Update :
Ieri am schimbat bujiile in pauza de masa in parcarea cladirii in care muncesc . 3 erau arse (rezistenta infinita iar una mai are inca 1.9 ohmi) . Per total motorul trebuie sa fie rece , nu trebuie fortata extragerea cat si insurubarea noilor bujii (se aplica regula bunului simt) .
Am folosit o cantitate suficienta de WD40 pentru lubrifiere si am insurubat/desurubat cate un sfert de tura pentru a lubrifia mai bine contactul dintre filete . Una dintre ele a trebuit convinsa mai mult pentru a putea fi scoasa deci usor cu bruscarea si mai mult cu rabdarea .
De asemenea la introducerea noilor bujii am stropit filetul acestora cu un spray lubrifiant care continea particole de Cu (la introducere am facut aceelasi joc un pic cu sfertul de tura pentru a intinde cat mai mult acea pasta pe filet ).
Acum porneste la sfert de cheie
Singurul lucru care ma nemultumeste este ca de abia au trecut 2 ani de la ultima schimbare a bujiilor si mi se pare cam scurta perioada de schimb (nici nu am facut 30.000 KM cu masina)