- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Da, e limitata la 5250 si motorina e bine sa o iei cat mai "grasa", eu pun de la lukoil, ieftina, promotie de pret redus in weekend si e grasa, calumea,numai buna pt ungerea sistemului de injectie.
Acum fiind prea mult offtopic : imi raspunde si mie la intreabarea mea legata de cutia in 6 trepte pe 2.2 dti ?
Acum fiind prea mult offtopic : imi raspunde si mie la intreabarea mea legata de cutia in 6 trepte pe 2.2 dti ?
- Vectra Power
- *
- 10 mesaje
- din 28 Jan 2011
- Vectra 2007 Z19DT
- Arges
Vectra Power
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua!Am aceeasi problema la z19dt 120 cp dar nu imi vine sa cred ca acest defect de fabricatie nu a fost semnalat din timp.e o bataie de joc fata de client.ok e o problema de design dar trebuia remediata pe banii lor nu sa stam asa-dati in judecata.chestia cu scosul de ulei este data de specialisti?sincer mi se pare aiurea sa scoti uleiul.e foarte deranjant mai ales intr-o depasire.
- decebal_emil
- *
- 2 mesaje
- din 23 Aug 2012
- Vectra 2004
- Galati
decebal_emil
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2012
- Mesaj Privat
bobuta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
buna seara.sunt nou aici pe forum si intentionez sa cumpar un Opel Vectra C.am vazut unul din 2005 cu 190.000 km,motor 2.0 101 cai,am fost azi si am vazut masina arata foarte bine,doar ca are o mica problema cred eu si aceea ca intra putin mai greu in trepta a 2-a,restul treptelor sunt ok.Masina este in austria si costa 4300 euro.
astept parerea voastra.
multumesc.
astept parerea voastra.
multumesc.
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Daca tot dispui de bani si te incadrezi la 2005, de ce nu te orientezi catre un 1.9CDTI?E mai puternic, mai rafinat, consuma mai putin, e in 6 trepte si e Euro 4, te avantajeaza la taxe.Singurul avantaj la 2.0DTI e faptul ca are distributia pe lant, dar mie mi se parea un motor puturos pe Astra G, pe Vectra C nici nu vreau sa ma gandesc.
bobuta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,280 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Trebuie verificata timoneria, nu putem sa ne dam seama din spatele monitoarelor, la fel de bine poate sa fie si ungerea de vina.Stiu ca aceeasi impresie am avut si eu la una din masini, am desfacut mansonul schimbatorului si am pus putina vaselina, dupa care am schimbat treptele pe loc pentru o ungere mai buna intre trepte.
Eu zic ca nu-i nimic grav, daca masina e ok dpdv mecanic si estetic, si e o ocazie...nu mai sta pe ganduri.
Eu zic ca nu-i nimic grav, daca masina e ok dpdv mecanic si estetic, si e o ocazie...nu mai sta pe ganduri.
bobuta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2012
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
La pagina 7 scriam despre o vibratie care se manifesta intr-un anumit interval de turatie, in treptele 4,5,6 in sarcina. Am inlocuit planetara stanga care intr-adevar avea uzura la capul spre cutie. Am inlocuit si 2 suporti motor fata-spate, cam tot ce tine de suspensie fata spate, mai putin bascula stanga fata unde am un joc la pivot(urmeaza sa pun ceva mai bun). Dupa toate schimbarile astea, vibratia s-a mai atenuat dar inca se simte. Dupa ce trec de acel interval de turatie(undeva pe la 2800), nu se mai simte vibratia indiferent de viteza masinii sau treapta de viteza.
Referitor la varianta cu vibratia din cauza esapamentului...am verificat sistemul si nu am jocuri. Mentionez insa ca am dpf-off iar toba aia unde era dpf nu mai are decat partea de catalizator. Nu stiu daca asta poate duce la o acumulare de gaze care sa provoace o vibratie a tobei respective...
Astept pareri. Mersi
Referitor la varianta cu vibratia din cauza esapamentului...am verificat sistemul si nu am jocuri. Mentionez insa ca am dpf-off iar toba aia unde era dpf nu mai are decat partea de catalizator. Nu stiu daca asta poate duce la o acumulare de gaze care sa provoace o vibratie a tobei respective...
Astept pareri. Mersi
Mihaitl
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2004 Y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut. Am un opel vectra c 2004 cod motor y22dtr si am de curând niște probleme la cutia de viteze.
Când vreau sa bag in treapta 1 nu intra de parca nici nu ar fi in acea poziție treapta 1 si bag in treapta 2 si apoi in treapta 1 ca sa intre.
Cea de a doua problema este identica cu marsalierul iar cea de a treia problema este când bag in treapta a4-a din a 3-a la ori ce turație se aude un zgomot ca un harait dar ceva mai finut, dar când schimb din treapta a5-a in treapta a4-a intra fãrã nici un zgomotele.
A întâmpinat cineva problemele acestea?
Cu stima.
Când vreau sa bag in treapta 1 nu intra de parca nici nu ar fi in acea poziție treapta 1 si bag in treapta 2 si apoi in treapta 1 ca sa intre.
Cea de a doua problema este identica cu marsalierul iar cea de a treia problema este când bag in treapta a4-a din a 3-a la ori ce turație se aude un zgomot ca un harait dar ceva mai finut, dar când schimb din treapta a5-a in treapta a4-a intra fãrã nici un zgomotele.
A întâmpinat cineva problemele acestea?
Cu stima.
- denysse2005
- *
- 46 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Vectra 2003
- Buzau
denysse2005
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
- denysse2005
- *
- 46 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Vectra 2003
- Buzau
denysse2005
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Noutati despre problema mea cu vibratia...am schimbat ambele planetare cu ceva de pe o masina din Anglia. Erau in stare buna pt ca am condus masina inainte sa fie dezmembrata si se prezenta impecabil. Am montat planetarele pe masina mea si inca mai am vibratia in mers, cand o accelerez brusc dupa cum am prezentat mai sus in postarile anterioare. Ce-i drept, vibratia nu mai e la fel de puternica, sa zicem ca s-a diminuat cam 50% dar tot e deranjanta.
Va rog din suflet cine are o idee ceva...un sfat unde sa ma mai duc ca sa identific ce problema am ca nu mai pot, am ajuns la capatul rabdarilor. In curand cred ca o sa ma vedeti la sectiunea "dezmembrari" cu fff multe piese noi/aproape noi pe care le-am tot schimbat pe rahatul asta de masina si fara nici un folos.
Va rog din suflet cine are o idee ceva...un sfat unde sa ma mai duc ca sa identific ce problema am ca nu mai pot, am ajuns la capatul rabdarilor. In curand cred ca o sa ma vedeti la sectiunea "dezmembrari" cu fff multe piese noi/aproape noi pe care le-am tot schimbat pe rahatul asta de masina si fara nici un folos.
cont-sters-14856- Suspendat
- 394 mesaje
- din 08 Feb 2008
cont-sters-14856- Mesaje scrise: 394
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema cu vibratia...dupa 1 an si ceva de verificari si schimbari de piese (multe din ele aiurea, datorita "profesionalismului" reprezentantelor Opel din vestul tarii si datorita altor service-uri renumite).
Problema la mine a fost axul cu came. O cama era mancata de tot si practic supapa nu mai era actionata. Alte 2 came erau mancate in proportie de 50%. Mai mult, 5 tacheti din 8 (paharele alea care vin peste supape) erau aproape perforati de tija supapelor. Riscam in orice moment sa e sparga si bucati de metal sa ajunga in cilindrii...mai departe, va imaginati voi urmarile.
Cu alte cuvinte, masina avea 1 piston functional 100%, 2 pistoane functionale 50% si 1 piston mort.
Am inlocuit axul cu came si toti 8 tachetii iar masina acum fuge de mananca pamantul, gratie si celor 45 de cai in plus in urma tuningului.
De asemenea, fumul care curgea efectiv pe perioadele de accelerare (brusca sau continua, de ex. in depasiri), a disparut. Din aceleasi motive expuse mai sus, arderea era incompleta si de aici fumul (ca si mentiune - eu am DPF off).
Nimeni nu a fost in stare sa-mi descopere problema. Am schimabt planetare, ambreiaj, suporti motor, EGR, clapeta acceleratie, bucse, bielete si alte chestiid e la trenul de rulare...toate aproape degeaba, nu ele au fost cauza.
In concluzie, cine vrea un mecanic priceput (in Timisoara), care gandeste problema inainte sa te puna sa cumperi piese cat pentru juma' de masina, dati PM si va indrum. Recomand cu incredere pt eficienta, rapiditate, pret. Identificare aproblemei a durat cam 2 zile (nu 24 din 24), 2 zile pt gasire ax cu came si livrare in TM iar montajul (ax cu came, tacheti, distributia si toate cele care se dau jos cand schimbi distributia) a durat 4 ore.
Problema la mine a fost axul cu came. O cama era mancata de tot si practic supapa nu mai era actionata. Alte 2 came erau mancate in proportie de 50%. Mai mult, 5 tacheti din 8 (paharele alea care vin peste supape) erau aproape perforati de tija supapelor. Riscam in orice moment sa e sparga si bucati de metal sa ajunga in cilindrii...mai departe, va imaginati voi urmarile.
Cu alte cuvinte, masina avea 1 piston functional 100%, 2 pistoane functionale 50% si 1 piston mort.
Am inlocuit axul cu came si toti 8 tachetii iar masina acum fuge de mananca pamantul, gratie si celor 45 de cai in plus in urma tuningului.
De asemenea, fumul care curgea efectiv pe perioadele de accelerare (brusca sau continua, de ex. in depasiri), a disparut. Din aceleasi motive expuse mai sus, arderea era incompleta si de aici fumul (ca si mentiune - eu am DPF off).
Nimeni nu a fost in stare sa-mi descopere problema. Am schimabt planetare, ambreiaj, suporti motor, EGR, clapeta acceleratie, bucse, bielete si alte chestiid e la trenul de rulare...toate aproape degeaba, nu ele au fost cauza.
In concluzie, cine vrea un mecanic priceput (in Timisoara), care gandeste problema inainte sa te puna sa cumperi piese cat pentru juma' de masina, dati PM si va indrum. Recomand cu incredere pt eficienta, rapiditate, pret. Identificare aproblemei a durat cam 2 zile (nu 24 din 24), 2 zile pt gasire ax cu came si livrare in TM iar montajul (ax cu came, tacheti, distributia si toate cele care se dau jos cand schimbi distributia) a durat 4 ore.
- AttilaFerko
- **
- 85 mesaje
- din 08 Mai 2012
- Insignia 2009 Z18XER
- Bihor
AttilaFerko
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2012
- Mesaj Privat
micone
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2013
- Mesaj Privat
- johnnyliv
- ***
- 601 mesaje
- din 24 Oct 2011
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
johnnyliv
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2011
- Mesaj Privat
Eu am schimbat curand cutia de viteza la masina mea,tip F17. Am schimbat-o deoarece un pinion sincron(satelit) din cutie s-a rupt pe jumatate,si a spart capacul de jos al cutiei(cel prins in suruburi) si a curs tot uleiul din ea.Am mers asa 4 zile,fara sa stiu ca am problema asta,fara sa stiu ca s-a intamplat ceva,pentru ca masina mergea normal,ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Ce m-a facut sa verific a fost,prin noroc,faptul ca imi trosnea ceva la roti cand viram de volan(rulmentul de la flansa pe care l-am uns...nu stiu de ce era uscat,fara pic de vaselina),si am zis sa o urc pe elevator sa fac si o constatare mecanica....si surpriza...mare gaura ce era in capacul cutiei de viteza.Acum cu noua cutie pare mai bine...schimba mai usor,insa cred ca mai trebuie sa completez cu 50-100ml de ulei(am facut prostia de a nu verifica simeringul de la planetara si mi-a mai curs putin...l-am inlocuit,insa nu mi-a ajuns uleiul de cutie).Am pus ulei GM,pentru ca am inteles ca e cel mai bun pentru acest tip de cutie.Multumesc domnilor de la Clubopel Targoviste si in mod deosebit domnului Angi pentru ajutorul oferit.
- sec233ast
- ***
- 523 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Antara 2012 A22DTH
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Salaj
- Masina: Antara 2012 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Si eu ma confrunt cu aceesi problema, acel zvacnit cand schimbi vitezele inferioare (la cele superioare nu se simte deoarece masina are deja inertie) sau cand te joci cu acceleratia. Am schimbat si eu multe piese de la trenul de rulare inclusiv bucsi din jug fara mare rezultat. Pana la urma tot planetarele au fost de vina, se uzeaza capurile dinspre cutie, nu numai ca joaca pe tija planetarei, se mai uzeaza si nuturile care intra in cutie. Le-am inlocuit cu altele sh a mers bine o perioada dar acum iar se manifesta acel joc. Ma bag sub masina sa verific si constat ca iarasi joaca ambele pe interior. Le puteti verifica tinand cu mana capul dinspre cutie si cu cealalta mana miscam discul de frana sau roata, la mine are joc liber cam 2 cm cea ce e mult. Problema a fost cand am cumparat a doua pereche de planetare ca omul de dezmembrari mi-a combinat capetele pana a gasit doua care se prezentau a fi bune. Este de preferat sa gasiti planetare care sunt nedesfacute pentru ca au componentele uzate impreuna. Si am uitat sa zic ca am cumparat odata si un cap nou care a mers 5000 km dupa care juca mai tare care ala vechi. Norocul meu acum este ca mi-am adus o masina completa din Germania pentru piese care are niste componente inclusiv planetare in stare foarte buna. Sa vad acum cat voi merge cu alea fara sa se manifeste aceste fenomen enervant.
gabricyo
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 19zdth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2011
- Mesaj Privat