- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- robert19800
- *
- 18 mesaje
- din 28 Sep 2012
- Vectra 1994 X20XEV
- Bucuresti
robert19800
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
Despre egr pot spune ca la accelerare maxima supapa EGR se inchide pentru a scoate randament maxim din motor. Aceasta recirculare se face doar in mers incet in gol si in regim de mers constant. Logica este ca arderea sa se efectueze cu mai putin oxigen, mai putin violenta si cu temperaturi mai reduse. Dca supapa de EGR este defecta, si blocata pe deschis, motorul va porni, apoi dupa cca 2 sec. se va opri. Intr-o functionare normala, supapa EGR este deschisa foarte putin, si doar o cantitate mica de gaze arse ajung iar in admisie. Insa daca zici ca iac-ul e ok si clapeta, urmeaza sfatul lui ciresel.
- robert19800
- *
- 18 mesaje
- din 28 Sep 2012
- Vectra 1994 X20XEV
- Bucuresti
robert19800
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
denis_09
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1992 C16 NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
baderca83
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 980 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 980
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- robert19800
- *
- 18 mesaje
- din 28 Sep 2012
- Vectra 1994 X20XEV
- Bucuresti
robert19800
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2012
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 750 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema cu c20ne-ul meu. La relanti tremura(nu stiu la ce turatie sta, nu am turometru) acceptabil, dar daca pornesc un consumator mai mare (aeroterma, dezaburire) tremura si mai tare. Am verificat iac-ul, este ok, cu sau fara el conectat e tot aia. Avand in vedere chestia cu consumatorii mai mari ma gandesc ca e ceva de la incarcare. Bateria este buna, fisele + bujiile aproape noi (iar la schimbarea lor nu a fost nicio schimbare). Ce ar trebui sa schimb/verific in cazul meu?
*scuze daca s-a mai discutat, n-am stat sa citesc paginile anterioare complet.
*scuze daca s-a mai discutat, n-am stat sa citesc paginile anterioare complet.
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
Si la mine de cand a venit frigul nu sta prea rotund la relanti dar eu am 4-5 litri de benzina in rezevor si aia veche o fi de la asta? Pe gpl sta frumos. Iar daca aprind brusc farurile faza lunga plus scurta plus proiectoare ceata se zguduie un pic la inceput. Iar legat de IAC asta vara am incercat iam scos mufa si sa oprit motorul. Am vazut la cineva cand a scos mufa de la iac cu motorul turat nu sa oprit dar nici nu a mai revenit la 750 rpm a ramans pe la 1500 dupa ce sa inchis clapeta. Acuma cauze din ce am citit eu ar fi multe, dar macar stii cum face normal cu sa fara IAC.
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
mariod a scris:Salutare. Am si eu o problema cu c20ne-ul meu. La relanti tremura(nu stiu la ce turatie sta, nu am turometru) acceptabil, dar daca pornesc un consumator mai mare (aeroterma, dezaburire) tremura si mai tare. Am verificat iac-ul, este ok, cu sau fara el conectat e tot aia. Avand in vedere chestia cu consumatorii mai mari ma gandesc ca e ceva de la incarcare. Bateria este buna, fisele + bujiile aproape noi (iar la schimbarea lor nu a fost nicio schimbare). Ce ar trebui sa schimb/verific in cazul meu?
*scuze daca s-a mai discutat, n-am stat sa citesc paginile anterioare complet.
*scuze daca s-a mai discutat, n-am stat sa citesc paginile anterioare complet.
ce ai mai facut cu relantiul? a venit caldura si la mine pe benzina tot e un pic ciudat, insa putere de faza lunga proiectoare si aeroterma la maxim are. pe gpl merge rotund.
- deleted-61307
- ***
- 750 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
La mine tot asa merge, nu am rezolvat nimic. Incarcarea e buna, m-am dus la un nea si a vazut ca daca porneste electroventilatorul + faza lunga + aeroterma face putin mai rau dar a zis ca nu stie de la ce e.
M-as duce la cienva sa se uite in alternator la carbunii aia, dar mi se pare ca alternatorul meu intinde cureaua de distribuie si mi-e sa nu o strice pe aia.
M-as duce la cienva sa se uite in alternator la carbunii aia, dar mi se pare ca alternatorul meu intinde cureaua de distribuie si mi-e sa nu o strice pe aia.
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
DarkWater
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 c
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,sunt nou pe forum si sper ca ma adresez in sectiunea care trebuie.
Am un opel vectra a din 1995 motor 1,8 benzina model C18NZ,si am avut urmatoarele probleme ... la un moment dat in trafic si la relantii motorul a ramas turat la 1500 rpm. In bord s-a aprins martorul cu motorasul si cu paratraznetul. Am facut testul agrafa si mi-a aparut codul eroare 49 ceea ce inseamna ca bateria este supraincarcata. Am dus masina la un service iar cei de acolo mi-au schimbat releul la alternator,si pentru a remedia problema cu turatia prea mare mi-au umblat pe la carburator au curatat ceva pe acolo si in final mi-au spus sa cumpar un potentiometru de acceleratie lucru care l-am facut.Am cumparat de la second hand cu 50 de lei. La testare intradevar turatia motorului a revenit la normal undeva sa spun intre 900 si 1000 rpm,insa martorul din bord nu s-a stins si masina mergea dar parca nu tragea cum trebuie nu avea forta. La sugestia unui prieten am verificat EGR care nu functiona. Am cumparat unul second hand 50 de lei l-am montat, martorul din bord a disparut si masina acum are putere si merge relativ bine. Problema este ca in trafic daca las putin acceleratia motorul are tendinta sa se inece sau sa moara se comporta ca si cum ar avea goluri de aer. De exemplu ieri eram in viteza a doua si dintr-o data a inceput sa de semne ca vrea sa moara.Am apasat acceleratia si si-a revenit. In speranta ca am fost cat de cat explicit va cer o parere.Va multumescanticipat si va doresc o zi buna.
Am un opel vectra a din 1995 motor 1,8 benzina model C18NZ,si am avut urmatoarele probleme ... la un moment dat in trafic si la relantii motorul a ramas turat la 1500 rpm. In bord s-a aprins martorul cu motorasul si cu paratraznetul. Am facut testul agrafa si mi-a aparut codul eroare 49 ceea ce inseamna ca bateria este supraincarcata. Am dus masina la un service iar cei de acolo mi-au schimbat releul la alternator,si pentru a remedia problema cu turatia prea mare mi-au umblat pe la carburator au curatat ceva pe acolo si in final mi-au spus sa cumpar un potentiometru de acceleratie lucru care l-am facut.Am cumparat de la second hand cu 50 de lei. La testare intradevar turatia motorului a revenit la normal undeva sa spun intre 900 si 1000 rpm,insa martorul din bord nu s-a stins si masina mergea dar parca nu tragea cum trebuie nu avea forta. La sugestia unui prieten am verificat EGR care nu functiona. Am cumparat unul second hand 50 de lei l-am montat, martorul din bord a disparut si masina acum are putere si merge relativ bine. Problema este ca in trafic daca las putin acceleratia motorul are tendinta sa se inece sau sa moara se comporta ca si cum ar avea goluri de aer. De exemplu ieri eram in viteza a doua si dintr-o data a inceput sa de semne ca vrea sa moara.Am apasat acceleratia si si-a revenit. In speranta ca am fost cat de cat explicit va cer o parere.Va multumescanticipat si va doresc o zi buna.
DarkWater
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 c
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
mihaimmm
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2007
- Mesaj Privat