Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu contrazic asta , dar nu inteleg ce zici prin intretinere atunci cand se rupe un arbore - eu zic ca mai toata lumea pune un ulei bun , facut la timp, intr adevar nu toti fac o spalare a motorului pe interior dar nici nu cred ca pun lubrifin in motor sa se duca dracului arborele , eu zic ca acesta este un defect mare de fabricatie , care se adinceste in fc de cum mergi cu ea , de intretinere , de socuri date in cutie si motor . Daca ai schimbi uleiul la timp si mergi cum tb cu el nu ai vad rostul sa se rupa in doua - asa ca eu merg in continuare pe multa talpa data cand nu tb .
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Si eu zic ca e defect de fabricatie, cand au testat acest motor trebuiau sa mearga 1 mil de km cu el si daca nu se rupea arborele sa il dea in consum larg. Acum ce sa vezi se rup arborii in draci la motoare de 200.000 de km.
Parerea mea ca la o masina ce se vrea a fi fiabila arborele si volanta raman pe masina pana ajunge la remat .
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
si cum se gace ca toate se rup la cilindrul 3 e clar defect de fabrica ieri m-a sunat un prieten spunandu-mi k regreta k a ras de mine k mi-am remapat masina si k s-a rupt viblochenu k si lui i s-a rupt masina normala break neremapata tot volanta simpla tot la cilindru 3
  • moroshanu

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2012

  • Mesaj Privat
din poza postatã constat cã tu ai ruptura la cilindrul 2. La mașinile germane se numãrã de la distribuție spre volantã, dar 2 sau 3, tot viciu de fabricație se numește.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu neaparat. Masina are 2xx.xxx km. Din punctul meu de vedere se rup din 2 cauze. Fila originala de pe masina + volanta uzata. Cert e ca de la volanta uzata se poate rupe nu numai la Y20DTH. Mai interesant e ca volanta uzata pe acest motor nu are niste semne extrem de clare...
Mai sap sa vad care e treaba cu softul si incerc sa revin.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Si eu zic ca e defect de fabricatie, cand au testat acest motor trebuiau sa mearga 1 mil de km cu el si daca nu se rupea arborele sa il dea in consum larg. Acum ce sa vezi se rup arborii in draci la motoare de 200.000 de km.
Parerea mea ca la o masina ce se vrea a fi fiabila arborele si volanta raman pe masina pana ajunge la remat .
Ar fi prea frumos sa fie adevarat! Marea parte a testelor se fac pe banii cumparatorului,urmarindu-se feedback-ul si la modelele urmatoare problema e rezolvata.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
+gata baieti s-a rezolvat masina, nu am avut nici o supapa stramba, decat vibrochenul si cuzinetii au trebuit schimbati, am scapat de chiuloasa si supape si vreau sa va zic ca motorul acuma merge mai silentios decat inainte, costuri: 550 ron vibrochen+cuzineti, 500ron manopera, 150 ron ulei, 80 ron ulei cutie.
cam asta a fost tot, se poate inchide multumesc pt sfaturi
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
foarte norocos, i-a zi ajunge in autovit masina ?
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@Drogas te cauta lumea pe ..logan club,, si tu numai pe aicea stai. Very Happy

ca o fi de la ,,talpa,, ca o fi de la volanta pe duca ,ca o fi defect de fabricatie ,de la remap-uri,Domnu o sti.niciodata nu am stat cu gandul la asa ceva si am plecat la fiece drum cu toata inima.
si ma repet ,preturile au cazut asa mult la motoare incat iaca cu 1500-200 lei o scoti la capat ,chiar incluzand si manopera.
normal in atata amaru de ani insusi, Opel-GM ar fi trebuit sa dezlege misterul acestui vibrochen rupt tam-nisam nu sa ne batem noi capurili noastre ultra-inteligente Very Happy
@unrealist sa te tina cat mai mult sau sa o dai cat mai repede Very Happy

m-am enervat maine ii dau 18 sute si peste ,mama lui de arbore care l-a facut si astazi si etc etc
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Victor, tu esti un fel de Chuck Norris al opelului nu are cum sa te lase arborele sau pompa de injectie nici peste inca 500 de mii de km. Pur si simplu masina ta nu ar indrazni sa iti faca asa ceva...

PS hai ca ma bag si pe loganclub dar acolo ma plictisesc toate topicurile sunt ce sa mai imbunatatesc la masina ori pe mine nu ma pasioneaza stau mai mult pe aici sa mai invat mecanica Very Happy

La logan cu 2000 de ron cumperi 2 motoare de 1.6 sau eventual la 1500 de ron 1 motor complet + cutie
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie sa remarc ca de cand ai avut Opel stii destule despre pompa de injectie, vibrochen, supape de vacum, turbina, filtru capsulat si dezamorsare, etc ... Mr. Green ce mai ... ti-a prins bine perioada aia si o sa te ajute si pe viitor sa-ti dai seama repede daca ceva e pe duca (la orice masina). Defapt mi se potriveste si mie... cu diferenta ca eu am avut un Renault 9 1.6Diesel inainte de Vectra de acum si care 'm-a muncit' asa cum te-a muncit pe tine Opel-ul Smile .

La colegul @vik71 nu cedeaza nimik pentru ca la el fuctioneaza gandirea pozitiva (ai vazut cum a zis mai sus "niciodata nu am stat cu gandul la asa ceva si am plecat la fiece drum cu toata inima'').
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu am remap din 2009 pe masina si merg si eu cand ii drum ii dau de numa dar in rest merg frumos. tine insa si de user cum merge cu ea ca totusi nu este motor de curse sa il ti turat la maxim de uiti de el. conteaza mult si intretinerea masinii si ce ulei si motorina ii dai plus la cat schimbi filtrele si alte asemenea... daca faci toata ziua liniute sigur nu are cum sa tina indiferent ca are sau nu volanta simpla... e drept ca cele mai mult cu vibrochenul rupt care le-am auzit erau cele cu EGR electric si volanta cu masa dubla...
Skip ads

  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@Drogas loganul e mai scump la piese decat un astra g. eu mi-am luat motor complet fara cutie. 2.0dti la 250euro dar cum nu am avut supapele indote l-am dus inapoi si am luat din el decar vibrochenul si cuzineti si unde mai pui k astia erau noi ca mi-a zis mecanicul ca fusesera schimbati de neamt probabil i se rupsese si lui vibrochenul. Si da e posibil sa pun masina pe autovit tinand cont ca acum 2 sapt mi-am luat un a6 de 2006
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Parca si A6 are vibrochen, sper sa te tina mai mult Mr. Green .
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2010

  • Mesaj Privat
toate au, nu-i problema orice fier se strica si se repara
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR