- Bogdan Craciunescu
- **
- 108 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Stimate coleg,daca ai antigel in baie verifici garnitura de chiuloasa,daca ai ulei in vasul de expansiune este de la termoflot (presiunea uleiului este mult mai mare decat a lichidului de racire).Daca ai desfacut motorul cand era RECE,nu cald,caldut...nu se deformeaza nicio planeitatela chiuloasa,crede-ma,stiu ce vorbesc.Planeitatea o poti verifica si tu cu ajutorul unei rigle metalice si cu fanta de lumina.Chiuloasa nu se desface cu 1 ture se strange cu...1,95 ture la loc....se strange cu dinamometrica si atat...la cuplu...nu cu teava sau alte tampenii.vad ca esti din Dolj,suntem aproape,iti las pe privat nr meu de telefon daca crezi ca pot sa te ajut,nicidecum sa invat eu
denis2009
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, asa dintr-o data. Pierde apa din vas si s-a marit nivelul in baia de ulei, nu foarte mult. Nu da aburi pe esapament, nu mi-a fiert motorul niciodata, mocheta inauntru este uscata.Ce sa aiba? Oare oringurile de la injectoare? In motor am Castrol 5w 40 Magnatec Diesel. Dati-mi un sfat. Masina este Astra G 1,7 DTI 16V Y17DT 2001. Multumesc.
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu a scris:Ai identificat exact pe unde intra antigelul în baie? Șurubele de la chiuloasã cât erau de strânse?
cred ca pe la garnitura de chiuloasa...parea foarte imbatranita...
nu am reusit sa pun chiuloasa la loc...pt ca nu imi gasesc garnitura...pana acum mi-au venit doua tipuri dar nici una dintre acestea care sa se potriveasca la mn....
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
Bogdan Craciunescu a scris:Stimate coleg,daca ai antigel in baie verifici garnitura de chiuloasa,daca ai ulei in vasul de expansiune este de la termoflot (presiunea uleiului este mult mai mare decat a lichidului de racire).Daca ai desfacut motorul cand era RECE,nu cald,caldut...nu se deformeaza nicio planeitatela chiuloasa,crede-ma,stiu ce vorbesc.Planeitatea o poti verifica si tu cu ajutorul unei rigle metalice si cu fanta de lumina.Chiuloasa nu se desface cu 1 ture se strange cu...1,95 ture la loc....se strange cu dinamometrica si atat...la cuplu...nu cu teava sau alte tampenii.vad ca esti din Dolj,suntem aproape,iti las pe privat nr meu de telefon daca crezi ca pot sa te ajut,nicidecum sa invat eu
colegu' sunt din dolj dar muncesc in Rm. Valcea....deci...
imi aduc aminte ca am avut masina pornita putin inainte de a ma apuca sa desfac motorul....nu stiu cat sa se fi incalzit motorul....
cu chiuloasa prefer sa merg la un centru special sa o verific...nu am mai efectuat eu aceasta operatiune....si nu stiu in ce masura m-as pricepe...
maine e sarbatoare....luni astept piesele....va tin la curent si dupa ce o fac inapoi...
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut
Colegu , aceeasi problema o am si eu la un Opel Astra G 1.7 dti din 2000.Cu motorul rece am pe joja cu 1,5 cm mai mult fata de nivelul maxim.Am desfacut busonul pe unde bagi ulei ,iar uleiul are o culoare gri, iar la pipait e putin zdrumturos.
Acum astept sa vina un mecanic si sa vada exact ce este.NU ma bag la motor.Astept sa revii cu informatii in legatura cu ce ai rezolvat la tine la masina.
O zi buna va doresc .
Colegu , aceeasi problema o am si eu la un Opel Astra G 1.7 dti din 2000.Cu motorul rece am pe joja cu 1,5 cm mai mult fata de nivelul maxim.Am desfacut busonul pe unde bagi ulei ,iar uleiul are o culoare gri, iar la pipait e putin zdrumturos.
Acum astept sa vina un mecanic si sa vada exact ce este.NU ma bag la motor.Astept sa revii cu informatii in legatura cu ce ai rezolvat la tine la masina.
O zi buna va doresc .
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
Mikarge
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2009
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
chris32 a scris:Azi am dus chiuloasa sa verific planeitatea...iar rezultatul: este ovalizata...am lasat-o la rectificat am comandat si simeringurile de la supape ...le schimb si pe acelea pentru ca oricum trebuiau date jos supapele
in continuare imi caut piese...nu gasesc garnitura de chiuloasa potrivita...
in continuare imi caut piese...nu gasesc garnitura de chiuloasa potrivita...
nu înțeleg ce este ovalizat? poate ghidurile de supapã, cã de chiuloasã ovalizatã n-am auzit.
dacã rectificã de pe suprafața chiuloasei, pune o garniturã mai groasã (1,55)
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Garnitura Victor Reinz, si la mine am vazut o oarecare mica diferenta la gauri, dar nu au fost probleme! Daca nu se ia mult din ea, mergi pe garnitura normala! Daca ia din ea, mergi pe urmatoarea! Eu am desfacut motorul dupa o ora de la staionare ( ce ii drept era 5 ian, si era cam frig afara ) si nu am avut probleme cu planeitatea! Este pe forum discutat, am sa caut si iti las sa te documentezi! https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
v-am promis ca va tin la curent, azi am "urcat" chiuloasa....totul a decurs bine...
am pornit masina am lasat-o 10 min asa...dupa care cand m-am uitat in vas observ o pelicula de ulei....imi venea sa ma iau cu mainile de par.
am facut cateva spalari:prima data cu dero dupa aceea cu apa simpla....uleiul din instalatie a disparut!
insa..in mers dupa cca. 2000 (cam cand intra turbo) se aude un fluierat....iar pe la 3500 de ture o simt cum pierde din putere totodata aprinzandu=se in bord si engine check-ul.
maine pe lumina urmeaza sa verific furtunele pentru ca am impresia ca pierde aer pe undeva....
am pornit masina am lasat-o 10 min asa...dupa care cand m-am uitat in vas observ o pelicula de ulei....imi venea sa ma iau cu mainile de par.
am facut cateva spalari:prima data cu dero dupa aceea cu apa simpla....uleiul din instalatie a disparut!
insa..in mers dupa cca. 2000 (cam cand intra turbo) se aude un fluierat....iar pe la 3500 de ture o simt cum pierde din putere totodata aprinzandu=se in bord si engine check-ul.
maine pe lumina urmeaza sa verific furtunele pentru ca am impresia ca pierde aer pe undeva....
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
chris32
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
Deci de felul meu am foarte multa rabdare insa incepe sa se termine
Azi am desfacut toata tubulatura:
-toata a fost curatata si verificata de fisuri
-furtunasele de la vaccum...am taiat si 5 mm din capetele acestora eliminand suspiciunea de a rasufla pe acolo
-egr a fost curatat chiar daca nu prezenta urme mari de murdarie
-senzorul de presiune de pe camera de admisie a fost curatat
-toate colierele au fost stranse corespunzator
dupa care a inceput operatiunea de montare...la proba aceleasi simptome:
pe treptele 1 si 2 se duce pana in 4500 rpm lejer dupa care incepe sa devina puturoasa....iar pe la 120-130 km/h i se taie puterea de tot
Azi am desfacut toata tubulatura:
-toata a fost curatata si verificata de fisuri
-furtunasele de la vaccum...am taiat si 5 mm din capetele acestora eliminand suspiciunea de a rasufla pe acolo
-egr a fost curatat chiar daca nu prezenta urme mari de murdarie
-senzorul de presiune de pe camera de admisie a fost curatat
-toate colierele au fost stranse corespunzator
dupa care a inceput operatiunea de montare...la proba aceleasi simptome:
pe treptele 1 si 2 se duce pana in 4500 rpm lejer dupa care incepe sa devina puturoasa....iar pe la 120-130 km/h i se taie puterea de tot