- catalinzafira
- **
- 73 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- ggavriluta
- *
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- catalinzafira
- **
- 73 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
La Z19DT nu ai nevoie de acel montaj, pana sa schimbi senzorul de presiune diferentiala, vezi sa nu ai vre-un furtunas fisurat care intra in el si sa nu-l schimbi degeaba.
Adi G
- ggavriluta
- *
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ggavriluta
- *
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
biltrid
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat. Pana la urma cred ca asta o sa fac.
Poti sa detaliezi putin? E o operatiune simpla? Ai idee cat ar costa intr-un service?
Poate sa fie si altceva?
- catalinzafira
- **
- 73 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- ggavriluta
- *
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- catalinzafira
- **
- 73 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- lcf_156
- **
- 171 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Astra 2007 z19dt
- Bucuresti
lcf_156
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ggavriluta
- *
- 48 mesaje
- din 01 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
ggavriluta
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,938 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,938
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- lcf_156
- **
- 171 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Astra 2007 z19dt
- Bucuresti
lcf_156
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
armypal
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2009
- Mesaj Privat
Concret, masina din semnatura are vreo 73 k si pana acum singurele probleme au fost legate de masina cu cheita pe care nu le-a rezolvat nimeni, nici macar specialistii de la Erebus Gara 😃.
Saptamana trecuta, la coborarea de pe Rarau s-a aprins prima data senzorul de noxe din bord. Ma prinsese o ploaie zdravana acolo si cum mecanicul pe care l-am sunat mi-a zis ca nu i-o fi convenit ceva masinii am lasat-o asa, mai ales ca miercurea trecuta la plecarea spre Bucuresti nu s-a mai aprins. Am ajuns la Bucuresti, am alimentat la un OMV pe centura dinspre Voluntari si vineri am plecat spre Grecia.
Surpriza neplacuta a fost ca in apropiere de Sofia (BG) s-a aprins din nou si nu s-a mai stins, indiferent de regimul de turatie. Am incercat mai multe zeci de km sa o tin pe la 3500 rot/min dar in afara de incalzirea apei si un consum crescut nu am vazut nici o diferenta. Fiind la drum intins nu am sesizat nici o problema legata de putere sau limitarea turatiei, masina comportandu-se normal. Singura problema este ca pilotul automat s-a decuplat la un moment dat cand o tineam in treapta 3 pe la 3300 rot/min.
Deci, acum sunt pe langa Salonic si intrebarea este pot circula asa pana la intoarcerea in tara sau sa incerc sa o pun la un tester pe aici sa vad exact ce are. Am incercat metoda pseudo-agrafa dar nu afiseaza nimic, desi la un moment dat cineva de la Erebus am vazut ca a citit niste erori dar nu stiu cum a facut. Masina nu pare sa aiba DPF dupa aspectul tobei finale pe care am verificat-o de dimineata dupa instructiunile de pe forum, dar atasez pt orice eventualitate VIN-ul masinii poate cineva ma poate lamuri - W0L0ZCF6981091376.
Atasez foto cu bordul, motorul pornit.
A doua est cu contactul pus. Masina cu cheita ar fi, dupa spusele mecanicului la care am facut distributia si revizia luna trecuta, de la o bujie arsa, dar ramasese sa le schimbam dupa ce se mai ducea vreuna.
Multumesc anticipat pentru orice sugestie.

