Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
... ciudat este ca la relanti pt fix 5 min am consum normal de 0,4-0,5 l/h iar apoi timp de fix 20 de min cinsumul sta intre 1,7-2,0 l/h iar motorul devine mai zgomotos iar totul se incalzeste in spate... se comporta ca la o regenerare dar ma ingrijoreaza consumul mai mic decat cel normal de regenerare... asta ma face sa cred ca pe langa dpf-ul colmatat mai e ceva...

ms!
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Alex,filtrul tau e supraincarcat, presiunea diferentiala trebuie sa fie la relanti zero sau -1,-2 si sa creasca usor pe masura ce turezi motorul pe loc pina la max. 9 kpa.
Valoarea de +2,+3 la relanti este o problema,tu vad ca ai o presiune de 20 kpa si mi se pare foarte mare.
Regenerarea dpf-ului se face in mers, la o turatie de cel putin 2300 si cit mai posibil sa mergi cu o viteza constanta.
Verifica si uleiul sa nu ai nivelul crescut de la regenerarile esuate,neaparat filtrul trebuie spalat si incercata regenerarea fortata,sau daca ai noroc cu o tura de autostrada.
Acum se poate si anula din soft filtrul daca te deranjeaza mereu.
LA MULTI ANI!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dar daca faci regenerare pe loc, nu e bine? Ca eu ieri cand am vrut sa opresc masina dupa un drum scurt, am vazut consumul si mi-am dat seama ca isi face regenerarea! si am asteptat la relanti cu un consum de 4 si un pic, si dupa cateva minute am vazut ca si-a revenit! Si cred ca si-a facut regenerarea!
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
E mai bine in mers , dar nu este nici-o nenorocire ca ai facut-o stand pe loc ( mai mult ca sigur ca regenerarea pornise din mers ) , bine ca ai observat si nu ai oprit motorul .
Skip ads

  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai la mine, consumul este singurul lucru care o da de gol!
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.
De cand am si eu 'trotineta' cu DPF, am inceput sa citesc pe aci.
La mine, acum vre-o 2 saptamani s-a aprins martorul de la bujii(intermitent). Am sunat la un prieten([editat]), si dupa vreo 15 km de mers constant cu 3500 rpm, totul a intrat in normal.
Treaba e ca de atunci nu am mai simtit nici o regenerare, motorul toarce frumos, consumul decent, avand in vedere ca i-am cam dat ture.
Un factor pozitiv(cu referire clara la regenerare DPF) sa fie faptul ca merg destul de turat cu ea(schimb destul de sus)?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Motorul este mai "zgomotos" numai cand DPF se regenereaza. N-ai simtit nici o regenerare deoarece banuiesc ca in 2 saptamani nu ai atins limita de 1000km dupa care se regenereaza ( in mod normal ). La mine sub 1000km nu si-a facut niciodata regenerarea Wink
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Asa este Edwin, nu am facut km multi, dar ca sfat, daca se merge mai sportiv, filtrul se curata, sau nu are influenta stilul de condus?
Dupa cum am spus, nu stiu prea multe despre acest filtru. Pt mine... e ca o toba in plus Very Happy
Si inca ceva, pe BC in perioada cu aprinderea 'spiralei' aveam afisat consum de 17%, acum, ce e drept am lasat-o si mai usor cu viteza, a revenit la 6,5-9%(ca medie vorbesc)

@ Very Happy am prins modificarea in ultimul minut.
Multumesc de lamuriri, o sa mai urmaresc aici, toata viata avem de invatat(si cel mai important, nu mi-e rusine sa recunosc cand nu stiu ceva).
O zi placuta.


Ultima modificare facuta de cip077 la Mie 02 Jan, 2013 1:40 pm
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca nu se curata mai bine daca mergi prea turat. Important este sa nu mergi subturat...
Eu schimb vitezele la 2800-3000rpm si nu am avut niciodata probleme cu DPF. Nici in manualul de utilizare nu scrie ca trebuie sa mergi mai turat daca masina are DPF.

In mod normal asa si trebuie sa fie..."o toba in plus" care isi face treaba fara "prea mult zgomot" Wink
Problema e ca multi circula foarte mult prin oras, incearca sa scoata un consum cat mai mic ( mers subturat )...si de aici apar si problemele.

p.S. cel mai probabil chiar atunci ai resetat BC-ul si era normal sa ai un consum mare. Dupa regenerare consumul revine la valorile normale ( pe care le-ai mentionat )
  • crisscross

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2007 z 19 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!am un zafira b fabricatie 2007,cumparat in urma cu cateva luni;vazand ca am consumul in oras cam mare(9%) fata de astra g care l-am avut inainte,am decis sa conduc mai "batraneste"o perioada pt a scoate un consum mai bun,astfel,cam 3 saptamani am mers fara o conduita sportiva (e adevarat ca si pe distante scurte)si....surpriza.....masina a inceput sa nu mai traga,aparandu-mi in bord si cod ecn de filtru particule infundat;am fost la un meserias cu tester,a sters eroarea si mi-a recomandat sa folosesc motorina de calitate de la rompetrol sau petrom(scuze daca se interpreteaza ca publicitate),asta am facut,apoi am iesit afara din oras si am mers circa 30 de minute cu 3000 rpm,dupa toate astea masina a inceput sa mearga normal,si-a facut si regenerarea dpf si nu a mai aparut codul de dpf infundat.De atunci schimb treptele de viteza aproape de 3000rpm,si in oras merg cu masina mai turata(in loc de treapta a 3-a la 1200 rpm,folosesc a 2-a la 2500-2800 rpm)nu am mai avut probleme,chiar daca am consumul un pic mai mare(1-1,5l in plus).sper sa ajute sfatul meu,va doresc un an bun tuturor!
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cum sa folosesti a 3-a cu 1200 de rotatii! mare greseala!
  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut Viorel, salut Edwin si la multi ani tuturor!

Revin cu informatii noi...

Am acizirionat interfata op-com si din interfata am setat ca am schimbat dpf iar spurala de dpfcolmatat a disparut. Am dat o fuga pana la snagov dus-intors pe a3 in a 4a la aprox 3000rpm.
Ajuns in Parcare am pus diagnoza si am obtinut urm valori:
Temp s 1: 85
Temp s 2: 135
Pres dif 0 sau 1
Pres dif la 3000 rpm :8-9
Stare dpf: 8%

mentionez ca pana sa fac asta aveam stare dpf 200%

intrebarea e oare pacalind calculatorul masinii m-am pacalit si pe mine? Ma gandesc ca la 80% cand dpf se autosesiza sa se regen sa nu fie defapt 280%...

Cum vi se pare pres dif de 8-9 la 3000 rpm?

Astept pareri!
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Presiunea diferentiala e ok, cand accelerezi urca pana spre 8-9.
Ce e interesant: eu pana acum nu am vazut grad de saturatie 8% dupa o regenerare. Cea mai mica valoare a fost 12% Rolling Eyes Nu zic ca nu e posibil, doar ca nu am vazut...si am verificat de mai multe ori imediat dupa regenerare.
Eu zic ca daca martorul s-a stins totul e ok. Urmareste cu atentie urmatoarea regenerare. In mod normal trebuie sa apara pe la 1000 km parcursi.
  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
alexeevich a scris:Salut Viorel, salut Edwin si la multi ani tuturor!

Revin cu informatii noi...

Am acizirionat interfata op-com si din interfata am setat ca am schimbat dpf iar spurala de dpfcolmatat a disparut. Am dat o fuga pana la snagov dus-intors pe a3 in a 4a la aprox 3000rpm.
Ajuns in Parcare am pus diagnoza si am obtinut urm valori:
Temp s 1: 85
Temp s 2: 135
Pres dif 0 sau 1
Pres dif la 3000 rpm :8-9
Stare dpf: 8%

mentionez ca pana sa fac asta aveam stare dpf 200%

intrebarea e oare pacalind calculatorul masinii m-am pacalit si pe mine? Ma gandesc ca la 80% cand dpf se autosesiza sa se regen sa nu fie defapt 280%...

Cum vi se pare pres dif de 8-9 la 3000 rpm?

Astept pareri!


va reamintesc ca dupa regenerarile esuate de la service cu tech2 am urmat un "tratament" cu 3 solutii de spalare a DPF fara demontare cu aplicarea a 2 dintre ele prin pulverizare prin lacasul senzorilor si una prin turnare in rezervor... cei de acolo m-au indrumat ca dupa acest "tratament" cu 2 iesiri pe autostrada daca martorul "DPF infundat" nu dispare sa ii dau o "reinitializare a DPF" la un service Opel...

noaptre buna!
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Alex nu a facut regenerare,a setat din interfata inlocuire DPF si atunci saturatia apare de la 0.
Acuma nu trebuie sa stai si sa astepti pina cind saturatia ajunge pina spre 90%,ca sa faca regenerare,ca la tine filtrul este cam plin,eu am zis sa incerci acest lucru pentru a putea sa faci o regenerare fortata,care acum cred ca o sa o poti face.
Atentie! motorul sa fie cald.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Azi a facut si la mine regenerarea Edwin si saturatia a scazut la 10%

Uite si poza facuta imediat dupa regenerare


  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
N-am scris ca nu cred..doar ca pana acum nu am vazut Wink Acum am vazut-o si pe asta Smile
@alex, eu am inteles ca intre timp ai reusit si regenerarea. Dar se pare ca nu. Incearca acum o regenerare fortata...sper sa reusuesti.
  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Problema mare e ca op-com ul meu nu recunoaste masina mea dupa vin... Masina are seria de motor a17dtj si e 2010 iar in interfata nu am decat z17dtj adica pqna la 2009 inclusiv. Eu am selectat z17dtj care mai apropiat de "adevar"
Imi este putin teama...
Viorel Cand te pot suna?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cind doresti,nu e nici un deranj.
  • alexeevich

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am dat regenerare fortata dar nu stiu daca a reusit sau nu:

poza facuta dupa 10 min:


poza facuta la final:


va rog sa va dati cu parerea!
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR