Lun 10 Dec, 2012 7:23 pm
Sa inteleg ca Bazare reuseste prin remapare sa scoata cai fara sa mareasca presiunea in rampa sau sa mareasca timpul de injectie?... nu prea cred, cat despre doua fire , vezi ca sunt mai multe si numar impar ... acuma nu imi desfac jucaria doar ca sa-ti arat tie ce e inauntru. Cat despre faptul ca presiunea din rampa este peste cea recomandata de producator, as vrea sa-ti spun ca nici remaparea nu e recomandata de producator, si nici nu face bine la motor, ci dimpotriva. Daca esti sincer cu tine , trebuie sa recunosti ca si remaparea scurteaza viata motorului, si a altor componente de pe el, la fel cum o face si un powerbox. Cand faci o remapare sau montezi un powerbox iti asumi o uzura mai pronuntata a motorului. Eu spuneam prin ce am scris inca la inceput , pt cei care vor caluti, ca se merita sa montezi un powerbox ca se simte din plin pe masina, iar probleme nu mi-au aparut nici mie si nici la alti utilizatori. Acuma ca eu o rezistenta , ca sunt doua, sau un montaj electronic cu procesor.. asta deja conteaza mai putin. Tin sa mentionez ca nu comercializez powerbox-uri si nu am nici un interes sa le promovez. Ce am scris a fost din experienta pe propria masina , si din ce m-am interesat inainte sa decid sa-l montez pe masina mea.
Consumul scade si dupa remapare si dupa montarea unui powerbox dar doar in aceleasi conditii de exploatare si iti explic si de ce. De exemplu la mersul prin oras, dupa orice frana sau la orice curba, din cauza faptului ca incetinesti trebuie sa schimbi in treapta inferioara dupa care turezi motorul ca sa schimbi din nou in treapta superioara in care ai fost, iar cand turezi consumi mai mult. Dupa ce pui cai , iti creste si cuplul semnificativ, si numai trebuie sa schimbi vitezele asa des si sa tot turezi motorul pt ca acesta se ridica usor si din ture joase. Acuma daca tragi de motor sa arati la toti ca tu ai cai, atunci normal ca iti creste si consumul ca acei cai in plus trebuie sa traiasca si ei cu ceva.