- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Gigica 68
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2012
- Mesaj Privat
la reprezentanta iesi mult in pierdere. am schimbat distributia la masina mea insignia 2.0 cdti 118 kw, 160 cp, saptamana trecuta la 150000 km, am sunat la reprezentanta si mi-au spus ca costa 2500 ron asa ca am facut-o la mine la giurgiu cu 800 ron. 570 ron kitul distributie 200 ron manopera si 30 ron tips. am castigat: 1700 ron
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Pentru cei interesati de remapare si cresterea puterii vreau sa va anunt ca in sfarsit sunt multumit. Mi-am remapat Insignia de la 130CP CDTI la 190CP!
Evident cu ajutorul EDS si maiandrei
Eu am mai trecut printr-un experiment de acest gen cu cei de la Superchips dar in final am renuntat si mi-am repus softul original deoarece imi dadea peste cap DPF-ul. Nu era rau castigul de putere la Superchips dar pe dyno era mult sub cat comercializau ei pe site adica in loc de 185CP aveam 163CP, am fost relativ multumit chiar incantat de raspunsul masinii dar din pacate era inutilizabil deoarece imi intra masina in limp-mode din cauza DPF-ului.
De vreo saptamana mi-am remapat-o in sfarsit dupa cum spuneam la EDS! Pana acum nu am avut eroare la DPF desi o regenerare tocmai s-a facut, nici nu prea ma mai tem de acest aspect tinand cont ca e facut de EDS. Am sa incerc sa fiu cat mai succint sa nu ma ia valul prea tare si sa va spun pe scurt imbunatatirile reale sesizate de mine:
1. Se simte imediat ca esti in alta masina
2. S-a intins foarte mult plaja de turatie la care masina inca trage, daca cu soft original se plafona undeva de 3500 acum e undeva pe la 4300 as zice si 4500!
3. In treapta a doua de viteaza cand calci blana acceleratia puterea debordata e uimitoare pana aproape 4500 rpm, in Bucuresti practic nu am putut testa viteza a 3-a pana la 4500 rpm, e prea periculos deoarece ajunge spre 140 km/h
4. Consumul inca nu l-am testat deoarece in sunt in teste de forja!
5. Ma asteptam ca sa fie identica situatia precum a fost cu Superchips, adica viteza maxima sa fie aceeasi, adica 205 si cu greu pana la 210 km/h dar m-am inselat intr-un mod placut, acum cu viteza a 5-a o duc in 215km/h si cu a 6-a ghici...? ..240 km/h wow asta imi place foarte mult! Dar va anunt ca dupa 220 consuma ca la balamuc.
6. Trebuie obligatoriu ca la depasirile cu a 2-a din scurt si cu schimbare de directie sa stau cu ambele maini pe volan, doar cu o mana era sa ies de pe sosea odata, asa ca m-am adaptat noii situatii.
Nici nu ma mai intereseaza sa fac dyno, sigur castigul e foarte mare si deja e alta masina legat de putere si siguranta in depasiri. Eu am mers si cu un Insignia benzina turbo 180CP si stiu cam cu ce sa compar, e ceva mai violenta ca benzinarul, deci pentru mine e clar. Sper foarte mult sa nu mai intampin probleme cu DPF-ul ca innebunesc, il scot si tot nu mai renunt le remap.
E foarte bine etajata puterea acum pe fiecare treapta de viteza pana spre 4300 rpm, se ajunge extrem de repede la 200 pe autostrada, deci nu iti ia prea mult timp sa observi diferenta. Treapta 1-a nu impresioneaza dar nici nu trebuie din punctul meu de vedere, ea trebuie folosita doar pentru pornirea de pe loc si nu pentru liniute, bine nu inseamna ca nu a fost si ea imbunatatita dar se simte destul de mult ca are limitari de cuplu mai accentuate, lucru bun pentru siguranta cutiei de viteze!
Per total acest remap e de nota zece cu felicitari! O sa mai revin cu detalii in caz ca mai apar.
Evident cu ajutorul EDS si maiandrei
Eu am mai trecut printr-un experiment de acest gen cu cei de la Superchips dar in final am renuntat si mi-am repus softul original deoarece imi dadea peste cap DPF-ul. Nu era rau castigul de putere la Superchips dar pe dyno era mult sub cat comercializau ei pe site adica in loc de 185CP aveam 163CP, am fost relativ multumit chiar incantat de raspunsul masinii dar din pacate era inutilizabil deoarece imi intra masina in limp-mode din cauza DPF-ului.
De vreo saptamana mi-am remapat-o in sfarsit dupa cum spuneam la EDS! Pana acum nu am avut eroare la DPF desi o regenerare tocmai s-a facut, nici nu prea ma mai tem de acest aspect tinand cont ca e facut de EDS. Am sa incerc sa fiu cat mai succint sa nu ma ia valul prea tare si sa va spun pe scurt imbunatatirile reale sesizate de mine:
1. Se simte imediat ca esti in alta masina
2. S-a intins foarte mult plaja de turatie la care masina inca trage, daca cu soft original se plafona undeva de 3500 acum e undeva pe la 4300 as zice si 4500!
3. In treapta a doua de viteaza cand calci blana acceleratia puterea debordata e uimitoare pana aproape 4500 rpm, in Bucuresti practic nu am putut testa viteza a 3-a pana la 4500 rpm, e prea periculos deoarece ajunge spre 140 km/h
4. Consumul inca nu l-am testat deoarece in sunt in teste de forja!
5. Ma asteptam ca sa fie identica situatia precum a fost cu Superchips, adica viteza maxima sa fie aceeasi, adica 205 si cu greu pana la 210 km/h dar m-am inselat intr-un mod placut, acum cu viteza a 5-a o duc in 215km/h si cu a 6-a ghici...? ..240 km/h wow asta imi place foarte mult! Dar va anunt ca dupa 220 consuma ca la balamuc.
6. Trebuie obligatoriu ca la depasirile cu a 2-a din scurt si cu schimbare de directie sa stau cu ambele maini pe volan, doar cu o mana era sa ies de pe sosea odata, asa ca m-am adaptat noii situatii.
Nici nu ma mai intereseaza sa fac dyno, sigur castigul e foarte mare si deja e alta masina legat de putere si siguranta in depasiri. Eu am mers si cu un Insignia benzina turbo 180CP si stiu cam cu ce sa compar, e ceva mai violenta ca benzinarul, deci pentru mine e clar. Sper foarte mult sa nu mai intampin probleme cu DPF-ul ca innebunesc, il scot si tot nu mai renunt le remap.
E foarte bine etajata puterea acum pe fiecare treapta de viteza pana spre 4300 rpm, se ajunge extrem de repede la 200 pe autostrada, deci nu iti ia prea mult timp sa observi diferenta. Treapta 1-a nu impresioneaza dar nici nu trebuie din punctul meu de vedere, ea trebuie folosita doar pentru pornirea de pe loc si nu pentru liniute, bine nu inseamna ca nu a fost si ea imbunatatita dar se simte destul de mult ca are limitari de cuplu mai accentuate, lucru bun pentru siguranta cutiei de viteze!
Per total acest remap e de nota zece cu felicitari! O sa mai revin cu detalii in caz ca mai apar.
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Multumim de impresii, sa il folosesti cu placere Drive safe ! Si pe mine ma bate gandul la Astra, cu acelasi motor, deci review-ul tau mi se pare f util. Ai idee la ce cuplu a ajuns motorul? Din cate stiam, cutia suporta 400NM si are un maxim de siguranta de vreo 440NM, citisem undeva mai demult pe net, dar nu bag mana in foc de veridicitatea informatiei.
Mai este limitata puterea si in tr. a doua?
Mai este limitata puterea si in tr. a doua?
- Eddie
- ***
- 509 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
@giulestina
sunt de acord cu toate punctele,mai ales cu punctul 6,unde rupe aderenta de zici ca esti pe gheata.
Eu am atins numai 218 km/h,poate eram la deal,o sa mai o testez.Am ajuns cu a patra la 160 km/h fara sa-mi dau seama.Merge foarte bine pana la 200 km/h ,dupa care creste mai greu viteza,la consumul instantaneu chiar n-am avut timp sa ma mai uit !
La rpm m-ai lasat in urma,nu pot fi atat de exact....totusi,ca si inainte de remapare,la 190 km/h aveam tot 3000 rpm,la 205 tot vreo 3200 sau 3250 si mai sus Marius stie,el a citit in mers pe laptop....eu nu ma pricep mai mult,asa cum ai spus si tu !
sunt de acord cu toate punctele,mai ales cu punctul 6,unde rupe aderenta de zici ca esti pe gheata.
Eu am atins numai 218 km/h,poate eram la deal,o sa mai o testez.Am ajuns cu a patra la 160 km/h fara sa-mi dau seama.Merge foarte bine pana la 200 km/h ,dupa care creste mai greu viteza,la consumul instantaneu chiar n-am avut timp sa ma mai uit !
La rpm m-ai lasat in urma,nu pot fi atat de exact....totusi,ca si inainte de remapare,la 190 km/h aveam tot 3000 rpm,la 205 tot vreo 3200 sau 3250 si mai sus Marius stie,el a citit in mers pe laptop....eu nu ma pricep mai mult,asa cum ai spus si tu !
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Cuplul am inteles ca este 400NM dupa remap. Eu consider ca pentru cutia asta e de ajuns sincer mai mult nu cred ca e safe. Din cate am inteles cutia de pe motorul A20DTJ nu e indicat sa depaseasca 400NM, doar A20DTH merge fortata in 450NM...
Doar in prima treapta de viteza se simte putin limitarea de cuplu, putere...in restul de trepte se revarsa puterea fara jena. Oricum din punctul meu de vedere e normal sa protejezi treapta 1-a de viteza, atunci e uzura cea mai mare in ambreaj in momentul cand se invinge greutatea masinii si se pune masina in miscare...
Doar in prima treapta de viteza se simte putin limitarea de cuplu, putere...in restul de trepte se revarsa puterea fara jena. Oricum din punctul meu de vedere e normal sa protejezi treapta 1-a de viteza, atunci e uzura cea mai mare in ambreaj in momentul cand se invinge greutatea masinii si se pune masina in miscare...
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Eddie
- ***
- 509 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 509
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Eddie se pare ca sunt diferente intre modelele de 130CP model A20DTJ si mai noul 130CP A20DT. Cel mai probabil din software apar aceste diferente, dar nu bag mana in foc ca nu mai e si altceva. Auzisem un zvon ca A20DT e putin mai slabut ca DTJ-ul tocmai din motive de marketing, prea erau identic A20DTJ cu varianta mai de sus de 160CP A20DTH. Cine cunoaste diferentele mai in amanunt ii rog sa ne ajute cu info, eu as avea documentatie dar din cauza serviciului nu mai am timp deloc sa studiez...
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Si a mea e model 2011, am cumparat-o in luna Mai si dupa ce ies din garantie, sau poate mau devreme, m-ar bate si pe mine gandul. Eu o folosesc cu rulota si cred ca ar prinde bine cei 400Nm.
Da-mi si mie te rog un numar de telefon si numele persoanei de contact, daca nu se poate in "direct" atunci da-mi un PM.
Da-mi si mie te rog un numar de telefon si numele persoanei de contact, daca nu se poate in "direct" atunci da-mi un PM.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Giulestina a scris:Eddie se pare ca sunt diferente intre modelele de 130CP model A20DTJ si mai noul 130CP A20DT. Cel mai probabil din software apar aceste diferente, dar nu bag mana in foc ca nu mai e si altceva. Auzisem un zvon ca A20DT e putin mai slabut ca DTJ-ul tocmai din motive de marketing, prea erau identic A20DTJ cu varianta mai de sus de 160CP A20DTH. Cine cunoaste diferentele mai in amanunt ii rog sa ne ajute cu info, eu as avea documentatie dar din cauza serviciului nu mai am timp deloc sa studiez...
...salut! la mine, asa cum am zis in ceva posturi anterioare, masina a venit echipata cu motor A20DTH-160cp si cu ECU pe care scrie tot A20DTH. dupa ce a fost schimbat motorul pe garantie....cei din Cluj au zis ca cel nou este fabricat in 04/2011 si ca ar fi A20DT(eu nu am vazut ce si cum scrie pe el, mi-au aratat doar data fabricatiei intr-o poza facuta cu o minicamera), dar ECU este tot acela pe care scrie A20DTH. initial renuntasem la achizitionarea masinii, dar in final, m-am razgandit si am luat-o, dupa ceva teste amanuntie si o gramada de telefoane date in Germania. mi-a scos inginerul de acolo un caiet de detalii tehnice in urma testarii masinii. am comparat parametrii din hartiile scoase de pe masina mea cu unele facute pe o insignia din reprezentanta care avea tot A20DTH si chiar pe una a unui client care era cu masina la garantie, rezultatele fiind identice. apoi au urmat teste facute de mine asa cum ma pricep....consum identic cu a unui amic, demaraj acelas....
in concluzie: A20DTH cu ECU A20DTH = 160 CP?
A20DT cu ECU A20DTH = 160 CP?
motorul de pe masina mea seamna izbitor la forma cu cele DTC, DTJ, DTH(din ce cunosc eu), asta ca o paranteza in caz ca acel DT ar fi diferit cu ceva.
- Mihai Anton
- *
- 24 mesaje
- din 21 Mai 2008
- Insignia 2010 A20DTJ
- Bucuresti
Mihai Anton
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Mihai Anton
- *
- 24 mesaje
- din 21 Mai 2008
- Insignia 2010 A20DTJ
- Bucuresti
Mihai Anton
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
La unele masini, cand se schimba distributia era obligatoriu sa se schimbe si pompa de apa, de asta am intrebat.
Daca colegul forbidden27 e curios ii spun sa nu mai scrie, poate asa a crescut in "grad" cu asemenea raspunsuri... putei sa scrii ca daca are pana in ....km se schimba, daca stiai....
In legatura cu km are in bord 74000 mii cu carte srvice, din 2010, adusa de mine de afara de la reprezentanta.
Daca colegul forbidden27 e curios ii spun sa nu mai scrie, poate asa a crescut in "grad" cu asemenea raspunsuri... putei sa scrii ca daca are pana in ....km se schimba, daca stiai....
In legatura cu km are in bord 74000 mii cu carte srvice, din 2010, adusa de mine de afara de la reprezentanta.
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat