- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,109 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,109
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,980 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,980
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,356 mesaje
- din 06 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,356
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2010
- Mesaj Privat
Mie daca mi se arde un bec pe drum, trebuie sa dau 2 milioane. Mai pui si ca stai pe dreapta sa-l schimbi. Asta in cazul in care gasesc sa-l cumpar.
- Kissdragos
- **
- 285 mesaje
- din 30 Aug 2012
- Insignia 2010 A20DTC
- Giurgiu
Kissdragos
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,410 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,410
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
daca nu mergi cu 3 luni jumate inainte, nu are nici o valoare
Am si eu o intrebare, de ce trebuie sa mergi la ITP ca sa vezi ca ai o problema cu masina, de genul bec ars/bucsa dusa/frane terminate? Vezi, de asta apar atatia romani la stiri ca au facut accident, pentru ca sunt multi care cred, asa, ca tine, ca o verificare la aproximativ doi ani e suficienta. Pentru unii e greu de inteles ca intretinerea masinii e o activitate continua. Pe cati oameni ati vazut, seara, cand ajung acasa, inainte de a intra in bloc sa dea o roata masinii, sa ii faca o inspectie vizuala? Lasa, nu e nevoie, daca are eva bube aflu cand ii fac ITP-ul.
Hai sa va zic o treaba, eu ITP-ul il fac pentru ca ma obliga legea. Insa masina o intretin in buna stare nu de teama ITP-ului sau a ARR-ului (sau cum naiba ii cheama acuma, ca parca au mutat astia controlul tehnic al autovehiculelor in trafic la alta societate de la inceputul anului) ci pentru ca eu am nevoie de masina. Eu nu-mi permit sa merg de la Cluj la Brasov cu maxim 70 la ora, pentru ca mi-s franele terminate, sau anvelopele varza. Si nici nu am timp vinerea, la 6, sa caut mester sa imi schimb placutele, pentru ca a inceput sa fluiere limitatorul. Asa ca va rog sa imi dati voie sa nu ma simt impresionat de aia care se lauda ca ei fac ITP-ul la un an jumate....
- ahappyuser
- *******
- 6,778 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,778
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cine are simt tehnic isi va da seama destul de repede ca ceva nu este in regula la masina, se va documenta si va gasi o rezolvare.
Cei care sunt atehnici, cred ca e indicat sa mai treaca macar anual pe la un service. Cu 2 saptamani inainte de ITP am fost cu masinile mele la o verificare prealabila exact acolo unde fac si ITP-ul tocmai ca sa remediez problemele de care nu-mi dau seama (jocuri articulatie, noxe, etc) si apoi am luat ITP-ul din prima.
Daca ti se arde un bec pe noapte, cred ca orice sofer isi va da seama ca nu mai are suficienta lumina pe fata si daca nu stie ce sa faca exista telefoane si prieteni care pot ajuta cu un sfat. Cand mi-am luat Vectra din Austria, am vazut ca am un bec pe faza scurta ars si in primul PECO am oprit si am luat becul. Am dat pe el 16EUR, pentru un H7 banal... de 55W.
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
daca nu mergi cu 3 luni jumate inainte, nu are nici o valoare
Am si eu o intrebare, de ce trebuie sa mergi la ITP ca sa vezi ca ai o problema cu masina, de genul bec ars/bucsa dusa/frane terminate? Vezi, de asta apar atatia romani la stiri ca au facut accident, pentru ca sunt multi care cred, asa, ca tine, ca o verificare la aproximativ doi ani e suficienta. Pentru unii e greu de inteles ca intretinerea masinii e o activitate continua. Pe cati oameni ati vazut, seara, cand ajung acasa, inainte de a intra in bloc sa dea o roata masinii, sa ii faca o inspectie vizuala? Lasa, nu e nevoie, daca are eva bube aflu cand ii fac ITP-ul.
Hai sa va zic o treaba, eu ITP-ul il fac pentru ca ma obliga legea. Insa masina o intretin in buna stare nu de teama ITP-ului sau a ARR-ului (sau cum naiba ii cheama acuma, ca parca au mutat astia controlul tehnic al autovehiculelor in trafic la alta societate de la inceputul anului) ci pentru ca eu am nevoie de masina. Eu nu-mi permit sa merg de la Cluj la Brasov cu maxim 70 la ora, pentru ca mi-s franele terminate, sau anvelopele varza. Si nici nu am timp vinerea, la 6, sa caut mester sa imi schimb placutele, pentru ca a inceput sa fluiere limitatorul. Asa ca va rog sa imi dati voie sa nu ma simt impresionat de aia care se lauda ca ei fac ITP-ul la un an jumate....
! era o chestie de siguranta ce am scris eu! sa stii ca merg zilnic ,adica in fiecare zi cam aproximativ 140 de km, berceni,bucuresti, gara in ploiesti! zilnic! de fiecare data cand stiu ca urmeaza sa fac un drum de peste 500 de km ,dus, inainte imi duc masina la un prieten care are service cu statie itp ca sa imi verific masina daca imi da siguranta unui drum fara probleme! bineinteles ca fac asta pentru a depista eventuale probleme care pot apare pe drum! daca tot e moca ,asta e! numai daca se descopera ceva e bai! in rest ,la drum,nu am avut niciodata probleme tehnice! sau de alta natura! doamne fereste! conduc cu viteza la limita legalitatii. nici nu e nevoie de exces ca nu ma asteapata miss univers sa o dau cu cracii in sus!
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
Cine are simt tehnic isi va da seama destul de repede ca ceva nu este in regula la masina, se va documenta si va gasi o rezolvare.
Cei care sunt atehnici, cred ca e indicat sa mai treaca macar anual pe la un service. Cu 2 saptamani inainte de ITP am fost cu masinile mele la o verificare prealabila exact acolo unde fac si ITP-ul tocmai ca sa remediez problemele de care nu-mi dau seama (jocuri articulatie, noxe, etc) si apoi am luat ITP-ul din prima.
Daca ti se arde un bec pe noapte, cred ca orice sofer isi va da seama ca nu mai are suficienta lumina pe fata si daca nu stie ce sa faca exista telefoane si prieteni care pot ajuta cu un sfat. Cand mi-am luat Vectra din Austria, am vazut ca am un bec pe faza scurta ars si in primul PECO am oprit si am luat becul. Am dat pe el 16EUR, pentru un H7 banal... de 55W.
foarte corect! insa vezi tu prietene,noi astia care santem satui de asa zisi profesionisti ai volanului care se dau mari soferi si defapt ei au masinile lovite pe toate partile ,santem luati in ras ca santem meticulosi si ca respectam legea! ca aia care sufera de ei ca numai prostii poarta centura si cand ii opreste politia pentru centura stii ce zic nu?: sefu,m-am grabit sefu!deobicei o pun dar acu ma grabii rau si uitai!
penibili! cand e de amenda nu mai sant smecheri! devin slugoi!