Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • rellu_d

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Urcam de la Ranca pe Trans-alpina si deodata a inceput turbina sa urle ca o sirena de ambulanta si a scazut puterea motorului cu cel ptin 50-60%.
Nu da nici o eroare pe OPCOM, presiunea in admisie nu se modifica la accelerare. Motorul cu greu mai ajunge la 2200 ture si nu mai are demaraj aproape deloc.
Rugaminte -A mai patit cineva asa ceva ?
Stie cineva ce ar putea sa fie ?
Pana acum nu am gasit nici o postare cu ceva asemanator.
Skip ads

  • alexmarius56

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Stiu ca suna stupid, insa ai mers cumva cu AC-ul pornit? Si eu m-am sperit ca nu trage masina tot pe Transalpina, insa apoi mi-am dat seama ca mergeam cu AC-ul pornit. L-am oprit si apoi a mers lejer si fara probleme.
  • rellu_d

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da . La mine clima este pornita tot timpul pe perioada caniculara dar zgomotul turbinei este permanent si deasemenea lipsa de putere. Cineva m-a pus sa verific electrovalva de comanda.
O sa fac asta maine si o sa postez ce am gasit.

PS. La motorul asta nu prea se simte cand e clima ponita si cand nu e.
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Tu spui ca ajunge la 2200RPM, cu greu, dar ai si trecut de pragul asta?Ai apasat pedala gen, sa te duci pana pe la aprox. 4000RPM sa vezi ce se intampla?
Poate ai vreo fisura pe undeva la vreo conducta de aer ce are legatura cu turbina, probabil si cu admisia, dar la cea din urma iti apare de obicei martorul motor pe bord.La fel de bine ar putea fi si din cauza combustibilului prost, pompa de injectie sa-ti limiteze cantitatea de motorina astfel incat tu rulezi actualmente in regim de avarie, adica pana in 2200RPM. (asa ceva am patit la Astra G 2.0DTI si tot la fel, OP-COMul nu citea nici-o eroare si nu aveam nici-un martor aprins pe bord)
Ar fi ok daca ne-ai putea oferi mai multe detalii, nu prea as vrea sa ma pronunt prematur, dar n-am mai auzit de o asemenea problema la motorul asta.
Skip ads

  • rellu_d

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Motorul urca si mai sus dar foarte greu( si asta in trepte inferioare 1 2 )dar devine insupotabil suieratul turbinei.
Pe trans-alpina se dadeau ceilalti la o parte crezand ca e vreo ambulanta sau politia. Circuitul de aer pe alimentare este etans. Este un racord flexibil intre filtru si intrarea in turbina, l-am scos si am obturat intrarea in turbina si se turtesc (se sug )furtunele de la intrare si iesire intercooler si motorul tinde sa se opreasca. Deasemenea am obturat evacuarea si nu pot tine mana pe toba la iesire mai mult de cateva secunde.
Combustibilul este acelasi(OMV), am facut plinul la plecare iar simtomul a aparut dupa cca 250 Km. DFP-ul sia facut regenerare pe drum. Acum am aprox 50 % incarcare.Daca apare apa in filtru de motorina masina semnalizeaza asta , dar acum nu zice nimic.
  • rellu_d

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat electrovalva de comanda si este ok. Am scos furtunele din ea si le-am cuplat pe direct. In mod normal ar fi trebuit sa mearga turbo la orice turatie a motorului , dar nici un rezultat. La turbina nu se poate ajunge decat daca se demonteaza toata partea fata( bara, masca, radiatoare) si nu am chef de asta. Saptamana viitoare merg cu ea la reprezentanta. O sa va spun dupa, ce a fost.
  • rellu_d

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Azi am reolvat problema. Am fost la reprezentanta si am dat turbina jos. Prima constatare: joc radial al axului si turbina de pe partea de compresor atingea usor de peretele lateral. Am luat-o si am plecat cu ea la o firma din Bucuresti(nu stiu daca am voie sa spun care). Acolo dupa demontare am gasit platoul de la geometria variabila blocat si o placuta rupta de la jumatate. Mi-au schimbat baietii tot interiorul (ax, lagar ,turbine, platou geometrie), mi-au dat certificat de garantie 1 an, buletin de echilibrare si calibrare. Pretul,... pentru mine acceptabil 1150 ron.am revenit la Pitesti ,s-a montat turbina si merge perfect.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Cam cati Km are masina ta in bord ? dar in ECU motor ?

CristianTM.
  • rellu_d

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Masina a fost adusa din Belgia anul trecut in ianuarie. Acum are la bord aprox. 174900 si in ECU aprox 175800- diferenta cam de 1000 Km.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR