- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu te lua dupa ce tot spun mecanicii, de la inceputurile motorului diesel (pompa de injectie BOSCH VE) aceasta facea si absortia de combustibil, si presiune, si dozare, si tot ce mai era nevoie ca injectoarele si motorul sa functioneze corect. Pompa de injectie este inima motorului si intotdeauna a fost gandita sa fie cat mai fiabila. Daca cedeaza ceva, cel mai probabil prima care va ceda este partea electronica montata pe ea si in privinta asta chiar nu ai ce face, depinzi de calitatea componentelor electronice folosite de fabricant.
Acum, ai filtru de particule pe masina ? Daca ai, poti pune ulei 2T dar obligatoriu standardul JASO-FC. Daca nu ai poti folosi si unul mineral. Atentie, NU se foloseste ulei 2T full systhetic pentru ca in combinatie cu motorina arde cu depuneri. Daca ai emotii, baga pentru inceput o cantitate mai mica in combinatia 1:400 si ai sa simti o imbunatatire (adica 100ml ulei 2T semisintetic la 40 litri motorina). Daca vezi o imbunatatire, poti testa si cu 1:300 (asa cum am vazut eu ca e cel mai bine pentru motorizarea mea care e EURO2 si se cam chinuie sa functioneze la parametri cu motorina asta EURO5 ultra low sulphur) iar pe iarna cresti un pic concentratia. Eu pe iarna voi baga 1:200 pentru o pornire cat mai usoara.
Eu merg cu acest ulei in amestec cu motorina : https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2700 , e 23lei 1litru si e cel mai bun raport pret/calitate (plus ca e 'Made in Germany')
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 24 Mai, 2011 9:30 am
Acum, ai filtru de particule pe masina ? Daca ai, poti pune ulei 2T dar obligatoriu standardul JASO-FC. Daca nu ai poti folosi si unul mineral. Atentie, NU se foloseste ulei 2T full systhetic pentru ca in combinatie cu motorina arde cu depuneri. Daca ai emotii, baga pentru inceput o cantitate mai mica in combinatia 1:400 si ai sa simti o imbunatatire (adica 100ml ulei 2T semisintetic la 40 litri motorina). Daca vezi o imbunatatire, poti testa si cu 1:300 (asa cum am vazut eu ca e cel mai bine pentru motorizarea mea care e EURO2 si se cam chinuie sa functioneze la parametri cu motorina asta EURO5 ultra low sulphur) iar pe iarna cresti un pic concentratia. Eu pe iarna voi baga 1:200 pentru o pornire cat mai usoara.
Eu merg cu acest ulei in amestec cu motorina : https://www.clubopel.com/vie...sc&start=2700 , e 23lei 1litru si e cel mai bun raport pret/calitate (plus ca e 'Made in Germany')
Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 24 Mai, 2011 9:30 am
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ti-am raspuns mai sus, ai link-ul unde am postat si poze cu bidonul. Acest tip de ulei este adus la Sibiu direct de la depozitul central din Bucuresti de catre agentul de vanzari de la Liqui Moly pentru clientii vechi ai acestui tip de ulei care aplica acest procedeu inca din 2007.
Am ramas uimit la telefon cand mi-a zis respectivul ca stie de acest tratament si ca are clienti de multa vreme strict pentru acest tip particular de ulei din gama lor de produse oferite spre vanzare.
Vezi sa nu bagi ulei 2T full synthetic ca nu e bine. Doar ulei 2T semisintetic (standard JASO FC) sau mineral (standard JASO FB).
Am ramas uimit la telefon cand mi-a zis respectivul ca stie de acest tratament si ca are clienti de multa vreme strict pentru acest tip particular de ulei din gama lor de produse oferite spre vanzare.
Vezi sa nu bagi ulei 2T full synthetic ca nu e bine. Doar ulei 2T semisintetic (standard JASO FC) sau mineral (standard JASO FB).
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am citit tot topicul si ma bate gandul rau de tot sa fac si eu o curatare de injectoare cu solutia Winn's. Acum urmeaza o intrebare mai ales pentru @mariano (ca masinile noastre au acelasi tip de motor): nu se dezamorseaza cand scoti conductele de la rezervor? La mine cand schimb filtrul de motorina, daca nu am grija sa-l umplu pana la ras nu mai porneste decat la a 1000-a cheie ca se dezamorseaza. Acum nu se intampla la fel?
Si mai am o intrebare un pic "off-topic", dar ma gandesc ca cineva dintre cei care au scris in topicul asta sa fi facut asa ceva: o-ringurile si simeringurile de la injectoare se schimba greu? E asa cum am mai auzit ca se umbla la distributie pentru asta?
Si mai am o intrebare un pic "off-topic", dar ma gandesc ca cineva dintre cei care au scris in topicul asta sa fi facut asa ceva: o-ringurile si simeringurile de la injectoare se schimba greu? E asa cum am mai auzit ca se umbla la distributie pentru asta?
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Nu se dezamorseaza, dar pentru ca sa nu ai deloc probleme incearca sa faci aceasta operatiune cu masina parcata cu botul in jos. asa vei fi sigur ca dupa ce vei umbla la conductele din rezervor nu o sa ai probleme cu pornirea. In plus este recomandat ca mai intai sa aduci masina la temperatura de lucru optima a motorului si abia dupa asta sa faci curatarea.
In ceeea ce privste schimbarea oringurilor si a simeringurilor de la injectoare - da trebuie scoas axul cu came si respectati cativa pasi foarte importanti. Nu este o operatiune foarte grea dar necesita atentie si rabdare.
In ceeea ce privste schimbarea oringurilor si a simeringurilor de la injectoare - da trebuie scoas axul cu came si respectati cativa pasi foarte importanti. Nu este o operatiune foarte grea dar necesita atentie si rabdare.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Intre timp, pana am primit raspunsul, ma mai gandeam la ceva. Daca legi bidonul cu Winn's tocmai la conductele de la rezervor, probabil ca nu faci decat sa tragi solutia pana in filtru, curatarea se face mai tarziu cand incepi sa umblii efectiv cu masina. Spun asta deoarece spunea cineva ca in timpul curatarii se consuma cam 350 ml de solutie si probabil ca asta abia daca ajunge pe conducte pana in filtru. Oricum ar fi am comandat deja solutia si probabil ca vineri o sa fac si eu curatarea sa vedem cum sta treaba!
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
In baza rationamentului tau completez urmatoarele: scot filtrul de motorina, umplu paharul pana sus, pun capacul la loc si mufez conductele de la rezervor asa cum am aratat in poze.
Rezultate sa stii ca se simt imediat ce vei iesi cu masina in traseu si vei incepe sa o ridici in ture. Vei vedea ca curatarea chiar a avut efect.
Solutia care iti ramane nu o arunca pastreaz-o pentru o curatare ulterioara. Ea se va decanta, impuritatile ramanand pe fund - putand sa repeti operatiunea dupa ceva timp.
Rezultate sa stii ca se simt imediat ce vei iesi cu masina in traseu si vei incepe sa o ridici in ture. Vei vedea ca curatarea chiar a avut efect.
Solutia care iti ramane nu o arunca pastreaz-o pentru o curatare ulterioara. Ea se va decanta, impuritatile ramanand pe fund - putand sa repeti operatiunea dupa ceva timp.
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Inca astept solutia de curatare. Comanda s-a confirmat pe e-mail, dar inca astept sa vina cu Posta Romana, asa ca nu pot sa fac curatarea zilele astea asa cum as fi dorit.
Furtun transparent de 10 mm pe unde ar trebui sa gasesc? La depozite de materiale de constructii, sau la piese auto, sau pe unde?
Furtun transparent de 10 mm pe unde ar trebui sa gasesc? La depozite de materiale de constructii, sau la piese auto, sau pe unde?
alinsev- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2010
- Mesaj Privat
la un motor pe benzina cum se procedeaza? imi innegreste toba de esapament are vreo 170.000 km vectra b cind am adus-o din austria nu era intretinuta deloc avea depuneri la clapeta de acceleratie si probabil au intrat si in admisie si chiar in camera de ardere sunt curios daca i-as aplica un tratament cu solutie din aceea ar curata injectoarele si ce mai are pe acolo
- timis catalin
- *
- 1 mesaje
- din 24 Mar 2012
- Iasi
timis catalin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2012
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut ! am folosit cu SUCCES aceasta solutie (a nu se considera reclama) direct pe masina conform instructiunilor de aici dar si de pe net.sincer nu asteptam mare lucru insa dupa ce am dat cateva ture cu masina prin cartier comportamentul motorului s-a inbunatatit semnificativ.Am mai folosit si 2 filtre de benzina insa la mine fara prea mare succes deoarece nu am putut vedea sub nici.o forma vre.o urma de negreala in ele.Dupa aproximativ 15-20 de min de mers la relantiu cu aceasta solutie zgomotul motorului s.a diminuat semnificativ si cel mai important accelerarea sa in sarcina este lina, diminuarea substantiala a fumului ! voi mai repeta acest tratament la toamna ! pe cutie se recomanda a se face tratamentul la fiecare 30k km. cine vrea sa faca un astfel de tratament sa aibe in vedere evitarea dezamorsarii pompei ! eu am avut nevoie de un pic de ajutor ca tina cineva furtunul de tur sa nu prinda aer pana amorsam cu o seringa furtunele de tur si retur care urmau a fi conectate conductele de la motor. Recomand cu caldura un astfel de tratament, rau nu are cum sa faca. solutia desi pare greu de gasit a fost usor pt mine deoarece am un depozit de piese auto si sunt distribuitori oficiali, cost 52 ron solutia si 5.50 ron 2 filtre simple incolore de benzina.
soimm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
69MED a scris:
Am doua intrebari ,
-din poza nu vad unde merge al doilea furtunas cel care pleaca pe linga filtru de aer .
-off topic (Astra G 100cp , cum ai facut poti sa-mi dai ceva informatii , pret , metoda)
multumesc mult
Pacat ca uni membrii bebe , confunda forumul cu mess-ul . Si scrisul normal cu scrisul cu litere mari .
Forumul este un loc unde toata lumea invata si schimba intre ei experinete si informatii .
Am doua intrebari ,
-din poza nu vad unde merge al doilea furtunas cel care pleaca pe linga filtru de aer .
-off topic (Astra G 100cp , cum ai facut poti sa-mi dai ceva informatii , pret , metoda)
multumesc mult
Pacat ca uni membrii bebe , confunda forumul cu mess-ul . Si scrisul normal cu scrisul cu litere mari .
Forumul este un loc unde toata lumea invata si schimba intre ei experinete si informatii .
Mai aceea solutie nu se foloseste asa.flaconul cu solutia respectiva se pune sub presiune prin conectarea la un aparat la care se conecteaza si trul si returul puteti gasi aceeasi informatie pe youtube.ca sa recurgi la modalitatea ta trebuia alta solutie si anume astahttp://www.google.ro/imgres...:429,r:1,s:0,i:73
ysm_nutzu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
soimm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
e acelasi tratament se foloseste sub presiune trebuie sa ai ceva scule pt a o folosi.poti sa te uiti pe youtube.mergi la real si vei gasi aproape toata gama de la wynn's.diesel system cleaner(punel in rezervor) si injector cleaner poti face chestia cu tur si retur sau o poti pune direct in filtru de motorina.bafta
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ysm_nutzu a scris:am o intrebare solutia wynss _diesel system purge este aceeasi cu diesel system tratament ?
cea din urma am gasit sa cumpar ? este acelasi lucru?
cea din urma am gasit sa cumpar ? este acelasi lucru?
Nu e acelasi lucru. Iti trebuie wynns diesel system purge si doua furtune. Am curatat asa destule, curata nu doar injectoarele ci si pompa cu celebrele valve si site.
Nu se recomanda la cele common rail, aici putine operatiuni au reusit si de multe ori au mers mai rau.
ysm_nutzu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ysm_nutzu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
operatiunea reusita ;
un filtru de unica folosinta , doua furtune de 10mm din silicon transparent , e mai de ajutor , vedem ce se intampla
niste bride zimtzate sau soricei popular pentru prins pe ici pe colo
dupa 15 min de mers la relanti am scos la fum negru de ziceai ca e locomotiva
iam dat sprituri pana la 4000 de ture pe winn`s si intradevar zgomotul sa schimbat fumul a disparut , ramane de vazut cum se comporta in trafic
eu l-am folosit pentru un injector care pisa , nu ma astept la minuni ca oricum motorul merge bine , doar ca am un consum mai mare , deci am trecut la faza unu asa de mai sus , dupa debitmetru nou si tot asa
o intrebare , cu ce se poate masura vacuumul in instalatie inafara de opcom , deci nu ceea ce zice senzorul masinii ,, ceva de pus in anumite locuri si vazut presiunea negativa .
un filtru de unica folosinta , doua furtune de 10mm din silicon transparent , e mai de ajutor , vedem ce se intampla
niste bride zimtzate sau soricei popular pentru prins pe ici pe colo
dupa 15 min de mers la relanti am scos la fum negru de ziceai ca e locomotiva
iam dat sprituri pana la 4000 de ture pe winn`s si intradevar zgomotul sa schimbat fumul a disparut , ramane de vazut cum se comporta in trafic
eu l-am folosit pentru un injector care pisa , nu ma astept la minuni ca oricum motorul merge bine , doar ca am un consum mai mare , deci am trecut la faza unu asa de mai sus , dupa debitmetru nou si tot asa
o intrebare , cu ce se poate masura vacuumul in instalatie inafara de opcom , deci nu ceea ce zice senzorul masinii ,, ceva de pus in anumite locuri si vazut presiunea negativa .