Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, eu sunt de parere ca este din cauza la debitmetru, schimba-l de proba cu cineva. Masina ta are 116 cp si ar trebui sa rupa nu sa te rogi de ea. Bafta
  • darkestsoul

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

O problema similara am avut si eu cu a mea Astra H Z16XER. Am cumparat-o recent la 69500 km si mi se parea cam lenesa si ca acceleratia raspundea cam greu. Aveam aceeasi problema la demaraj de pe loc cu intarzierea acceleratiei. Mentionez ca din cand in cand la relanti mai scapa turatia si trepida foarte putin. Dupa aproximativ 1000 km in timp ce mergeam prin oras intr-a 3-a la 2800 ture am simtit cum a pierdut dintr-o data din putere si mi s-a aprins martorul de check engine din bord. In momentul ala masina trepida la relanti si acul de la turometru tot fluctua. Deasemenea simteam cum se chinuie sa urce in turatii. Ma gandeam ca o fi de la bujii ca nu erau schimbate de la 30000km. Am schimbat toate filtrele, uleiul si bujiile dar problema persista. Mecanicul mi-a dat jos rampa de bobine si le-a testat pe toate sa vada daca fac scanteie si o descoperit ca la cilindrul 4 bobina era moarta complet. Dupa ce am schimbat bobinele masina se comporta complet altfel, parca aveam alt motor. Tind sa cred ca bobina aia era pe duca de ceva timp si dadea rateuri, desi pana in momentul in care nu a mai dat scanteie deloc nu imi dadea nici o eroare. Ma gandesc sa nu ai aceeasi problema ca si mine.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Motorul asta nu are nici debitmetru nici EGR. Pe admisie e un senzor de temperatura, nu e debitmetru.
Twintop are niste kg in plus fata de hatchback, vreo 200 parca.
Eu as schimba mai intai filtrul de aer si bujiile. Distributia mai merge daca are 60 000km reali. Opel zice 10 ani sau 150 000km la motorul asta, tine lejer 100 000.
In mod normal motorul se accelereaza repede in gol si fara ezitari. E posibil sa aibe si alte probleme.
  • classalex

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si mie mi se parea ca numai trage masina,si la un control sub capacul motorului am gasit furtunasul din poza rupt,si l-am inlocuit,surpriza,merge f bine acum.Puteti sa-mi spune-ti si mie de la ce era furtunul respectiv?sau ce facea el mai degraba?
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Este furtunul de la pompa de vacum.Il mai verifici din cand in cand sa nu cumva sa-l suga pentru ca furtunele comerciale, dedicate pentru asa ceva, in general nu tin.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR