Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • berci eugen

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 12.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut
mie la astra g din 2002 diesel imi ramanea aprins martorul cu cheie aprins timp de 5 minute dupa care se stingea la cald am dus-o la reprezentata opel si la tester a gasit o bujie care nu functiona Au schimbat-o baietii pret 120 ron Riscul este sa o rupi si atunci ajungi la alte complicatii pentru ca bujiile nu sunt ca la benzinare asa ca atentie daca te apuci sa schimbi bujia mai bine dute la un service
Skip ads

  • berci eugen

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 12.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut
mie la astra g din 2002 diesel imi ramanea aprins martorul cu cheie aprins timp de 5 minute dupa care se stingea la cald am dus-o la reprezentata opel si la tester a gasit o bujie care nu functiona Au schimbat-o baietii pret 120 ron Riscul este sa o rupi si atunci ajungi la alte complicatii pentru ca bujiile nu sunt ca la benzinare asa ca atentie daca te apuci sa schimbi bujia mai bine dute la un service
  • berci eugen

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 12.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
snake 31 a scris:Salut!am un opel astra g 17dty si am o eroare pe bujiile incandescente.cum aflu sa vad care e arsa si care nu?
Am inteles ca sunt 4 de toate dar unde sunt situate mai exact ..daca ma poate informa cineva..Multumesc!


Salut
mie la astra g din 2002 diesel imi ramanea aprins martorul cu cheie aprins timp de 5 minute dupa care se stingea la cald am dus-o la reprezentata opel si la tester a gasit o bujie care nu functiona Au schimbat-o baietii pret 120 ron Riscul este sa o rupi si atunci ajungi la alte complicatii pentru ca bujiile nu sunt ca la benzinare asa ca atentie daca te apuci sa schimbi bujia mai bine dute la un service
  • berci eugen

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 12.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salut
mie la astra g din 2002 diesel imi ramanea aprins martorul cu cheie aprins timp de 5 minute dupa care se stingea la cald am dus-o la reprezentata opel si la tester a gasit o bujie care nu functiona Au schimbat-o baietii pret 120 ron Riscul este sa o rupi si atunci ajungi la alte complicatii pentru ca bujiile nu sunt ca la benzinare asa ca atentie daca te apuci sa schimbi bujia mai bine dute la un service
Skip ads

  • potorac ionut daniel

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 17CDTI-z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cred ca era de aur bujia avand in vedere ca gasesti bujii beru cca 50 ron. iar la reprezentanta nu cred ca si asuma raspunderea daca se rupe o bujie.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mie nu mi se pare exagerat pretul de 120 lei.
Diagnoza+pret bujie+manopera inlocuit
Sunt totusi niste riscuri cand schimbi bujiile in special la y17dt.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti!

Am vazut acest topic deschis si nu vreau sa ma abtin cu niste informatii cred eu care v-ar ajuta. In primul rand observ ca se propune verificarea bujiilor (daca face scanteie) atunci este ok. Dar in mod normal bujiile au o impedanta de 0.9-1ohm depinde la ce temperatura se masoara pt ca o bujie masurata la o temp de 40-45 grade impedanta este mai mare. Facind abstractie de la acest lucru o verificare usoara pe care va recomand este un bec de 12 v legat la + si partea libera a becului se pune in locul fisei de pe bujie.Daca bujia este buna becul trebuie sa se aprinda. O alta problema a bujiilor este ca una uzata are alta impedanta decat una noua, si de aici incepe distractia cu cheita aprinsa pe bord.(de aceea se recomanda schimbarea setului) In legatura cu tipul de bujie..da conteaza foarte mult. Majoritatea se uita la bani cand este vorba de bujii (daca este la 45 de lei de ce sa iau pe acela la 70sau 80 de lei ?) Atasez un link ca sa vedeti diferenta.

http://www.youtube.com/watch?v=FR8qyQ6bmVc

In legatura cu ruperea bujiilor..aici vreau sa va intreb un lucru si anume in cate service-uri se strang bujiile cu cheia dinamometrica?In putine,in afara faptului ca intr-adevar se pot rupe cand vrei sa le schimbi,dar forta recomandata nu este mai mare de 10 Nm.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR