultima modificare facuta de darius_x la Lun 20 Jun, 2011 9:39 am
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si sa le transmiti colegilor de la BMW ca noi nu ne sfiim sa dam pareri. Wink


  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
le transmit, acolo majoritate sunt foarte tineri nu au cum sa stie foarte multe legat de motor.....am pus linkul in postul anterior, dar nu cred ca e foarte sugestiv..

mersi
Skip ads

  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am fost acuma la un mecanit si mi a citit compresia la cilindri
nr 1 0,1
nr 2 0.1
nr 3 3.6
nr 4 0.1

daca pun ceva aditiv oare dispare sunetu?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
esti sigur ca a citit corect?
La compresie de 3.6 bari nici un motor nu o sa porneasca, dapai sa mai si functioneze corect.

Daca bataia se aude la decelerare si uneori suna a bile care se lovesc, cel mai probabil ai bataie de cuzineti (Asa am avut eu si s-a sfarsit prin arborele din garaj: https://www.clubopel.com/alb....php?pic_id=12841 ) Smile
  • Calin

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Aditivul nu cred ca va face sa dispara sunetul. Inainte sa schimbi uleiul pune in motor o solutie de curatat (mecanicul tre sa stie) si lasa sa mearga la relanti 5-6 minute. E 20-30 de lei si curata toate depunerile (apoi le dai afara cu uleiul uzat).
Un prieten de al meu (VW Golf) avea batai si pana la urma s-a topit un cuzinet (si intepenit motoru) din cauza ca un banal orificu de ungere era astupat de jeg.
Grija mare !
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri.......masina porneste bine si merge bine, dar nu cred ca sunt suficient de norocos sa fie ceva tacheti de vina Sad .......am bagat o gramada de bani in masina de cadn am luat-o, am schimbat tot ce batea sau era zgariat sau arata urat(interior-exterior)....i am pus si dotari originale care nu le avea din fabrica si acum am probleme cu motorul...as vinde-o dar in cati bani imi sta masina chiar nu mi se renteaza in stadiu asta
Skip ads

  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
banuiesc ca ceva tachet sat tachetii de la cilindru 3 nu se incarca bine cu ulei.....deoarece dupa ce am mai completat ceva ulei(era la limita de maxim), am pus peste maxim un pic, nu se mai aude asa puternic......
  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
verdict :cuzinet intors pe vibrochen...
  • aurel01

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
apropo de bataie, salut, sunt nou pe aici si nu stiu exact unde sa ma adresez. am o vectra dissel de 2000 si la plecarea de pe loc imi trepideaza un pic masina, nu mult doar putin si mai ales cand plec din panta Very Happy vad ca voi va mai pricepeti, ce ar putea fi oare?
  • valentincriss

