Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Intampin probleme la pornire atunci cand masina este calda, dimineata porneste normal, dupa cativa km pornirea este mai greoaie.
Am fost la mecanic, a fost pus testerul dar nu si-a dat seama, a verificat injectoarele, sunt bune..
Aveti idee? Multumesc!
Skip ads

  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai pornire grea cand motorul e cald, e posibil sa fie infundat canalul de purjare vapori benzina din throttle. Se curata, este tutorial pe forum.
  • dragos100

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2007 h 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Masina este astra h 1,7 2006 cdti si a ajuns la 200 000 km.
Multumesc!
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
schimba rampa de inalta presiune.
Skip ads

  • mycky22

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2011

  • Mesaj Privat
imi cer mii de scuze dak nu am postat bine..am si eu o problema cu masina(opel astra h 59kw): de vreo 2 zile knd o pornesc se tureaza singura pana la 1200-1400turatii/min, iar in dimineatza aceasta nu a mai vrut sa-mi porneasca dezaburirea ptr parbriz, mi s-a aprins martor motor, ABS. dupa amiaza am incerc sa plec cu ea si nu a vrut sa mai porneasca deloc: cand pun contactul se aprind toti martoti ,iar knd duci cheia in treapta 2 spre pornire mi se stinge toate luminile din interior inclusiv martorii din bord. sper k am fost destul de explicit. s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?
multumesc anticipat!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Contacte imperfecte,acumulator descarcat(ori defect) alternatorul nu incarca.Dupa cum spui tu ca de cateva zile au inceput simptomele cu ABS aprins seamana a problema de alternator,inainte sa schimbi acumulatorul verifica incarcarea aproape sigur nu-i cat trebuie .
  • mycky22

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2011

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat...am fost la electrician si mi-a spus k e "obosit" alternatorul
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot se umbla la alternator ar fi bine sa se schimbe si simerigul dintre pompa de vacuum si alternator daca se vad urme de ulei si eventual mesterul sa-l pozitioneze cu 1mm decalat fata de locul unde a lucrat cel vechi deoarece se formeaza sant in ax si cel nou va tine mult mai putin decat normal.Uleiul din alternator impreuna cu praful de carbune rezultat din frecarea acestora cu inelele colectoare formeaza o pasta conductoare care mai 'ajuta' la uzura rapida a alternatorului.Manopera,punte redresoare,releu+carbuni si simering aprox 400-450ron si e ca nou.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR