- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
bugysteff
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2009 y17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
salut,din 2005 am folosit doar ulei liqui moly 10w40,dar de la 12500de km mi se aude motorul ca la diesel.Din cate m-am documentat ar trebui schimbata distributia,dar nu stiu de ce ca doar este pe lant.S-o fi intins deja lantul sau imi este uzat intinzatorul sau patinele.multumesc si va astept parerea
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
multumesc pt promptitudine,dar m-ar interesa un pret al distributiei.Am gasit o oferta pe EDS OPEL SERVICE la 565ron(include lant, patina mobila, patina glisare,patina ghidaj,intinzator,3pinioane si ceva suruburi).oare pinioanele trebuie shimbate?daca vrei sa vorbim pe telef nr meu este 0740022250.salut
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mariun nmo
- *
- 49 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Astra 2004 y17dt
- Hunedoara
mariun nmo
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
va multumesc domnule dan si va rog sa-mi spuneti cu ce solutii sa curat eventualele depuneri si va mai rog sa-mi spuneti daca este obligatorie inlocuirea celor 3 pinioane in cazul in care nu prezinta uzura.dupa inlocuirea distributiei as vrea sa ii pun ulei 5w40, dar pana acum am mers cu 10w40,ce parere aveti ?il va consuma, pentru ca 10w40 consuma 150ml/9000km
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
am luat azi un ulei castrol 5w40 si un filtru mann pt o corsa C Z10XE. surpriza..n-aveam torx decat de 40 si nu de 45... am desfacut pana la urma filtrul sa ma uit la el, si era rasucit, vai de el, unul champion, asta mann e identic cu el. mie mi se pare ca nu filtreaza astea, adica uleiul nu se duce in sus prin gaura filtrului in loc sa treaca prin filtru?
cyoby38
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- SilQ
- **
- 133 mesaje
- din 05 Mar 2010
- Agila 2001
- Cluj
SilQ
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2010
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Situatie: Corsa C din 2001, 1.2 benzina cu AC, cumparata in martie,104.000 Km. Vreau sa-i schimb distributia anul viitor, pana atunci strâng bani de piese. Curatat EGR si throttle (multumesc Dan Cuciureanu), schimbat curea, ulei, filtre, galerie evacuare.
In afara de tacanitul specific al distributiei si al valvei de purjare vapori, ceva totusi huruie in zona motorului, in pas cu motorul, as zice ca e un zgomot de rulment dar nu stiu care dintre ei: alternator, intinzator curea, pompa apa, AC? Am uitat sa-i zic mecanicului sa verifice zgomotele astea cand a schimbat cureaua, si nu prea ma dau banii afara din casa ca sa cumpar si piese care pe urma nu trebuiau schimbate. As putea verifica cumva cine imi face huruitul asta?
In continuare, citesc mai departe despre schimbarea distributiei - topicul acela de 49 de pagini, sunt pe la jumatate...
In afara de tacanitul specific al distributiei si al valvei de purjare vapori, ceva totusi huruie in zona motorului, in pas cu motorul, as zice ca e un zgomot de rulment dar nu stiu care dintre ei: alternator, intinzator curea, pompa apa, AC? Am uitat sa-i zic mecanicului sa verifice zgomotele astea cand a schimbat cureaua, si nu prea ma dau banii afara din casa ca sa cumpar si piese care pe urma nu trebuiau schimbate. As putea verifica cumva cine imi face huruitul asta?
In continuare, citesc mai departe despre schimbarea distributiei - topicul acela de 49 de pagini, sunt pe la jumatate...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Da, am AC... daca trebuie schimbat si ala dau faliment...
Si ar mai fi ceva: o portiune pe exteriorul curelei, vreo 8cm lungime, prezinta o urma de frecare, nu foarte accentuata dar se vede. M-am contorsionat de tot pe la motor, dar cureaua nu atinge cu exteriorul in nimica, doar peste rola intinzatoare trece cu exteriorul deci s-ar putea acolo sa fie ceva in neregula, presupun bine?
Daca schimb distributia la 104.000 Km, prima schimbare, cred ca ar fi bine sa schimb toate piesele, nu doar kitul cu lant, patine si intinzator. Zic bine?
Mai am ceva neclaritati cu piesele necesare, adica codul si denumirea lor exacta in ramana si engleza; deocamdata mai studiez, daca nu ma descurc o sa revin (Corsa C, Z12XE din 2001).
Si ar mai fi ceva: o portiune pe exteriorul curelei, vreo 8cm lungime, prezinta o urma de frecare, nu foarte accentuata dar se vede. M-am contorsionat de tot pe la motor, dar cureaua nu atinge cu exteriorul in nimica, doar peste rola intinzatoare trece cu exteriorul deci s-ar putea acolo sa fie ceva in neregula, presupun bine?
Daca schimb distributia la 104.000 Km, prima schimbare, cred ca ar fi bine sa schimb toate piesele, nu doar kitul cu lant, patine si intinzator. Zic bine?
Mai am ceva neclaritati cu piesele necesare, adica codul si denumirea lor exacta in ramana si engleza; deocamdata mai studiez, daca nu ma descurc o sa revin (Corsa C, Z12XE din 2001).
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Schimbat recent distributie z1.2xe Agila 2002-137.200km reali la bord. Kit distrib.=300lei; filtru ulei 20lei; filtru aer 20 lei; ulei GM 80 lei 5 litri.
Enunt: mecanicul mi-a spus ca lantul era sarit de la punct, niste chestii din distributie rupte, nu am retinut ce(role, intinzatoare, ghidaje, nu stiu) si mi-a aratat, la schimbul filtrului de ulei existenta piliturii de fier in locasul unde intra filtrul. Mi-a explicat ca este de la contactul lantului cu capacul distributiei. Dupa, motorul mergea frumos dar martorul ulei statea aprins la ralanti cand motorul era cald. Nivel bun. Am mers 300km pana am descoperit ca unul din furtunasele cate intra in partea superioara a motorului-spate/dreapta/sus, cel mai subtire, era uitat scos din gatul de bransare care era descoperit. Acum, doar la un drum mai lung, cateodata martorul presiune ulei mai palpaie la ralanti. Mai adaug faptul ca tot mecanicul mi-a spus ca a trebuit sa refaca vreo doua filete la capacul distibutiei.
Intrebari:1.Ce rol are acel furtun, uitat nemontat? (celalalt capat intra pe undeva prin spatele body-throtle)
2.Ce filete a fi putut rectifica meseriasul la capac distibutie si daca se intimpla frecvent astfel de manopere cu ocazia schimbului distributiei?
3.E posibil ca sonda de presiune ulei sa fie si ea imbacsita cu pilitura de fier si sa indice eronat, fapt ce duce la aprinderea martorului din bord?
4.E necesar un schimb al uleiului la un nr.redus de km parcursi? (de ex.5000Km?)
Enunt: mecanicul mi-a spus ca lantul era sarit de la punct, niste chestii din distributie rupte, nu am retinut ce(role, intinzatoare, ghidaje, nu stiu) si mi-a aratat, la schimbul filtrului de ulei existenta piliturii de fier in locasul unde intra filtrul. Mi-a explicat ca este de la contactul lantului cu capacul distributiei. Dupa, motorul mergea frumos dar martorul ulei statea aprins la ralanti cand motorul era cald. Nivel bun. Am mers 300km pana am descoperit ca unul din furtunasele cate intra in partea superioara a motorului-spate/dreapta/sus, cel mai subtire, era uitat scos din gatul de bransare care era descoperit. Acum, doar la un drum mai lung, cateodata martorul presiune ulei mai palpaie la ralanti. Mai adaug faptul ca tot mecanicul mi-a spus ca a trebuit sa refaca vreo doua filete la capacul distibutiei.
Intrebari:1.Ce rol are acel furtun, uitat nemontat? (celalalt capat intra pe undeva prin spatele body-throtle)
2.Ce filete a fi putut rectifica meseriasul la capac distibutie si daca se intimpla frecvent astfel de manopere cu ocazia schimbului distributiei?
3.E posibil ca sonda de presiune ulei sa fie si ea imbacsita cu pilitura de fier si sa indice eronat, fapt ce duce la aprinderea martorului din bord?
4.E necesar un schimb al uleiului la un nr.redus de km parcursi? (de ex.5000Km?)
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat