Salut! Pe 28 august am urmarit pe youtube clipul
Fuel injector cleaning si am luat decizia sa-mi curat injectoarele, urmand instructiunile din clip, avand in vedere ca se auzea de cand am cumparat masina un zgomot in acea zona, ca un ciocanit fin. Taicamiu imi spusese ca as avea ceva probleme la injectoare si asta iarna le-am tinut in decarbosolv, dupa care le-am suflat cu compresorul, insa nici o schimbare. Asa ca am urmat instructiunile din clipul de pe youtube, astfel am cumparat un spray pentru contacte G20, un contact fara retinere (ar fi fost mai bun unul cu retinere, fiindca m-am ocupat singur de aceasta operatiune), clesti pentru bornele bateriei, 1m cablu litat si o seringa de 5ml. Din pacate injectorul nu intra in seringa de 5ml asa ca am scos oringurile injectoarelor, am incalzit seringa la flacara de la aragaz si am bagat capul injectorul in ea pentru ai face spatiu. Pornirea si turarea motorului nu s-au rezolvat, dar nu se mai aude acel zgomot ca un ciocanel, iar motorul este mult mai silentios si se simte un cuplu mult mai bun, atat timp cat motorul este rece. Ii multumesc inca odata lui daniel30 pentru sfatul cu canistra de carbuni si am citit
acesta discutie care sper sa desluseasca enigma ce ne urmareste pe multi dintre utilizatorii de opelasuri, dar ma voi ocupa in zilele ce urmeaza de ea. Va voi tine la curent cu ce voi mai face in continuare si de rezultate! Bafta si DRUM BUN!