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua Camarazi!
Ceea ce va voi scrie, sunt relatate din ceea ce am patit pe pielea mea si sper sa foloseasca altor necajiti care o patesc ca mine!
Inainte de Craciun am venit de la Bucuresti, cu muzica in masina, caldura etc., fara sa mai ascult ce si cum la motor si ii dadeam nitel pe coaja 120-160km/ora! ajuns la garaj sa o parchez, am oprit muzica si am observat (auditiv) ca in mom in care treceam de 2000 de ture se auzea o bataie la motor ca si la masinilea alea vechi la care se aude pompa de injectie f. tare, ca si cum dadea cineva cu un ciocanel! Imi zic eu atunci, mai sa fie ce tare se aude pompa asta de injectie la mine, cred ca o fi de la garaje care ecraneaza zgomotul si am lasat-o balta! Soarta isi spune cuvantul si la vreo 2 zile ma duc la niste mecanici in service sa pun cauciucurile de iarna si cand sa ies......i-am dat peste 2000 ture! Baietii au sarit ca arsi, sefule stai ca nu e a buna, se uita, se uita si concluzia finala.......arborele! Bai, sunteti nebuni, abia am luat masina, am vreo 7mii cu ea, am pus-o la trei testere, dintre care unul din ala cu smenari de smenari(scuzati va rog limbajul), si nu a aparut nimic, 127mii km, masina din 2004, ce e drept modificata in draci, tunata, tot ce vrei la ea! Nu ma las convis, ma mai duc la doua expertize, acelasi raspuns, zic asta e, am incasat-o ma duc spre primul service si pe la jumatea drumului scart si am ramas pe dreapta.......! acum, dupa ce v-am plictisit nitel sa intram in miezul problemei si anume invatamintele ce le-am tras eu:
1. indiferent cine vine la voi sau va duceti voi la el ca va ia mai ieftin ca nu stiu ce, ca nu stiu cum.....nu acceptati fratilor, cand dati banul sa va dea si facturica si garantia ca eu nu am facut asa si chiar acum dupa 3 luni ma duc iar la servis ca nu ii dau de cap
2. motoarele de 2000 astra g sunt mono bloc, daca s-a rupt arborele, il schimbati cu totul ca e mai ieftin, am citit pe aici ca rectificati arborele ,ca puneti nu stiu ce...., fratilor nu e dacie, un vibrochen SH e pe la 10bastoane sau daca ai ajuns cu rectificari la el, mai bine iti iei alta masina, la asta poti sa ii dai foc, basca cuzineti, etc, va costa mai mult decat unul sh! Eu l-am adus pe al meu din Franta de pe asigurari si mi s-a cerut 600euro, normal unul il gasiti pe la 4-500euro, dar daca nu va pune la indemana acte de provenienta etc, nu va bagati, asa ca l-am scos la 15mil pe al meu cu tot cu injectoare , pompa de apa, ulei, doar fara baie.
3. daca e si il schimbati, unde gasiti garnitura, nu mai stati pe ganduri ca e buna ca nu stiu ce, o schimbati din timp, nu cum au facut cu mine si lasa domnle ca e buna, ca merge si de trei luni scimb garnitura dupa garnitura, in functie de cum pica(primele au fost in ianuarie oregurile si garniturile de la injectoare, in februarie fasia masina cand ma dadeam la ea...ce are, ce se aude....schimba garniturile de la egr, ieri schimba garnitura de la racitorul de ulei, sa vedem ce mai urmeaza)!
4. am citi ca bujiile, ba le masurati(electronic stiu ca trebuie sa aiba intre -0.01/-0.04) ca puneti cu fisa manual sau cu firul(dupa cum va scriu cred ca va dati seama ca is trecut si prin astea) sau o puneiti direct pe baterie, fratilor, NUUUUU........! Ai scos-o si e neagra ca funigenea si nu are nici jumate sa se vada ca e lucrata, valea cu ele, si le schimbati pe toate 4, nu una-doua sau trei, si nu va aruncati la 1-2 mil bucata, e cea mai mare prostie, toate merg la fel, BOSCH(sper ca nu fac reclama dar sunt printre cele mai ieftine si bune) 500-550lei , nu ron, bucata si nu au aere!
Sunt multe de spus dar daca e si aveti intrebari, va stau la dispozitie caci nu vreau sa vad alt fraier in afara de mine care da 40mil pe reparatii si nu stie pe ce ca tot nu mere treaba! acum ma duc iarasi la servis sa verific releul de la bujii cum trebuie ca pana acum nu m-au elucidat "mecanicii"!
Va doresc o zi mult mai placuta decat a mea si sper sa invatati ceva din patania mea si sa imi scuzati unele expresii si lungimea povestii!
  • costelinio

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salutare lume,am si eu o problema la masina mea un opel vectra a am mers ieri cam 50 km si cand am ajuns acasa am auzit o tacaneala la motor,partea de sus,am oprit motorul,l am last un pic dp care l am pornit,nu se mai auzea acea bataie,am stat mai mult cu el pornit si iar a inceput sa tancane si nici motorul nu mai merge rotund cand face acel zgomot...ma poate ajuta si p mn cineva cu un sfat ceva?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@costelinio, despre ce cod de motor este vorba? In general daca se aude din partea de sus, sunetul provine fie de la tacheti fie de la injectoare si mai rar de la pistoane (bataie in bolt/fusta).

@valentincriss,
1. nu ai decat sa te duci doar la reprezentanta, ca sa ai rahatul ala de garantie. Cand o sa ai nevoie sa beneficiezi de acea garantie o sa vezi distractie. Faptul ca tu te duci la carpaci nu ii face neaparat pe restul mecanicilor din service-urile de cartier tot carpaci.
2. ce motor monobloc? daca vrei sa spui ca este fara cilindrii demontabili, da, asa este, dar poti sa schimbi doar blocul sau sa honuiesti blocul tau si pui segmenti de reparatie. Ce zici daca cu ~1500 ron il faci ca nou? (alti segmenti, alti cuzineti biela, cuzineti palier, simeringuri supape, plan chiulasa, etc). Un SH va ramane SH oricat de mult ai incerca sa-l lauzi. Te poate tine o viata sau o zi, depinde de noroc. Eu am luat bloc + pistoane + arbore + volanta (practic motorul fara pompa de ulei, chiulasa si accesorii) cu 600 RON. Apoi am mai dat 220 RON pe segmenti, ~250 RON pe cuzineti (biela, palier si axiali), 110 RON garnitura chiulasa si 350 ron schimbat simeringuri supape + plan chiulasa. practic cu 1530 ron am un motor cu 0 km. Daca nu trebuie sa inlocuiesti arborele (mie mi se infundase un orificiu de ungere si mi-a futilizat arborele pe manetonul de la pistonul 1) ramai doar cu 220 + 250 + 110 + 350 = 930 RON. 930 RON pentru un motor nou mi se pare o afacere foarte profitabila. Personal prefer sa schimb piesele astea o data la 70-80.000 km si sa nu menajez masina deloc decat sa merg la consum, sa infund motorul in draci si sa distrug si o turbina de la mers subturat.
3. Doar un carpaci sau un proprietar zgarcit nu schimba TOATE garniturile de cauciuc si simeringurile atunci cand face reparatie capitala la motor. Chiar acum am la facut un Y17DT si un BPW (2.0 PD de pe un audi). Amandurora le-am spus ca nu le garantez nimic daca nu schimba toate oringurile, toate garniturile de cupru si toate simeringurile.
4. Bujiile oricum sunt mai mult negre in timpul verii. Doar iarna ce se incing foarte tare, si asta daca ai porniri dese, deci teoria ta pica. Cea mai buna masurare o faci cu o ustensila care masoara temperatura in functie de culoarea metalului incins. De fapt masoara timpul necesar pentru a ajunge la temperatura X. Nu merg toate la fel. Tu cat ai mers cu bosch-uri? am o cunostinta ce a schimbat 3 randuri de bosch in 2 ani. Apoi a pus beru daca imi amintesc bine. Astea l-au tinut pana a dat masina.


Inca ceva. Testerul iti da erorile aparute pe partea electrica. Tu daca ai o bataie de tachet/arbore/piston/biela nu o sa-ti apara in veci pe tester. Tot mecanicul clasic o sa iti puna un diagnostic clar (dar cum am specificat si mai sus, nu toate persoanele care lucreaza in service-uri sunt mecanici. Foarte multi sunt doar carpaci)
  • dj05fmx

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1990 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ce-mi place cum spui la punctul 3!
  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
salutare opeleni!
am o Astra 1.3 CDTi din 2006 si de o luna, dupa ce se incalzeste motorul (deci si uleiul) mi se aprinde martorul ROSU de presiune ulei din bord. nu sta aprins, ci doar clipeste o fractiune de secunda, la diferite intervale de timp... cineva imi spunea ca pierde presiune pe la cuzineti / arbore cotit. o fi adevarat? am schimbat uleiul si filtrele si tot asa face! cam asa toarce:
http://www.youtube.com/watch?v=eiDN30Pqh9k
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR