Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si include obligatoriu si schimb de ulei?
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
e bine sa il faci daca tot desfaci.eu am facut ca am avut chiulsa complet uzinata.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca o sa schimb distributia, uleiul, tecile si oringurile si daca tot persista problama, atunci garnitura si eventual rectificat chiuloasa.

Acum trebuie sa caut un service bun sa faca asta ca in Bistrita se pare ca nu stie nimeni sa schimbe tecile alea pe deasupra, nici nu stie nimeni de ele inafara de firma de care am zis mai sus.

Probabil voi trage o fuga pana la Cluj daca nu gasesc mai aproape.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
mazak ai putea sa-mi dai si mie desenul dupa care ai facut piesa pe CNC ca as vrea sa le dau si eu aici la un CNC sa mi le fac sa nu dau 80 RON/bucata + ca nu sunt 100% sigur ca nu e si garnitura si vreau sa le schimb pe deasupra ca sa nu desfac motorul.

Mersi mult.
Skip ads

  • mazak

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut, vreau sa va arat extractorul de teci pe care l-am folosit eu cu succes , metoda de extragere a fost pe deasupra fara sa mai dau chiulasa mare jos.




Extractorul este format din:
-tija cu umar filetata M6 la capete
-piulita normala M6 la un capat folosit ca opritor
-piulita strunjita M6 la celalat capat (diametrul exterior al piulitei sa fie cu 0.2mm mai mica decat diametrul interior al tecei)
-saiba conica taiata pe lungime
-o bucata de material gaurita la mijloc sa intra tija filetata , folosita ca contragreutate
-teava strunjita conic la un capat si la celalalt capat drept, pe interior sa aiba un umar in care sa se sprijine tija filetata

Va multumesc frumos si sper sa ma fi facut inteles pentru toti.
  • djfllo

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumim mult mazak mai ales pentru desen. Azi mi-au facut si mie baietii de la servici cateva, pentru mine si un coleg ca avem masini la fel, doar ca au gresit o masura si nu au dat gaura dinauntru pana unde trebuie, asa ca i-am rugat azi sa ne faca altele.

Uite cum au iesit:


Oringuri o sa i-au de la un mazazin de specialitate, dim material EPDM(-50 grade celsius la 130 grade celsius) sau material MVQ (-50 la +200) doar ca inca nu stiu dimensiunile exacte.

O sa schimb si distributia odata cu tecile astea iar uleiul il mai las 2 saptamani, in caz ca mai scade si dupa operatiunea asta, e clar ca e garnitura de chiuloasa si atunci o sa-l schimb atunci.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
e super treaba cu extractorul.citeam undeva fel si fel de solutii de scoatere a tecilor.
10+ de la mine si iti multumesc public pentru ajutor!
  • Pietonul

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Dragi " opelisti", am si eu o problema cu astra mea g caravan1.7dt isuzu. Pierde antigel , undeva la 3-400 grame la 5-600 km.Am schimbat pe rand oringuri calorifer , radiator nou , calorifer nou + oringuri noi ...tot pierde si nu se vede pe nicaieri. Chiulasa... zicea un mecanic , bun , nu are nici un sintom , nu tu apa in ului , nu ulei in apa , nu fum diferit pe esapament....nimin nimic. Sunt disperat , de ar face poc odata pe undeva sa stiu unde este buba. Ma bate gandul sa schimb garnitura.Stie cineva la cat se ridica costurile pieselor incluzand planeitate , verificat scaune supape? Are legatura si cu distributia? trebuie si ea schimbata obligatoriu ( are 20.000 km de cand e schimbata). Rog ajutor.
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da.distributia se schimba dat fiind ca ai 20 k de la schimbare.acu cu planeitatea si verificarea depinde de la service la service.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mai verificati si pompele de apa ca si de la ele se poate pierde antigel, atentie antigelul se evapora foarte repede si daca nu verificati cand e mot. cald( imediat de la oprire sau cu mot. pornit) nu veti vedea ca pierde pe la pompa, eu asa am patit. De obicei pompa de apa cand se duce presutupa din ea pierde prin cele 2 gauri din gatul pompei. Colegul DJFILO cat ar costa o teaca din acelea facute( daca as vrea sa cumpar) si din ce material sunt facute ? Le-ai folosit si tu si se potrivesc perfect?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutari stimati colegi! Am o rugaminte la cei care au facut operatiunea asta sa ma ajute si pe mine cu niste coduri de piese! Pana acum am asa:
cod GM 97262564 - teaca, masnson injector
cod GM 94005872 / 5817564 - garnituri teaca injector - nu stiu cat vin in punga 2? 4?
mai trebuie si garnituri ce vin pe injector? alea ce cod au? trebuie si saibe de cupru de etansare?
Vreau sa imi adun din piese, ca toate odata te lasa cu buzunarul gol, si pe datorie!
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
eu saiba de cupru nu am schimbat-o dar in schimb tot ce tine de garnituri am pus noi,adica si ala de pe injector.ala nu e mult,vreo 16 lei bucata.alea de teci am vazut 4 la punga insa tu poti comanda oricate doresti!
spor!
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Deci imi 8 garnituri pt injector care is ceva mai mici sau is 4, ai idee de un cod ceva? Si 8 pt teaca injector, care is putin mai mari si au cod 9400587/5817564. Am 2 teci injector pe original, mai tre sa iau 2! Cam cat ajunge o teaca, pe original, ca eu am le-am primit astea 2!
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ai nevoie de 4 oringuri pentru injectoare-nu le stiu codul,8 pentru teaca injector,iar o teaca pe original eu am gasit la 110 lei adusa de un magazin din bv!
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu prea le am cu motoarele.
Am o rugaminte daca puteti sa-mi explicat in aceste poze care sunt Gaurile circuitului e Racire (Antigel) si care ale sistemul de ungere (Ulei) si ce reprezinta celelante gauri.
Si cateva Example pe Poze cu garnitura chiulasa: Cand apare ulei in antigel si antigel in ulei sau Fum Alb pe tiava de esapament.





  • OvP
  • *
  • 10 mesaje
  • din 02 Jun 2010
  • Astra 2001 y17dt
  • Bucuresti
  • OvP

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare colegi de suferinta! Sunt posesorul unui Opel Astra G, 1.7 DTI cu vestitul motor Isuzu (y17dt). Acum cateva zile mi-a schimbat mecanicul axele cu came, o pastila de la unul din tacheti si oringurile de pe injectoare. Totul ok pana a doua zi cand a cedat pompa de apa si s-a pierdut antigelul. S-a inlocuit pompa de apa si dupa doua zile am constatat ca vasul de expansiune era aproape gol. Antigelul s-a infiltrat in baia de ulei si de aici incepe "nebunia"... Am citit postarile colegilor si am inteles ca sunt doua variante pentru rezolvarea problemei, garnitura de chiulasa si inlocuirea oringurilor de pe tecile injectoarelor. I-am explicat si mecanicului si impreuna am hotarat sa incercam varianta cu schimbul oringurilor de pe teci. Intrebarea mea este: Ma poate ajuta cineva care a facut acesta operatiune si are ustensila necesara pentru scoaterea tecilor?
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salutare colegi...ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat,nu stiu ce dimensiune sa iau garnitura de chiuloasa si ce firma ar fi mai buna?....iar acele oringuri de pe tecile injectoarelor stiti ceva gasesc mai ieftine de 18 lei buc,multumesc
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da.... Asta nu stiu nici eu... Masina e e luata second...... Si nu stiu daca primul proprietar a mai schimbat.o. O sa caut sa pun micrometrul pe ea mâine sa vad ce grosime are. Poate ASA îmi dau seama.....Sau poate sa masor chiuloasa.... Daca cineva a trecut prin asta, un sfat ar fi util. Multumim
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stimati colegi! Daca chiuloasa nu a fost rectificata, se merge pe garnitura cota 0 ( cu o gaura ), recomand cu caldura pe Victor Reinz ( e in jur de 140-170 lei ).
Colegu kaine_10 te pot ajuta eu cu 4 buc de oringuri ( GM) am avut in plus! ( 40 lei cu transport inclus).
  • kaine_10

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am atasat o poza cu garnitura de chiloasa.....cu cate gauri este (ce cota are) ?nu ma pricep cum se verifica.....multumesc pt ajutor cristyliviu dar astept raspuns de la un prieten pt oringuri dak nu rezolv nimic te contactez
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR