Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut.dar ce are senzorul diferential pdf?de ce trebuie sa l schimbi?
Skip ads

  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am fost la tester si spune ca e decalibrat, ceea ce inseamna ca da informatii eronate care ar putea duce la deteriorarea turbinei etc., cu alte cuvinte mari probleme.
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
dar nu stii ce cod de eroare iti da?
  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ggavriluta a scris:Salutare.Revin si eu cu o intrebare.Pornirea greoaie.Cred ca trebuie sa instalez acel montaj electronic care sa tina bujiile 20/30 sec.Stie cineva ce e cu acel senzor de presiune diferentiala la filtrul de particule? Si cam cat costa?


Salutare!
La Z19DT nu ai nevoie de acel montaj, pana sa schimbi senzorul de presiune diferentiala, vezi sa nu ai vre-un furtunas fisurat care intra in el si sa nu-l schimbi degeaba.

Adi G
Skip ads

  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
multumesc.O sa incerc si asta.
  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mai astept si alte sugestii.Multumesc
  • biltrid

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2012

  • Mesaj Privat
catalinzafira a scris:salut.ai probleme cu valva egr.da jos valva si curato.daca tot umbli acolo da jos si clapeta de acceleratie.

Multumesc pentru sfat. Pana la urma cred ca asta o sa fac.
Poti sa detaliezi putin? E o operatiune simpla? Ai idee cat ar costa intr-un service?
Poate sa fie si altceva?
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut.pentru mine este simpla.nu stiu cat ar costa.da o cautare pe forum si vezi cum se face.
Skip ads

  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Cred ca pornirea greoaie era din cauza motorinei.Am pus de la Mol si vad ca acum porneste mai bine.Problema e acuma alta.Am facut de Paste un drum mai lung,a intrat dpf in regenerare si s-a aprins martorul masina cu cheia, care nu se mai stinge. Ce credeti ca ar putea fi?
  • catalinzafira

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2011

  • Mesaj Privat
salut.depinde.trebuie sa o pui pe tester sa vezi ce cod da.
  • lcf_156

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Daca s-a facut regeneararea si s-a stins martorul din bord este ok. Asa am patit si eu la Z19DT in iarna. Din cauza ca faceam doar drumuri scurte in oras nu putea sa faca regeneararea. S-a aprins martorul de noxe(acel motoras) si am iesit cu ea pe DN1 la o plimbare. A inceput imediat regeneararea si s-a stins si martorul de noxe a doua zi. De atunci nu am mai avut nici-o problema. Oricum si eu te sfatuiesc sa cureti EGR si clapeta de acceleratie. Eu am facut o diagnoza de control acum 1 luna si EGR figura pe tester imbacsit(fara sa mi se aprinda vre-un martor sau sa merga prost masina). Am curatat EGR si clapeta. Intradevar erau foarte multeri depuneri pe EGR. Costul curatarii ambelor componente a fost de 200Ron.
  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Astazi am fost la diagnoza si mi-a dat un cod P1900.Zicea ceva de dozare carburant, dar mecanicul mi-a spus ca problema e din cauza carburantului foarte prost pe care l-am pus de la un petrom din Medgidia si ca nici pdf-ul nu s-a regenerat complet.Acum mai e si acel senzor de presiune diferentiala pe pdf care la testare da o valoare de -1 pe tester. Voi ce parere aveti?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
lcf_156 a scris:Daca s-a facut regeneararea si s-a stins martorul din bord este ok. Asa am patit si eu la Z19DT in iarna. Din cauza ca faceam doar drumuri scurte in oras nu putea sa faca regeneararea. S-a aprins martorul de noxe(acel motoras) si am iesit cu ea pe DN1 la o plimbare. A inceput imediat regeneararea si s-a stins si martorul de noxe a doua zi. De atunci nu am mai avut nici-o problema. Oricum si eu te sfatuiesc sa cureti EGR si clapeta de acceleratie. Eu am facut o diagnoza de control acum 1 luna si EGR figura pe tester imbacsit(fara sa mi se aprinda vre-un martor sau sa merga prost masina). Am curatat EGR si clapeta. Intradevar erau foarte multeri depuneri pe EGR. Costul curatarii ambelor componente a fost de 200Ron.
Nu era mai bine daca economiseai banii si o0 faceai singur? Si eu am fost si mi-a curatat cineva si am dat banii degeaba,am desfacut eu si am facut treaba ca pentru mine Evil or Very Mad
  • lcf_156

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cu siguranta ar fi fost mai bine din punct de vedere financiar daca as fi facut eu operatia, dar am preferat sa nu-mi prind urechile pe acolo. In orice caz pot sa spun ca operatia s-a facut ca la carte. Am curatat EGR si clapeta la EDS de care sunt foarte multumit si baietii au curatat foarte meticulos si au lucrat ireprosabil. Data viitoare cand se va mai infunda o s-o resoftez fara EGR.
  • armypal

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Scuze daca nu am postat unde trebuie dar dupa cateva zeci de pagine pe acest forum si pe cel cu check engine nu am reusit sa ma prind asupra problemei mele.
Concret, masina din semnatura are vreo 73 k si pana acum singurele probleme au fost legate de masina cu cheita pe care nu le-a rezolvat nimeni, nici macar specialistii de la Erebus Gara Very Happy.
Saptamana trecuta, la coborarea de pe Rarau s-a aprins prima data senzorul de noxe din bord. Ma prinsese o ploaie zdravana acolo si cum mecanicul pe care l-am sunat mi-a zis ca nu i-o fi convenit ceva masinii am lasat-o asa, mai ales ca miercurea trecuta la plecarea spre Bucuresti nu s-a mai aprins. Am ajuns la Bucuresti, am alimentat la un OMV pe centura dinspre Voluntari si vineri am plecat spre Grecia.
Surpriza neplacuta a fost ca in apropiere de Sofia (BG) s-a aprins din nou si nu s-a mai stins, indiferent de regimul de turatie. Am incercat mai multe zeci de km sa o tin pe la 3500 rot/min dar in afara de incalzirea apei si un consum crescut nu am vazut nici o diferenta. Fiind la drum intins nu am sesizat nici o problema legata de putere sau limitarea turatiei, masina comportandu-se normal. Singura problema este ca pilotul automat s-a decuplat la un moment dat cand o tineam in treapta 3 pe la 3300 rot/min.
Deci, acum sunt pe langa Salonic si intrebarea este pot circula asa pana la intoarcerea in tara sau sa incerc sa o pun la un tester pe aici sa vad exact ce are. Am incercat metoda pseudo-agrafa dar nu afiseaza nimic, desi la un moment dat cineva de la Erebus am vazut ca a citit niste erori dar nu stiu cum a facut. Masina nu pare sa aiba DPF dupa aspectul tobei finale pe care am verificat-o de dimineata dupa instructiunile de pe forum, dar atasez pt orice eventualitate VIN-ul masinii poate cineva ma poate lamuri - W0L0ZCF6981091376.
Atasez foto cu bordul, motorul pornit.
A doua est cu contactul pus. Masina cu cheita ar fi, dupa spusele mecanicului la care am facut distributia si revizia luna trecuta, de la o bujie arsa, dar ramasese sa le schimbam dupa ce se mai ducea vreuna.
Multumesc anticipat pentru orice sugestie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR