Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am cautat 2 zile pe forum despre probleme la alternator insa nu am gasit nimic referitor la problema care o am eu, si anume: acum ceva timp mi-a picat alternatorul si servodirectia(pt ca este electrica). Am reconditionat alternatorul prin schimbarea puntii de diode+releu de incarcare si l-am pus la loc. Am dat cheie, servodirectia functiona,martorul tot aprins a ramas. Am verificat tensiunea la borne: 13.8-14.2V la relanti. Am facut diagnoza...nici o eroare. Mai mult decat atat la punerea contactului martorul bateriei sta stins iar servodirectia electrica incepe sa functioneze(fara motorul pornit). M-am gandit ca e vreun releu pe undeva..am verificat releele, am gasit unul pe pozitia XII din tabloul de sigurante care era cam incins..l-am schimbat si tot la fel e problema. De la ce sa fie? Nu am mai avut probleme la directie inainte sa pice alternatorul. dati-mi un sfat ceva. Multumesc anticipat.
Skip ads

  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
a fost montat corect alternatorul?
nu cumva o fi facut nenea ala vreun scurt sau sa fi scos vreo mufa ceva de pe acolo si sa nu o fi montat la loc?
  • mariusd87

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut, sfatul meu e sa masori tensiunea la borne cu toti consumatorii aprinsi (casetofon, ventilator pe pozitia 4, faza lunga, avarii etc..). daca iti indica mai putin de 13,8-13,9v problema e la alternator. daca ai drum prin bucuresti iti recomand un service foarte bun si ieftin specializat numai pe partea electrica.
Skip ads

  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am faruri xenon pe faza scurta..deci consumul e ceva mai mare...dar cu acei consumatori pusi tensiunea e stabila atuni cand bateria este full incarcata, si anume: 13.8-14.2V la relanti.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Gresit, la xenon consumul este mai mic , cam 32 w , e mai mare consumul cand aprinzi farurile dupa care scade consumul ( masurat de mine , m-am ocupat cu asa ceva) si legat de problema ta cred ca tot alternatorul este de vina ,s-a mai discutat aici pe forum!
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@RADU FLORIAN, probabil in mai bine de jumatate de an si-a dat seama ca de fina era releul de incarcare sau un cablaj de la releu la instalatia masinii.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asa e, dar nu vrea sa ne spuna si noua Cool
  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca totusi problema este alternatorul altfel nu ar trebui sa porneasca motorasul de la servo cu motorul oprit sau pe contact. La mine in dec. 2011 a inceput sa bazaie motorasul de la servo si eram ferm convins ca e de vina servo-directia. Ma inselam. Cand am fost in service mecanicul respectiv a zis ca alternatorul e de vina iar eu ma uitam la el uimit cum se poate asa ceva. A fost dat jos, curatat, schimbat acea punte de diode+releu, un rulment si o garnitura dupa care montat pe masina. Nu mai bazaia nici servo, nici becuri aprinse pe la bord, totul normal. Poate nu a montat bine ceva in alternator sau chiar a montat ceva lasat de la altii nu stiu. Bafta
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Scuzele mele ca revin dupa "jumatate de an". Nu am mai intrat de ceva vreme pe forum. Problema a fost rezolvata de mine..cu toate ca am fost si la un service electric. Problema era de la firul "excitator" (cum zic mecanicii)...am defacut firul respectiv(rosu la culoare),l-am curatat, l-am izolat si l-am bagat inapoi la mufa alternatorului. Am pus contactul, martorul de la alternator sta aprins iar dupa pornirea motorului se stinge. Servo-directia nu mai porneste cu motorul oprit. De fapt de asta si pornea...martorul era stins, fapt ce indica servo-directei sa porneasca. KM multi va doresc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR